חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
בדיקת הלוואה לעסק ב-3 שלבים

נתחיל בשאלון קצר המורכב מ-3 שלבים בלבד, על מנת להבין טוב יותר את הצרכים הייחודיים של העסק שלכם.

לאחר מילוי הטופס, אנחנו ניצור אתכם קשר על מנת להתאים לכם את ההלוואה המשתלמת והמתאימה ביותר!

ליצירת קשר וייעוץ מקצועי

השאירו פרטים ונשמח לחזור אליכם בהקדם!

ניהול כספים במיקור חוץ

חברות קטנות ובינוניות שאינן מעסיקות מנהל כספים במשרה מלאה, מוצאות את עצמן לא אחת בסיטואציה בה המנכ"ל נאלץ לעסוק בניהול הפיננסי השוטף. התוצאה באה לידי ביטוי ב-2 אספקטים:

  • הפסד הכנסה, המתבטא באי מיצוי הרווחיות הקיימת וגם בחוסר היכולת להביא כסף מבחוץ.
  • העיסוק היומיומי בנושא הכספי תופס את מקומם של הניהול האסטרטגי והפיתוח העסקי.

שירותי ניהול כספים במיקור חוץ

שירות ניהול כספים במיקור חוץ נועד לאפשר לחברות לממש את הפוטנציאל העסקי שלהן באמצעות טיפול מקצועי בפן הפיננסי, ובעלות פרופורציונלית לגודל החברה.

כדאי לדעת

תפקידה של מחלקת הנהלת חשבונות הוא לתעד את הפעולות המבוצעות בעסק ולקיים בקרה אחר הפעילות השוטפת של העסק.

צפייה בדוחות כגון מאזן אינו מהווה מענה לתחום ניהול הכספים, כשם ששיפור המאזן אינו טמון בקריטריון יחיד כגון מכירות.

המשמעות של שיפור ביצועי הארגון היא התנהלות כספית נכונה יותר – ובכלל זה, כוללת טיפול בבנקים, בתזרים השוטף של העסק, בתנאי האשראי ובפריסת החובות – תפקידים הדורשים חזון והבנה מעמיקה בניהול כספים. אלו אינם תפקידם של מחלקת הנהלת חשבונות.

השאירו פרטים ונשמח לחזור אליכם בהקדם!

למה צריך ניהול כספים במיקור חוץ?

הצלחתה של חברה נשענת במידה רבה על ניהול פיננסי מקצועי ומדויק שמאפשר להגדיל את המחזור, לייצר הזדמנויות עסקיות ולהגדיל את הרווחיות.

בעסקים קטנים או בינוניים שאינם מעסיקים מנהל כספים במשרה מלאה, לרוב בעל העסק מוצא עצמו מטפל בתקציב, בתמחור, ובטיפול בבנקים. במקרים רבים בעל העסק אינו איש כלכלה או רואה חשבון, והתפקוד שלו בתחום הזה עומד בין החברה לבין מיצוי הפוטנציאל הפיננסי שלה.

העיסוק בנושאים הכספיים מהווה נטל על כתפיו העמוסות ממילא של בעל החברה, שמוצא עצמו שקוע על מעל לצוואר בניירת, וחסר יכולת להקדיש את הזמן לניהול העסק השוטף, ובמסגרת זו: הפיתוח העסקי, הטיפול בלקוחות ובעובדים, השיווק ומימוש החזון העסקי של החברה.

ניהול כספים במיקור חוץ

מהות שירותי ניהול כספים לעסקים במיקור חוץ​

מטרתו של מנהל כספים במיקור חוץ היא להביא את העסק ממצב של אי ודאות ליציבות מלאה. במסגרת זו, לייצר תחזיות ומהלכים ארוכי טווח שמחזקים את הבסיס הפיננסי של החברה ומסייעים לה לצמוח בצורה הדרגתית, נכונה ובטוחה, ולממש בצורה מקסימלית את הפוטנציאל העסקי הטמון מאחורי המוצר או השירות שהיא מעניקה.

למי מתאים השירות?

השירות מתאים לחברות קטנות ובינוניות הזקוקות לניהול פיננסי מקצועי על מנת להתפתח ולגדול, אולם הן מצויות בנקודה בה לא קיימת הצדקה להעסקה של מנהל כספים איכותי במשרה מלאה.

רבים מהעסקים המצויים בנקודה הזו, מבינים את החשיבות של ניהול כספי במיקור חוץ ועושים שימוש בשרותיו של מומחה חיצוני לניהול כספים, המסייע בניהול נבון של העסק, בקבלת החלטות אסטרטגיות ועסקיות וביצירה של כלים ניהוליים המסייעים במימוש הפוטנציאל העסקי.

תפקידיו של מנהל כספים במיקור חוץ

לצד ההבנה בניהול כספים והניסיון, אחד מיתרונותיו המשמעותיים של מנהל כספים חיצוני הוא היכולת לראות את התמונה הכוללת מהצד וללא המעורבות הרגשית הכרוכה בלהיות חלק מהחברה, שמאפשרת לבצע בצורה רציונלית ופשוטה את המהלכים הנדרשים לצורך גדילת החברה.

הנה כמה מתפקידיו של מנהל הכספים החיצוני, הנכללים במסגרת השירות:

ניהול כספים אסטרטגי חכם ומבוקר

ניהול כספים אסטרטגי חכם ומבוקר

שירותי ניהול כספים במיקור חוץ

שירות ניהול כספי מקצועי שוטף

ניהול כספים וייצוג העסק מול המוסדות הפיננסיים והממשלתיים

ייצוג העסק מול המוסדות הפיננסיים והממשלתיים

חשוב לנו שתדעו

ניהול כספים זו אינה פריבילגיה השמורה לעסקים גדולים אלא אספקט מהותי וקריטי להצלחה של כל עסק בעל מחזור של 5-15 מיליון ש"ח ומעלה.

ניהול כספים לחברות במיקור חוץ המבוצע על ידי גורם חיצוני עצמאי שאינו מעורב אישית בעסק ואינו נתון לתפיסות הקיימות בו, הוא בעל הסיכויים הגבוהים ביותר להביא לשינויים הנדרשים.

לצד הרווחיות הנגזרת משיפור ביצועי החברה, גם עלותו של שירות זה נמוכה באופן משמעותי ביחס להעסקה קבועה של מנהל כספים.

חשוב להבין כי שירות ניהול כספים אינו מתבטא רק בניהול ההון הקיים בארגון, כי אם בהתנהלות מול גורמים חיצוניים לצורך גיוס הון: מהמערכת הבנקאית, דרך משקיעים ועד למדינה. התוצאות הטובות מושגות באמצעות שיח בשפה המקצועית ובכללים שהמערכת הפיננסית מכירה ומוקירה.

עבור חברות הנמצאות בתהליך גדילה אבל אינן מצליחות לממש את הפוטנציאל ולפרוץ ועבור חברות בקשיים שנמצאות רגע לפני נקודת האל חזור – ניהול כספים הוא במידה רבה השירות שיכול להוות את הפתרון.

לייעוץ מקצועי חייגו אלינו 072-3939687
למה לבחור בנו?

סמנכ"ל כספים טוב יודע כיצד להשתמש בכישורים האישיים והניהוליים שלו וביכולת ראייה רוחבית כדי להגדיל רווחיות של חברה, באמצעות שיפור ההתנהלות העסקית והפיננסית והצגת העסק באור הנכון.

אנחנו בעלי כושר אנליטי לצד חשיבה פיננסית ועסקית והבנה של מה צריך ארגון כדי להתקדם קדימה בכל תחום ובאמצעות ראיה מקיפה.
אנחנו מכירים את ניהול הכספים והייעוץ העסקי לא רק מהצד האקדמי והתאורטי אלא גם מהפרקטיקה והשטח.

לאור הניסיון הרב, המורכב שלנו, שכולל ניסיון משולב רב שנים כסמנכ"לי כספים בחברות היי טק, תעשיות ומסחריות בשילוב עם ניסיון עשיר בנקאות ובחשבונאות, מאפשר לנו לבצע תפקיד זה בהצלחה מרובה עם ערך מוסף רב.

מהם הצעדים הראשונים שנבצע על מנת לשפר את מצב העסק?

עקומת הלמידה שלנו מאד מהירה ואנחנו נותנים שירות למגוון רחב של עסקים וחברות מכל התחומים.

בפפר פיננסים בע"מ יכולים להכיר את העסק שלכם כבר בפגישה אחת, הרבה יותר טוב ממה שאתם חושבים שהכרתם אותו עד היום.

ברגע שאין חיבור רגשי לעסק קל יותר להביט מהצד ולהסביר איפה כדאי לחסוך והיכן להשקיע.

בנוסף לניתוח מעמיק של העסק בהתחלה נוכל להשוות רווחיות בין לקוחות ו/או מוצרים שונים.

אלון פפר ניהול כספים
המוטו שלנו בעבודה המשותפת

חברה מצליחה בונים בשילוב של שכל ונשמה.
פפר פיננסים מלווה חברות ועסקים קטנים כגדולים ונותנת פתרונות פיננסים לעסקים, השירות שלנו מקצועי, ממוקד ומהיר ובאנלוגיה אנחנו סיירת מטכ"ל.
החברה שלנו נותנת שירות מעמיק ויסודי עשרים וארבע שבע, שלוש מאות שישים וחמשה ימים בשנה. אנו נמצא כל אפשרות וכל דרך בהתמדה, חריצות ובעקביות כדי לסייע ללקוחות שלנו!

ממליצים עלינו
לקריאה נוספת
ייעוץ פיננסי לעסקים
ייעוץ פיננסי לעסקים

מרבית העסקים בישראל נעזרים בשירותי ייעוץ פיננסי, בין שמדובר בעסקים קטנים ובין שמדובר בחברות גדולות ומובילות; בין שמדובר ביוזמה עסקית חדשה ובין שמדובר בעסק פעיל

קרא עוד >>
מימון ציוד
מימון ציוד

מחפשים דרך לממן ציוד לעסק אבל לא יודעים ממה להתחיל? הצוות המקצועי של פפר פיננסים עומד לרשותכם בחיפוש אחר אפיק מימון ציוד האטרקטיבי ביותר בשבילכם

קרא עוד >>

תפריט נגישות

השאירו פרטים ונשמח לחזור אליכם בהקדם!

פפר פיננסים - סיירת המטכ"ל של היועצים הפיננסיים בישראל!
נגן וידאו אודות אלון פפר מחברת פפר פיננסים
מימון בתקופת אי וודאות ומלחמה ובפרט בזמן מלחמת חרבות ברזל