חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
בדיקת הלוואה לעסק ב-3 שלבים

נתחיל בשאלון קצר המורכב מ-3 שלבים בלבד, על מנת להבין טוב יותר את הצרכים הייחודיים של העסק שלכם.

לאחר מילוי הטופס, אנחנו ניצור אתכם קשר על מנת להתאים לכם את ההלוואה המשתלמת והמתאימה ביותר!

ליצירת קשר וייעוץ מקצועי

השאירו פרטים ונשמח לחזור אליכם בהקדם!

ייעוץ עסקי ליבואנים

כל מי שעוסק בייבוא, מכיר היטב את התחרותיות המאפיינת את התחום הזה. אומנם יש יבואנים גדולים ומבוססים שלמדו במשך הרבה שנים את הדקויות של התחום והבינו איך לתמרן אותו כדי להצליח וכדי לשמור על ההצלחה, אך יש יבואנים שמתקשים לחצות את הגבול שעובר בין הצלחות קטנות ובודדות ובין הצלחות מדהימות ומתמידות.

תחום היבוא הוא זירת תחרות נמרצת, כאשר לצד יבואנים רשמיים גדולים ומבוססים, פועלים גם יבואנים מקבילים המנצלים את ההצלחה של מותגים ותיקים. זהו עולם דינמי המשתנה בקצב מהיר, בין השאר עקב כניסה של טכנולוגיות חדשות, הרחבת הקשרים הבינלאומיים וכניסתם של חוקים ותקנות חדשים. מצב זו מציעה הזדמנויות נהדרות, אך מחייבת עירנות מתמדת – שכן מוצרים מובילים עלולים להיעלם מהשוק מהר מאוד, ולהיות מוחלפים על-ידי מתחרים חדשים.

יבואנים אלה שמתמודדים עם התחרותיות הקשה המאפיינת את שוק הייבוא הישראלי, צריכים להתמודד גם עם קשיי תזרים ועם מערכת יחסים שבירה עם המוסדות הפיננסיים. ככל שהתחרות בשוק גדלה וכל שאתה שחקן גדול יותר, צורכי האשראי של היבואנים גדלים, וצורכי האובליגו והמינוס  שלהם מעמיקים. וככל שהחובות מעמיקים, עליהם לבחון לעומק את האסטרטגיות העסקיות שלהם, את הקשרים שלהם עם הספקים, את עלויות השילוח, את איכויות התמחור ואת התהליכים הלוגיסטיים ולמצוא דרך לחדש ולהתחדש, לחסוך בעלויות ולעמוד בהתחייבויות הכספיות שלהם.

הבעיה היא שיבואנים רבים מתקשים להתמודד עם הדרישות המחמירות של השוק התחרותי ובה בעת לנהל את הפעילות העסקית שלהם ולשמור איזון בין כל התחומים. ובזמנים של האטה בפעילות העסקית הם מתקשים במיוחד לעמוד בהתחייבויות הפיננסיות שלהם. יכול להיות שהם יצליחו להחזיק את הראש שלהם מעל למים, אך בהיעדר יכולות ניהול מושרשות, הם עלולים להרגיש שהמים מכסים אותם.

ובדיוק בגלל זה הם צריכים ייעוץ עסקי ליבואנים. למה? כי ייעוץ עסקי עוזר ליבואנים לייעל את תהליכי הניהול שלהם, להגדיל את הרווחים ולצמוח. חברת פפר פיננסים מתמחה בייעוץ עסקי ליבואנים ויודעת איך להעביר את עסקי הייבוא ממצב של פעילות מספקת למצב של פעילות משביעת רצון שצומחת בהתמדה. רוצים לדעת עוד? הישארו עימנו.


ייעוץ עסקי ליבואנים


איך נראה תהליך של ייעוץ עסקי ליבואנים?

ייעוץ עסקי ליבואנים הוא תהליך של עבודה משותפת, מתמשכת ובלתי פוסקת בין היבואן ובין היועץ העסקי. בשלב הראשון היועץ העסקי בוחן את כל תחומי הפעילות של העסק מכל היבט – פיננסי, ניהולי, תפעולי ולוגיסטי. הוא מתחיל בסקירת הנתונים הפיננסיים בדוחות השונים ומאתר בעיות או כשלים הפוגעים ברווחיות של העסק. תהליך הייעוץ העסקי ליבואנים מתחיל בביקור בעסק שלכם.

נפגש אתכם אישית ונבחן לעומק את כל ההיבטים הרלוונטיים. מנקודת המבט הכלכלית, אנו נתמקד בדוחות הכספיים, תוך זיהוי של מוצרים בעלי רווחיות גבוהה או נמוכה. הניתוח מאפשר לנו לחשוף את מקור הבעיה והפער בינכם לבין יבואנים אחרים בתחום. מכאן אנו עוברים להמלצות שיסייעו לייעל את פעילות היבוא ולהגביר את הרווחיות.

בשלב השני הוא בודק את היכולות הניהוליות של היבואן. הוא מברר אם הוא מודע לרווח הגולמי שלו, אם הוא מנהל היטב את תזרים המזומנים, ואם הוא מבין את הדוחות החשבונאים שמתקבלים מרואה החשבון. במהלך הייעוץ, אנו בוחנים האם הדוחות הפיננסיים המוצגים אכן מספקים לכם תמונה מלאה ומהימנה. לצערנו, במקרים רבים התשובה לכך שלילית.

במקרים כאלה, תפקידנו הוא לעזור לכם לארגן מחדש את הפן הפיננסי של העסק, על-מנת לקבל תמונה אובייקטיבית ומדויקת של המצב הכלכלי. לשם כך, אנו מפיקים עבורכם דוחות חדשים, שיציגו בפניכם את המצב הכלכלי בזמן אמת, באופן שיאפשר לנו להתוות יחד את הדרך הנכונה לקידום העסק.

במרבית המקרים היועץ העסקי מוצא שהיבואן מתקשה להתמודד גם עם הניהול הפיננסי וגם עם הניהול העסקי, ושהקושי הזה משפיע על ההיבטים התפעוליים והלוגיסטיים של העסק. וזה לא מפתיע. יבואן הוא איש מקצוע – הוא מבין בייבוא ויודע מה עליו לעשות כדי לייבא מוצרים לארץ, אך היכולות שלו בתחום המקצועי אינן בהכרח מעידות על יכולות ניהול מתאימות, וזה בסדר; יכולות ניהול הן דבר שנרכש בתהליך עבודה מסודר עם יועץ עסקי.

יש לציין שגם יבואן בעל חוש עסקי מפותח ויכולת להבחין בהזדמנויות עסקיות, לא בהכרח מחזיק בכישורי ניהול מעולים. כתוצאה מכך, העסק עשוי להתנהל באופן תקין, אך לא במלוא פוטנציאל הרווחיות האפשרי – ולעיתים אף בהפסדים.

כאן נכנס לתמונה תהליך הייעוץ העסקי ליבואנים, אשר מסייע בהעלאת הרווחיות והמחזור העסקי. הייעוץ מקיף תחומים רבים הקשורים לניהול היעיל של העסק, מתוך מטרה ברורה – להפוך את העסק לרווחי ומשגשג יותר.


למה הרבה יבואנים מוכשרים לא מצליחים?

ייבוא זה לא עניין של מה בכך. ייבוא זה תהליך רב־תחומי שמחייב תכלול מדויק בין תחומי פעילות רבים והתמקדות בדקויות של כל תחום ותחום כדי ליצור סינגרייה מושלמת ביניהם. ההצלחה של העסק ורווחיותו תלויה בסינרגייה הזאת וביכולת של היבואן לתכלל בין כל המשימות העומדות לפניו בשגרה היומית.

הניסיון מלמד שיבואנים רבים לא מצליחים לעבות את קשרי המסחר שלהם עם ספקים בארץ ובעולם; הם לא יודעים איך למתג את העסק ולמצב אותו; הם לא מתמחרים כראוי את המוצרים; הם מבזבזים כספים לשווא; הם לא מצליחים לחסוך בעלויות השילוח; הם לא מנהלים את המשאב האנושי היטב; הם לא מתמודדים עם תמהיל החובות; הם לא יודעים איך לנצל את המשאבים של העסק; והם לא מצליחים ליהנות מרווחים.

הם מתמרנים בין האתגרים הפיננסים ובין קשיי הניהול, בין אתגרי התפעול והלוגיסטיקה ובין קשיי האסטרטגיה. הם מוכשרים מאוד בתחומם אך יכולות הניהול שלהם לוקות בחסר. הם לא עובדים עם יועץ עסקי, ובגלל זה הם נכשלים.


תוכנית עסקית מקצועית – נקודת המוצא להבראה העסקית של היבואנים

תוכנית עסקית מקצועית ואיכותית היא נקודת המוצא של היבואן להבראה עסקית. התוכנית העסקית נותנת ליבואן את הנוסחה הנכונה לייעול התהליכים הניהוליים, הפיננסיים, התפעוליים, הלוגיסטיים והאסטרטגיים ומתווה לו דרכי עבודה מדויקות שמתאימות לו, לצרכיו וליעדיו. לא נגזים אם נאמר שהתוכנית העסקית היא המסמך החשוב ביותר של העסק; למעשה היא הרבה יותר ממסמך. היא מפת דרכים שעוזרת ליבואן לנווט את דרכו בשטחים המוכרים והבלתי מוכרים של עולם המסחר והייבוא בהסתמך על המשאבים העומדים לרשותו ועל המשאבים שהיא תשיג בשבילו.

עיקר המשאבים שהתוכנית העסקית מיועדת להשיג, הוא מימון. תוכנית עסקית לא רק מייעלת את הפעילות העסקית של היבואן; היא גם מגייסת למענו משקיעים אפשריים ומימון איכותי.

למה זה חשוב? כיוון שתהליך ההבראה של היבואן מתחיל בהגדלת אפשרויות האשראי העומדות לרשותו, בגיוס ממון ובניהול מיטבי של תמהיל המימון. התחרותיות העצומה בשוק הייבוא לא משאירה מקום לספק – בלי מימון קשה מאוד להבריא את הפעילות העסקית, להשביח אותה ולשפר את השורה התחתונה.

וכדי להשיג מימון איכותי צריך תוכנית עסקית מקצועית ומרשימה. רוצים תוכנית עסקית מקצועית ותכליתית  שתעזור לכם לשפר את המצב הפיננסי, ללטש את מיומנויות הניהול, לייעל את תהליכי התפעול, ולמטב את תחום הלוגיסטיקה והאסטרטגיה בכל היבט? דברו איתנו בפפר פיננסים וקבלו ייעוץ עסקי ליבואנים.

התוכנית העסקית שנכתוב עבורכם תהיה מסודרת, ברורה ומאורגנת היטב, ותאפשר לכם להתקדם בצעדים בטוחים אל עבר המטרות שהוגדרו. הדבר יכול להתבטא בפעולות כמו איתור ספקים חדשים, הפחתת עלויות מספקים קיימים, שינוי חברת השילוח, התאמת סל המוצרים, מיתוג מחודש לפריט מסוים, תמחור מקצועי יותר של המוצרים, הרחבת או מיקוד החשיפה הדיגיטלית, וסידור טוב יותר של תפקידי העובדים.

את התוכנית הזו אנו בונים ביחד אתכם, תוך שיתוף פעולה מלא והיכרות עמוקה עם העסק. במידת הצורך, נסייע אף בהתמודדות עם מכשולים שעומדים בדרככם. והחשוב מכל – אנו ממשיכים ללוות אתכם גם בעת יישום התוכנית, ומבצעים בדיקות שוטפות מול התוצאות, לשם ביצוע התאמות הנדרשות.

הפן השיווקי של הייעוץ ליבואנים הוא אף הוא חיוני. בימינו, המדיה הדיגיטלית מהווה כלי משמעותי שכל יבואן חייב לנצל באופן מושכל – בין אם מדובר בחשבונות ברשתות החברתיות, באתר אינטרנט איכותי או בפעילות בחנויות מקוונות. היכן בדיוק להשקיע ואיך להפיק את המירב מכלים אלו – זו בדיוק הסוגייה שבה אנו מסייעים.

כך למשל, נדריך אתכם כיצד למתג מוצר חדש, כיצד למנף את המיתוג הקיים, כיצד להיבדל מהמתחרים, ואיך להשיג את היעדים השיווקיים באופן היעיל ביותר. לצורך כך, נשתף אתכם באנשי מקצוע מוכחים בתחום, שיוכלו לבצע את כל העבודה על הצד הטוב ביותר.


להוביל את שוק הייבוא המקומי עם פפר פיננסים

היועץ העסקי הוא מורה הדרך של היבואן; איש המקצוע שנמצא שם בשבילו, מדריך אותו, מכוון אותו ועוזר לו לראות ולהבין מה נכון ומה לא נכון בשבילו. חברת פפר פיננסים מתמחה בעבודה עם יבואנים ויודעת מה נחוץ להצלחה בתחום התחרותי והתובעני של הייבוא. המטרה של כל יבואן היא רווחים, ובדיוק בשביל זה אנחנו כאן. הצוות המקצועי של פפר פיננסים ליווה מאות  יבואנים בשני  העשורים האחרונים, הראה להם את הדרך להצלחה ווידא שהם יישארו שם תמיד. ואנחנו יכולים לעשות את זה גם בשבילך.

יבואן? אל תתמודד עם ניהול העסק לבד. כדי להוביל את תחום הייבוא בארץ אתה צריך להיות במיטבך ולמנף את העסק שלך בחוכמה. רוצה לדעת איך עושים את זה? דבר איתנו, ובוא נתחיל לעבוד. אנחנו כאן בשבילך.

לקביעת פגישת ייעוץ עסקי ליבואנים ללא עלות וללא התחייבות פנו אלינו עכשיו בהודעה, טלפון או ווטסא

השאירו פרטים ונשמח לחזור אליכם בהקדם!

לקריאה נוספת
חיפוש

תפריט נגישות

השאירו פרטים ונשמח לחזור אליכם בהקדם!

פפר פיננסים - סיירת המטכ"ל של היועצים הפיננסיים בישראל!
נגן וידאו אודות אלון פפר מחברת פפר פיננסים
מימון בתקופת אי וודאות ומלחמה ובפרט בזמן מלחמת חרבות ברזל