חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
בדיקת הלוואה לעסק ב-3 שלבים

נתחיל בשאלון קצר המורכב מ-3 שלבים בלבד, על מנת להבין טוב יותר את הצרכים הייחודיים של העסק שלכם.

לאחר מילוי הטופס, אנחנו ניצור אתכם קשר על מנת להתאים לכם את ההלוואה המשתלמת והמתאימה ביותר!

ליצירת קשר וייעוץ מקצועי

השאירו פרטים ונשמח לחזור אליכם בהקדם!

מחזור הלוואה

בחברות רבות לא קיימת קורלציה בין סוג השירות ואופי העבודה השוטפת של החברה, לבין מבנה האשראי הנוכחי שלה.

כתוצאה מכך, הניצולת הכספית של האשראי שמקבלת החברה אינה מיטבית, או שהריביות שמשולמות עבורו גבוהות מדי. בטווח הארוך, מדובר בסכומי כסף משמעותיים, שיורדים לטמיון בכל חודש בחדשו. 

בסדרת פעולות ניתן להתאים את מבנה האשראי הקיים למצב הנוכחי של החברה, להשיג חסכון כספי משמעותי ולשפר את התזרים והרווחיות, כדי לאפשר לחברה לצמוח ולגדול באופן יציב.

השאירו פרטים ונשמח לחזור אליכם בהקדם!

מחזור הלוואה

  • השלב הראשון בטרם ביצוע מחזור הלוואה הוא בדיקת הכדאיות – מה יהיה גובה החיסכון הצפוי, למול עלות המחזור הידועה מראש.
  • בטרם תחילת התהליך נבצע עבורכם בדיקת התאמה מקיפה ללא עלות וללא התחייבות.

מה זה מחזור הלוואה?

אשראי הניתן בנקודת זמן מסוימת תלוי בפרמטרים רבים, הסובבים סביב סטטוס החברה הנוכחי (הניסיון והפוטנצניאל למול הביצועים בפועל) ומצב השוק (גובה הריביות, המדדים וכיו"ב).

עסקים רבים מקבלים אשראי בתנאים של עסק חדש (שבו קיים פער בין הפוטנציאל לבין המימוש בפועל, שמשמעותו סיכון גבוה יותר עבור הגוף המממן). לאורך השנים החברה גדלה והופכת לאיתנה ומצליחה, ובמקרים רבים גם תנאי השוק משתנים לטובה – אולם תנאי האשראי שהועמדו לטובתה בתחילת הדרך נותרו כשהיו.

רבים מלקוחותינו מגלים כי לאורך שנים הם שילמו עמלות וריביות גבוהות משמעותית ביחס לניסיון ולמוניטין שהם צברו במשך התקופה, שבדיעבד היו יכולים לחסוך להם סכומי כסף משמעותיים לאורך השנים.

בפועל, התחרות הרבה בשוק הפיננסי הביאה לכך שהמעבר בין הבנקים השונים הינו תהליך פשוט וזמין. וכך, באמצעות סקר בין הבנקים השונים ניתן להשיג מחירי עמלות וריביות טובות יותר, מהלך שיכול להביא לחיסכון של עשרות עד מאות אלפי שקלים בשנה.

כל מה שנדרש הוא לבחון את הסכמי האשראי הקיימים למול המצב הנוכחי של החברה – ולטייב אותם.

בדיקת זכאות למחזור הלוואה

המטרה של מחזור הלוואות

הקו המנחה כאן הוא פשוט: עבור אותו אשראי, יש ביכולתכם לקבל תנאים הרבה יותר טובים. זה נכון במרבית המקרים, לגבי רוב העסקים, ובייחוד עבור חברות שמציגות נתוני צמיחה חיוביים.

כדי לקבל את התנאים המיטיבים, המטרה היא להציג אתכם באור הנכון מול המערכת הבנקאית, מתוך הבנה מעמיקה של האופן שבה היא מסתכלת על הדברים, ולייצג נאמנה את הניסיון ואת המוניטין שצברתם.

מהות השירות

במסגרת שירות מחזור הלוואה, אנו נבחן עבורכם את מחירי העמלות והריביות הנגבות בבנקים השונים וננהל משא ומתן מול הגופים הפיננסים השונים, במטרה לגבש עבורכם את ההצעה הטובה והמשתלמת ביותר, שהולמת את הפרמטרים שמציגה החברה.

לצורך כך, נערוך ניתוח יסודי ומקיף של החברה – שיאפשר לנו לחשוף את נקודות החוזקה שלה, להמחיש את הפוטנציאל ולהוכיח את האיתנות הפיננסית של החברה בשלל דרכים. באופן הזה, נוכל להציג את החברה באור הנכון, בהתאמה לצרכים ולמאפיינים העסקיים של הגוף הפיננסי המדובר. 

אנחנו עושים זאת בעזרת ההיכרות שלנו עם המערכת הבנקאית, שנוצרה לאורך עבודה של עשרות שנים עם גורמים שונים בה, שמאפשר לנו את היכולת לדבר בשפתה ולהביא לכך שתועמד בפניכם ההצעה טובה ביותר שניתן, שמשמעותה היא קבלת אותם היקפי אשראי בעלויות מופחתות משמעותית.

במסגרת זו, נתאים גם את תמהיל האשראי לאופן העבודה השוטף של העסק מבחינת יכולת ההחזר שלו והצפי העתידי.

מתי כדאי לבצע מחזור הלוואות?

במקרים רבים תיק האשראי מורכב מהלוואות שונות שנלקחו בפרקי זמן שונים, שאינן מתואמות והולמות לאופי הביצועי הנוכחי של החברה. כמעט בכל שלב ניתן ומומלץ לבחון את תיק האשראי ולבצע מחזור הלוואה. ואולם, ישנם כמה תרחישים עיקריים בהם הצורך לביצוע מחזור הלוואה עולה בצורה ניכרת: 

  • כאשר החברה גדלה או קטנה
  • כאשר תנאי השוק השתנו באופן דרסטי
  • כאשר החברה מציגה חודשים בהם קיים קושי בעמידה בהחזר החודשי
  • כאשר החברה מצליחה להגיע להחזר החודשי בקלות (יתכן שכדאי במקרה זה להגדיל את ההחזר)
  • במקרה שבו חל שינוי באופי החברה או אופן העבודה השוטף
  • בכל מקרה אחר בו לא בוצעה בחינה של התיק לאורך תקופה

כיצד מבצעים התאמה של תיק האשראי לביצועים השוטפים של החברה?

ככלל, המשמעות של עדכון תיק האשראי היא להביא לכך שהחברה מנצלת בצורה מלאה את יכולת השימוש שלה באשראי חיצוני על מנת לגדול. במסגרת זו, המטרה היא להביא לעמידה מדויקת בהחזרים – כך שמחד לא קיימים סכומי כסף פנויים שאינם ממונפים לצורך השקעה, ומאידך שהחברה לא משלמת ריביות פיגורים על איחורים בהחזרים.

במקרים האלו, אנחנו בוחנים את מכלול האספקטים ומתאימים את תמהיל האשראי המדויק ליכולת ההחזר של החברה. הנה כמה דוגמאות לכך:

  • התאמת סוג ההלוואה למטרתה – למשל, עסקים שמשקיעים יותר במכונות וציוד צריכים לעשות שימוש באשראי לטווח ארוך (למשל, הלוואה בערבות מדינה ל-5 שנים) ולא באשראי קצר טווח.
  • מימון הון חוזר – טיפול בהפרשי עיתוי בין מועד התקבול מלקוחות החברה למועד התשלום לספקים, שדורש שימוש במימון לטווח קצר.
  • חיבור בין כמה הלוואות מקבילות להלוואה אחת גדולה, או ההיפך – פירוק של הלוואה גדולה להלוואות קטנות יותר בעלות מועדי החזר שונים. כל מקרה לגופו.
חשוב לנו שתדעו

כדי להגיע לתמהיל המדויק שמקדם את החברה באופן המיטבי נדרשת יצירתיות רבה בבחירת מוצרי האשראי והמסלולים שיפתרו בעיות נקודתיות ואזוטריות.

במקביל, נדרשת גם בחירה מדויקת ונכונה של הבנק הנכון ואפילו הסניף הנכון של אותו הבנק, שיתאימו לאופי החברה ולסוג הפתרון שברצונכם להשיג ולאשר.

לעתים, אישור בלתי פורמלי של העסקה כרוך בעבודה אישית מול גורמי הבנק, במצבים הכרות עם הבנק יכולה למנוע מצב של סירוב, שפוגע בסיכויים עתידיים לקבלת הלוואה.

לייעוץ מקצועי חייגו אלינו 072-3939687
למי מתאים שירות מחזור הלוואה?

חברות הנמצאות בשלבי הקמה.
חברות הנמצאות בנקודה שבה נדרשת השקעה לצורך השגת צמיחה עסקית – לדוגמא לצורך מימון של מכשור, שיאפשר לחברה דריסת רגל בתחומים חדשים.
חברות הזקוקות לפתרון קבוע לסגירת הפרשי העיתוי במועדי התשלומים בין ההוצאות לבין ההכנסות.
חברות שנקלעו לקשיים תזרימיים נקודתיים או מהותיים

מהי מטרת השירות?

לגייס עבורכם את ההון הנדרש תוך שימוש בהליך המתאים ביותר עבורכם, באופן שיניב את סיכויי ההצלחה הגבוהים ביותר, ההון המקסימלי האפשרי ותנאי האשראי המיטיבים ביותר.

איך אנחנו יכולים לעזור לעסק שלך?

מחזור הלוואה אינו מסתכם בסדרת פעולות טכניות – לצד ההבנה בכספים ובניית התמהיל הנכון עבור החברה, נדרשת גם יכולת התנהלות מול הגוף הפיננסי כדי לאשרה בתנאים הטובים ביותר. במסגרת זו, לצד הבנת מעמיקה של הענף, יש צורך בהבנה אנושית, יכולת ניהול משא ומתן, התמדה ובמידה רבה גם נחישות.

אלון פפר גיוס אשראי
ממליצים עלינו
לקריאה נוספת
ייעוץ עסקי לחברות
ייעוץ עסקי לחברות ולעצמאים

הייעוץ העסקי לחברות ולעצמאים נעשה בשנים האחרונות חלק בלתי נפרד מפעילות העסק ואמצעי משמעותי להבטחת הצלחתו. בעלי עסקים רבים מבינים שייעוץ עסקי מקצועי הוא חיוני

קרא עוד »
סמנכל כספים חיצוני
סמנכ"ל כספים לעסק שלך

בעלי עסקים רבים, ובעיקר עסקים קטנים ובינוניים, לא יכולים להרשות לעצמם להעסיק סמנכ"ל כספים במשרה מלאה ולשלם לו משכורת עתק בתמורה לשירותי ניהול כספים. ולכן,

קרא עוד »

תפריט נגישות

השאירו פרטים ונשמח לחזור אליכם בהקדם!

פפר פיננסים - סיירת המטכ"ל של היועצים הפיננסיים בישראל!
נגן וידאו אודות אלון פפר מחברת פפר פיננסים
מימון בתקופת אי וודאות ומלחמה ובפרט בזמן מלחמת חרבות ברזל