חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
בדיקת הלוואה לעסק ב-3 שלבים

נתחיל בשאלון קצר המורכב מ-3 שלבים בלבד, על מנת להבין טוב יותר את הצרכים הייחודיים של העסק שלכם.

לאחר מילוי הטופס, אנחנו ניצור אתכם קשר על מנת להתאים לכם את ההלוואה המשתלמת והמתאימה ביותר!

ליצירת קשר וייעוץ מקצועי

השאירו פרטים ונשמח לחזור אליכם בהקדם!

אפשרויות מימון לעסקים קטנים

מימון לעסקים קטנים
תוכן עניינים

זה לא סוד שעסקים קטנים בישראל מיטלטלים בסערה הכלכלית העולמית ולאחרונה גם המקומית המתמשכת ונאבקים כדי לשרוד.

בעלים של עסקים קטנים עושים כל שביכולתם כדי לשמר את הפעילות העסקית, אך לא מצליחים לברוח מקשיי הניהול, מהאתגרים הפיננסיים, מהתזרים השלילי וממניעת הפסדים צפויים. הם משוועים למימון, אך לנוכח דחיקת גבולות האשראי והנתונים המספריים המדאיגים הם מתקשים למצוא אוזן קשבת בבנק או נכונות לסייע.

עסקים קטנים שמגיעים לחדלות פירעון הם, למרבה הצער, מחזה שכיח במקומותינו, אך חשוב לדעת שהוא אינו מחויב המציאות. עם ייעוץ מתאים, עבודה קשה ונכונות לחסוך בהוצאות ולייעל את תהליכי העבודה בעסק אפשר למצוא אפיקי מימון איכותיים ולהפוך את הקערה על פיה.

 

אם אתם מנהלים עסק קטן, אולי תתפלאו לשמוע שגם במוסדות הבנקאיים וגם במוסדות החוץ בנקאיים תוכלו למצוא אפשרויות מימון מתאימות לעסק שלכם.

אך כדי להפיק תועלת מהמימון הבנקאי או החוץ בנקאי צריך להקדים עבודה לבקשת ההלוואה ולתכנן תהליכי התייעלות ושינויים מרחיקי לכת בעסק.

למה זה חשוב? כי רק עסקים שמראים נכונות לשפר, להשתפר ולארגן מחדש את הפעילות העסקית, יכולים לנצל היטב כל אפיק מימוני ולשנות דברים לטובה. והמוסדות הפיננסיים יודעים את זה.

אם כן, לא מספיק לבקש מימון מהבנק, צריך גם להראות לו יכולות עסקיות, ניהוליות וארגוניות מתאימות. בלי זה תתקשו לשכנע אותו לאשר את בקשתכם להלוואה.

 

מנהלים עסק קטן? בשורות הבאות נסקור את כל אפשרויות המימון העומדות לרשותכם ונספק לכם טיפים והמלצות שיחסכו לכם ממון רב.

 

מימון לעסקים קטנים

הרבה בעלי עסקים חוששים לפנות לסניף הבנק ולבקש אשראי נוסף או הלוואה נוספת בתנאים גמישים וזאת תוך כדי חיפוש מימון לעסקים קטנים. אם ביקשתם הלוואה מהבנק בעבר וסורבתם, החשש שלכם מובן לחלוטין.

אך חשוב לזכור שאין מוסד פיננסי שמכיר אתכם ואת העסק שלכם טוב יותר מסניף הבנק שלכם, ולכן הבנק הוא בדרך כלל נקודת ההתחלה הטובה ביותר בדרך לגיוס ממון.

נציגי הבנק שלכם מכירים אתכם. כל נתוני העסק פרוסים לפניהם בכל רגע, והם יכולים בתוך זמן קצר להעריך סיכונים, לקבל החלטה, להגדיל את תקרת האשראי לעסק או לאשר הלוואה בסכומים גבוהים בלי להזדקק למסמכים, לנתונים ולדוחות.

עם זאת, דווקא משום שהבנק שלכם מכיר אתכם היטב, תוכלו להפיק תועלת רבה מפרזנטציה איכותית ומתוכנית עסקית מקצועית ולהגיש אותם יחד עם כל המסמכים התומכים בבקשתכם.

נציגי הבנק נוטים לבוא לקראת לקוחות עסקיים שמקבלים אחריות על הצלחת העסק ולוקחים את העניינים לידיים, ומקצים ממון לעסקים לצורכי שיקום והבראה. זכרו שהבנק שלכם יודע שהוא לא השחקן היחיד בשוק האשראי, ואם הוא יסרב לבקשתכם, תוכלו אולי למצוא אפיקי מימון אחרים טובים יותר.

היום יותר מתמיד התחרות בשוק האשראי משחקת לידי בעלי העסקים. הבנקים כבר מבינים שכדאי להם לשמור על הלקוחות העסקיים ולשמר את הרווחים. ולכן לפני שאתם פונים לכל אפיק מימוני אחר, צרו קשר עם מנהל הסניף שלכם ובדקו מה יש לו להציע.

 

מימון עסקים קטנים

 

על הלוואה בערבות המדינה שמעתם?

מימון עסקים קטנים הוא אומנם לא עניין של מה בכך אך הוא בהחלט אפשרי. הלוואה בערבות המדינה היא אחד מאפיק המימון המבוקשים ביותר היום.

עסקים רבים – קטנים וגדולים כאחד – נהנים מהלוואות בערבות המדינה, מתנאי ההחזר הנוחים שהקרן מציעה, מביטחונות נמוכים ומריביות סבירות הנמוכות בהרבה מהנהוג בשוק האשראי.

המדינה באמצעות קרן ההלוואות לעסקים קטנים ובינוניים של הסוכנות לעסקים ושל משרד האוצר מקבלת על עצמה חלק ניכר מהסיכון, מפיגה את חששות הבנקים ומעודדת אותם לאשר הלוואות ללקוחות עסקיים ולהרוויח מהביקוש הרב.

בעלי עסקים יכולים להגיש בעצמם בקשה להלוואה בערבות המדינה, לגבות אותה במסמכים רלוונטיים, בנתונים מספריים, בדוחות כספיים ובתוכנית עסקית ולהמתין לאישור הבקשה. קרן ההלוואות מאשרת הלוואות בתוך זמן קצר יחסית, והכסף נכנס לחשבון הבנק מיד לאחר מכן.

כדי להגדיל את הסיכוי לקבלת הלוואה בערבות המדינה יש לעשות עבודה מקדמית מקיפה ולשכנע את הגוף המתאם מטעם המדינה שבודק את הבקשות להלוואות בעברות המדינה, בפוטנציאל הצמיחה של העסק, באיתנות הפיננסית שלו וביכולתו לעמוד בהחזרים.

אם אתם שוקלים לפנות לקרן ההלוואות בערבות המדינה, כדאי שתתייעצו עם יועץ עסקי ותכינו מתווה מפורט לתהליכי התייעלות בעסק. כי במציאות של היום אין עסק שלא יכול להפיק תועלת מפעולות מתקנות ומהתייעלות פיננסית, ארגונית, לוגיסטית ואסטרטגית.

אף שהלוואות בערבות המדינה הם אפיק מימוני מבוקש, ועסקים רבים נעזרים בו, אל תיגשו אליו בלי להתכונן ובלי ליישם שינויים מקדמיים ושיפורים בעסק.

 

בעל עסק קטן חותם על הלוואה

 

הלוואות חוץ בנקאיות לעסקים קטנים

התחרות בשוק האשראי באה לידי ביטוי בפעילות המסיבית והאינטנסיבית של המוסדות הפיננסיים החוץ בנקאיים.

בחלוף השנים המוסדות הללו נעשו גם שחקני מפתח בזירת המימון לעסקים, הטביעו את חותמם בשוק האשראי ואף הצליחו לערער מעט את מעמדם של המוסדות הבנקאיים.

הלוואה חוץ בנקאית היא אפיק איכותי ומשתלם לעסקים קטנים שמחפשים פתרונות פיננסים מהירים ונטולי בירוקרטיה. המוסדות החוץ בנקאיים מציעים מוצרים פיננסיים איכותיים לעסקים, אישור מהיר להלוואות, ריביות נוחות ותנאי החזר שתפורים למידות העסק, ולכן אין פלא שבעלי עסקים רבים מעדיפים את המוצרים הפיננסיים האלה על פני המוצרים הפיננסיים המסורתיים שהבנקים מציעים.

אז מי הם המוסדות החוץ בנקאיים שמשנים את פניו של שוק האשראי? חברות אשראי, חברות ביטוח, חברות מימון וקרנות שונות.

המוסדות החוץ בנקאיים לא רק מציעים אשראי ומימון לעסקים קטנים, הם גם נותנים שירותי פקטורינג וניכיון המחאות בתנאים משתלמים. בניגוד לנוקשות המסורתית של הבנקים ולקשיחות המוכרת שלהם, המוסדות החוץ בנקאיים מציעים ללקוחות העסקיים שירות אדיב ונעים, יחס אישי ומתחשב ואשראי בתנאים אטרקטיביים.

הם מאשרים יחסית במהירות בקשות למימון בלי להתיש את הלקוחות בסבך הבירוקרטיה ובלי להקשות עליהם. האשראי החוץ בנקאי נותן לבעלים של עסקים קטנים אוויר לנשימה, גמישות עסקית וחופש פעולה מסחרי, ויש לכך ערך רב. תהליכי ההתייעלות של העסק קלים יותר בזכות האשראי החוץ בנקאי והגמישות שהוא מקנה לבעל העסק, ולכן זהו אפיק מימוני מומלץ ומבוקש.

 

קבלת ייעוץ מקצועי לפני קבלת מימון לעסק קטן

 

מחפשים מימון משתלם? קבלו ייעוץ מקצועי משתלם!

אף שהתחרות בשוק האשראי מועילה ללקוחות העסקיים, חשוב לזכור שכדי לקבל הלוואות עסקיות בתנאים מיטיבים יש להכין את התשתית המתאימה לכך ולהראות נכונות ליישם שינויים ושיפורים בעבודת העסק ולהניע תהליכי הבראה.

כדי לרכוש את האמון של המוסדות הפיננסיים צריך לעבוד לפי תוכנית עסקית מפורטת ומקצועית שמתווה את הדרך להתייעלות עסקית בכל תחום ובכל היבט ולהציג אותה לנותן ההלוואה. אפשר לומר שתוכנית עסקית מגובשת ומפורטת היא תנאי מרכזי לקבלת הלוואה, בין שפונים למוסדות בנקאיים, ובין שפונים למוסדות חוץ בנקאיים.

עבודה עם יועץ מקצועי תאפשר לכם להניע תהליכי הבראה בעסק, ליישם אותם בתבונה, לעבוד לפי תוכנית מפורטת ומקיפה ולהבטיח את הצלחתו של העסק ואת שגשוגו. התוכנית העסקית תלווה אתכם בתהליך בקשת גיוס הממון, תגבה את העסק בעת ניהול המשא והמתן עם המוסדות הפיננסיים ותפתח בפניכם אפשרויות למימון איכותי שמותאם לצרכים העסקיים שלכם.

מחפשים מימון משתלם? חברת פפר פיננסים תלווה אתכם בתהליכי ההתייעלות העסקית ותייצג אתכם ואת העסק שלכם בבנק או במוסדות הפיננסיים החוץ בנקאים השונים. באמתחתנו ניסיון רב שנים וקשרים ענפים בבנקים ובמוסדות הפיננסים. אחוזי ההצלחה שלנו גבוהים מאוד ביחס לענף ולקולגות מקצועיות אחרות בשוק, והלקוחות שלנו זוכים לתנאים הטובים ביותר. עם ריביות מינימליות כפוף להיסטורית האשראי שלהם והפוטנציאל העסקי של המיזמים שלהם.

ייעוץ מקצועי הוא המפתח להצלחה עסקית והאמצעי היעיל ביותר לגיוס ממון משתלם.

 

רוצים לייעל את עבודת העסק, למצוא את תמהיל המימון הנכון ולהבטיח את הצלחתכם? מחפשים חברה המספקת שירותי ייעוץ עסקי לעסקים קטנים? דברו עם פפר פיננסים, אנחנו כאן בשבילכם.

השאירו פרטים ונשמח לחזור אליכם בהקדם!

לקריאה נוספת
חיפוש

תפריט נגישות

השאירו פרטים ונשמח לחזור אליכם בהקדם!

פפר פיננסים - סיירת המטכ"ל של היועצים הפיננסיים בישראל!
נגן וידאו אודות אלון פפר מחברת פפר פיננסים
מימון בתקופת אי וודאות ומלחמה ובפרט בזמן מלחמת חרבות ברזל