חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
בדיקת הלוואה לעסק ב-3 שלבים

נתחיל בשאלון קצר המורכב מ-3 שלבים בלבד, על מנת להבין טוב יותר את הצרכים הייחודיים של העסק שלכם.

לאחר מילוי הטופס, אנחנו ניצור אתכם קשר על מנת להתאים לכם את ההלוואה המשתלמת והמתאימה ביותר!

ליצירת קשר וייעוץ מקצועי

השאירו פרטים ונשמח לחזור אליכם בהקדם!

ייעוץ עסקי למסעדות ולבתי קפה

נתחיל בעובדות: תחום המסעדנות ובתי הקפה בארץ לא פשוט. 80 אחוזים מהמסעדות הפועלות בארץ סוגרות את שעריהן בתוך חמש שנים מיום הקמתן.

התחרות גדולה, היזמים שאפתנים אך חסרי ניסיון, והלקוחות לא נאמנים; הם הולכים אחר הטעם ואחר המחיר ולא מהססים לנטוש אם משהו לא נראה להם. גם המצב הכלכלי המאתגר והמצב הביטחוני הרעוע לא מוסיפים. בתקופה זאת אנשים מעדיפים להסתגר בבית, ואין להם ראש לבילוי במסעדה או אפילו לכוס קפה בפינת הרחוב.

במצב דברים זה אי אפשר להסתפק רק בחזון, במעוף ובכישרון. צריך כלי פרקטי ואובייקטיבי שרואה דרך החזון ומבחין בכל הדקויות ובכל המאפיינים הנלווים לניהול מסעדה או בית קפה; צריך יועץ עסקי מנוסה ובעל מוניטין מוכח. בתקופה זאת ייעוץ עסקי למסעדות ולבתי קפה הוא לא מותרות; הוא הכרח. חולם לפתוח מסעדה ותוהה איך להחזיק את הראש מעל המים ולהרוויח? אל תוותר על יועץ עסקי. הינה כל מה שאתה צריך לדעת על ייעוץ עסקי למסעדות ולבתי קפה.

 

מה הקשר בין פתיחת מסעדה ובין יועץ עסקי?

הצלחה בתחום המסעדנות מצריכה הרבה יותר מכישרון קולינרי. היא מצריכה הבנה בכספים, בניהול, בתפעול, בשיווק ובשירות לקוחות. וכאן היועץ העסקי שלכם נכנס לתמונה. בין שאתם מסעדנים ותיקים, ובין שאתם יזמים בתחילת הדרך שחולמים להקים מסעדה או בית קפה, עבודה עם יועץ עסקי מקצועי תוביל אתכם מהישרדות עסקית לרווחיות ולשגשוג בפרק זמן קצר. לא נייפה את הדברים – תחום המסעדנות הוא תחום קשוח.

והדבר היחיד שיכול לעזור לכם לצלוח את השלבים הראשוניים והקריטיים של הפעילות העסקית בלי ללכת לאיבוד בסבך המסעדנות המאתגר, הוא ייעוץ עסקי למסעדות ולבתי קפה. בתהליך הייעוץ תלמדו לראות את העסק כמכלול של תחומי פעילות רבים הנושקים אלה לאלה, ותבינו איך לתכלל אותם לפעילות מתמשכת, מושכלת ומאוזנת שמניבה רווחים. אם אתם רוצים להוביל את שוק המסעדנות המקומי, אתם צריכים להיות מוכנים ללמוד על התייעלות עסקית ולייעל כל היבט בעבודת העסק. בתהליך זה היועץ העסקי שלכם הוא השותף העיקרי שלכם להצלחה. יחד איתו תוכלו לצעוד בביטחון בדרך להצלחה עסקית ולמנף אותה.

 

ייעוץ עסקי למסעדות ולבתי קפה

כיצד ייעוץ עסקי למסעדות יסייע להצלחתך?

אם אתה מתלבט האם כדאי לפתוח מסעדה והיכן לפתוח אותה, או שכבר החלטת ללכת אחר החלום שלך להקים עסק במגזר המסעדנות, אנחנו יכולים לסייע לך בכמה דרכים משמעותיות. ראשית, נעזור לך לתרגם את החלום שלך לעלויות מדויקות ונבחן דרכים לגייס את המימון הנדרש בצורה הכדאית ביותר, למשל באמצעות הלוואות בערבות המדינה.

 

אין ספק שתחום המסעדנות הוא תחום שבו הרווחיות נמוכה יחסית, ולכן על מנת להקים עסק מוצלח ורווחי בתחום זה, עליך לפעול באופן חכם ומחושב. אנו נלווה אותך בבניית תוכנית עסקית מקיפה ויסודית עבור המסעדה או בית הקפה שלך, תוכנית שתיקח בחשבון את כל העלויות הצפויות ותסייע לך ליצור מרווח ביטחון כלכלי שיבטיח את יציבות העסק לטווח הארוך.

 

כך תבחרו את היועץ העסקי המתאים למסעדה שלכם

היועץ העסקי המתאים לכם ידבר איתכם בגובה העיניים ולא ייפה את המציאות למענכם. הוא יבחן את המשאבים העומדים לרשותכם ויבדוק אם הם מתאימים להוצאת החזון שלכם מן הכוח אל הפועל; הוא יבדוק את הכישורים שלכם בתחום הפיננסי ובתחום הניהול ויעריך את ההיתכנות ואת הכדאיות של העסק; הוא יגבש לכם תוכנית עסקית שתהיה מפת הדרכים שלכם לפעילות עסקית תקינה בכל היבט החל בהיבט הפיננסי והניהולי, דרך ההיבט התפעולי והלוגיסטי וכלה בהיבט האסטרטגי והשיווקי; הוא יערוך בשבילכם מחקר שוק יסודי וממצה, יבחן את המתחרים וימצא דרכים לבדל אתכם מהם. הוא יעזור לכם לגייס משקיעים ומימון, כי ממון הוא התשתית לניהול עסק בכלל ולניהול מסעדה או בית קפה בפרט; הוא ילמד אתכם לתמחר ולנהל מלאי ויכוון אתכם לאסטרטגיה שיווקית יעילה; ובעיקרו של דבר הוא יעזור לכם להניב רווחים משתלמים ויראה לכם איך למנף אותם בחוכמה. כך תבחרו ייעוץ עסקי לבתי קפה ולמסעדות:

  • ניסיון בתעשייה – בחרו ביועץ עסקי שיש לו ניסיון מוכח בתחום הניהול הפיננסי מצד אחד והמסעדנות מצד שני. ניסיון מקצועי הוא הכרחי כיוון שהוא מקנה ליועץ את היכולת להבחין בדקויות המאפיינות את תחום המסעדנות ולזהות את האתגרים הייחודיים לו.
  • פתרונות מותאמים – היועץ העסקי שלכם צריך לקחת את הזמן ולהבין את הצרכים העסקיים הייחודיים שלכם כדי למצוא פתרונות מותאמים בין שמדובר בייעול תהליכי התפעול, בין שמדובר בשיפור חוויית הלקוח, ובין שמדובר במיטוב הרווחים. אסטרטגיה מדויקת שמותאמת לצרכים שלכם תניב את התוצאות הטובות ביותר. שיתוף פעולה לכל אורך הדרך – תהליך מוצלח של ייעוץ עסקי מותנה בשיתוף פעולה מלא בין היועץ ובין היזם. היועץ העסקי שלכם ילווה אתכם לכל אורך הדרך החל בבחינת ההיתכנות הכלכלית למסעדה או לבית קפה, דרך גיבוש תוכנית עסקית מקיפה וכלה באיתור משקיעים ובגיוס אמצעי מימון. רק שיתוף פעולה מלא יעזור לכם להניב תוצאות וליהנות מרווחיות.

 

תהליך הייעוץ והיישום  – מחזון לביצוע בר-קיימא

  • איתור המיקום האופטימלי לפתיחת המסעדה תוך התחשבות בעלויות הארנונה, רישוי העסק, שכר הדירה וכן התחרות הקיימת באזור. מיקום נכון יאפשר התחלה טובה ובת-קיימא.
  • הגדרת תקציבים מפורטים לעיצוב, שיפוץ ותפעול בחודשים הראשונים של הפעילות – שלבים קריטיים להשקעה ראשונית הולמת.
  • חישוב מדויק של עלויות התפעול השוטפות של המסעדה לרבות שכר עובדים, חומרי גלם, ספקים, ועוד.
  • תכנון מושכל של ניהול תזרים המזומנים לאורך זמן לשמירה על יציבות כלכלית.
  • תכנון והיערכות לצוות כוח האדם הנדרש והגיוס המתאים של עובדים מנוסים.
  • קביעת מחירון מנות לתפריט המסעדה באמצעות תמחור נכון.
  • בניית תוכנית עסקית מקצועית, יסודית ומפורטת לניהול המסעדה.
  • תקצוב הוצאות הפרסום, השיווק ופעילויות יחסי הציבור הנדרשות להצלחת המיזם.
  • התייחסות מיוחדת וחישוב מדויק של עלויות המזון (Food Cost) – נושא מכריע בהצלחת המסעדה.

חלק בלתי נפרד מהייעוץ העסקי ומתהליך ליווי עסקי למסעדות הוא כתיבת תוכנית עסקית ממוקדת ומקיפה שמגדירה כל היבט בפעילות העסקית של המסעדה ומתווה למסעדן תהליכי עבודה להתייעלות ולרווחיות.

כדי לכתוב תוכנית עסקית מתאימה היועץ יבחן את המודל העסקי של המסעדן, את התחזיות הפיננסיות ואת נוהלי התפעול שלו; הוא ישווה את המצב של המסעדן למצב של המתחרים בשוק המקומי ויבדל אותו מהם; הוא ינתח את תהליך התמחור ויכוון לתמחור ממוקד רווחים; הוא יבדוק את אפיקי המימון הפעילים וירחיב או יצמצם אותם לפי הצורך; הוא יבדוק את התהליכים הלוגיסטיים, האסטרטגיים והתפעוליים במסעדה ויציע ארגון מחדש למשאב האנושי, ייעול תהליכי העבודה במטבח, הפחתת עלויות תקורה או חידוש המשא ומתן עם הספקים; הוא ירענן את אסטרטגיית השיווק ויתאים את התהליך השיווקי למחקר השוק ולהיענות של הלקוחות; הוא יכוון את המסעדן לניהול מיטבי ויעזור לו להתמודד עם אתגרי הניהול, לזהות כשלים ולמטב את התוצאות. בין שהמסעדה פעילה, ובין שהמסעדה בתהליכי הקמה, התוכנית העסקית תכוון אותה לרווחיות מקסימלית.

כל היבט בתוכנית העסקית מכוון לתוצאות מדידות. ככל שתהליך הייעוץ מתקדם, היועץ העסקי נוקט פעולות להבטחת הפעילות העסקית התקינה. הוא ילווה את המסעדן לפגישות עם משקיעים או עם המוסדות הפיננסיים; הוא יעזור לו להציג את העסק ואת התוכנית העסקית; הוא יאתר בשבילו מסלולי מימון מתאימים בתנאים נוחים וגמישים; הוא ינהל משא ומתן עם המוסדות הפיננסיים על אמצעי המימון הנחוצים ויתווה דרך לשימוש איכותי ונבון בהם. תהליך הייעוץ העסקי הוא תהליך דינמי ומתמשך. רק התמדה בו תבטיח למסעדן הצלחה ארוכת טווח. היועץ העסקי הוא השותף השקט של המסעדן, זה שמוביל אותו לניהול עסקי מוצלח ולרווחים משתלמים.

 

תזמון, תזמון, תזמון – מתי לחפש יועץ עסקי?

אז מתי לחפש יועץ עסקי למסעדה או לבית הקפה? זאת דילמה שמסעדנים רבים מתחבטים בה. יש יזמים שמעדיפים להתחיל את תהליך היזמות עם יועץ עסקי לצידם, ויש יזמים שמעדיפים להמתין לפתיחת המסעדה ולהתבססותה. מובן ששתי האפשרויות טובות, אך אם נהיה מדויקים, נאמר שהתשובה נמצאת איפה שהוא באמצע. שירותי ייעוץ עסקי בשלב היזמות יעזור לכם להניח תשתית איתנה להצלחה.

היועץ העסקי יעזור לכם להתמקד בפעולות הנחוצות לבניית התשתית הזאת באמצעות מחקר שוק ותוכנית עסקית ולנטרל מכשולים מבעוד מועד. אך אם המסעדה שלכם פעילה ומניבה רווחים, עדיין תוכלו להפיק תועלת משירותי ייעוץ ולבחון יחד עם היועץ את הניהול הפיננסי, את הפעילות העסקית ואת היעילות שלהם ולשנות את תמהיל המימון ולמנף אותו. לא יודעים מהו התזמון הנכון בשבילכם? צרו איתנו קשר בחברת פפר פיננסים ונעזור לכם לקבל החלטה.

 

להיכנס לעסקי המסעדנות עם פפר פיננסים

רוצים להיכנס לעסקי המסעדנות ולהצליח? פפר פיננסים היא הכרטיס שלכם להצלחה. במשך יותר משני עשורים הצוות שלנו מלווה מסעדנים ובעלי בתי קפה להצלחה עסקית בכל שלב החל בשלבי היזמות וכלה בשלבים של פעילות עסקית מתקדמת.

מניסיונה העשיר של חברת פפר פיננסים בליווי מסעדות, בתי קפה ועסקי מזון רבים מאז הקמתה, כולל רשתות מזון מובילות, הצטברה בחברה היכרות מקיפה של 360 מעלות עם ענף המסעדנות. היכרות זו מעניקה ללקוחות החברה גישה לתובנות, מידע וקשרים ענפיים שנצברו לאורך השנים.

פפר פיננסים שמה לה למטרה לסייע בהנעת עסקים קולינריים קדימה באמצעות ליווי צמוד ומעורבות פעילה בהענקת מגוון שירותים לבעלי העסקים. העיסוק בפרטים היומיומיים מקשה על בעלי העסקים להתמקד בפעולות המרכזיות להצלחה. ייעוץ אסטרטגי מפשט בעיות קיימות וממקד את המאמצים בנקודות המפתח המשפיעות על מצב העסק.

צוות פפר פיננסים הוא בעל ניסיון רב שנים בעולם המסעדנות על גווניו השונים. בזכות ניסיון זה, הצוות יודע לאבחן את הבעיות האמיתיות של העסק, בין אם מדובר בניהול לקוי, חוויית לקוח גרועה, שיווק לא נכון, מיתוג שגוי, מיצוב לא ברור, חוסר בידול או תמחור שגוי – ולהעניק מענה פרקטי ומדויק. 

בפפר פיננסים מתקבלות החלטות מושכלות בשיתוף פעולה הדוק עם הלקוח. בזכות הניסיון הרב שנצבר בחברה, היא יודעת "לחשוב מחוץ לקופסא", ליצור פתרונות חדשניים ולהוציאם לפועל באופן מדויק.

 

מה כולל תהליך הליווי העסקי למסעדות ובתי קפה?

התהליך שלנו כולל ניתוח כדאיות כלכלית, בחינת נתונים פיננסיים, גיבוש תוכנית עסקית, איתור מסלולי מימון והתוויית תהליכי עבודה מיטביים.

 

מהי הגישה העסקית איתה אנחנו מגיעים?

הגישה העסקית שלנו מבוססת על שיתוף פעולה מתמיד ומתמשך, על שקיפות מלאה ועל מחויבות בלתי פוסקת להניב רווחים ללקוחות שלנו. אז בין שאתם מנהלים בית קפה קטן ורוצים להתרחב, ובין שאתם חולמים על מסעדה עם קונספט ייחודי שתבלוט בנוף הקולינרי המקומי, אנחנו נתאים לכם תהליכי עבודה מדויקים ונגבש לכם תוכנית עסקית ממוקדת. מתכנון אסטרטגי ואופטימיזציה תפעולית ועד לאסטרטגיה שיווקית ולניהול פיננסי מיטבי פפר פיננסים מציעים לכם חבילה מקיפה של שירותי ייעוץ שיעזרו לבית הקפה או למסעדה שלכם לשגשג, להניב רווחים ולבלוט בקרב המתחרים.

 

לסיכום, ניהול מסעדה או בית קפה הוא תהליך לא פשוט; הוא טומן בחובו אתגרים, כשלים ומהמורות. אך בעזרת התמיכה המתאימה וההדרכה הנכונה תוכלו להתכוונן להצלחה עסקית מלאה. תהליך ייעוץ עסקי למסעדות ולבתי קפה ייתן לכם את מפת הדרכים שאתם זקוקים לה ויעזור לכם לנווט במים העמוקים של היזמות הקולינרית, למצוא הזדמנויות לצמיחה ולהשיג הצלחה ארוכת טווח. החלום היזמי שלכם הוא החזון העסקי שלנו; אז בואו נוציא אותו יחד אל הפועל ונתרגם אותו להצלחה ולרווחיות. דברו איתנו היום; אנחנו כאן בשבילכם ובשביל המסעדה שלכם. פפר פיננסים – איתכם בדרך להצלחה עסקית.

השאירו פרטים ונשמח לחזור אליכם בהקדם!

לקריאה נוספת
חיפוש

תפריט נגישות

השאירו פרטים ונשמח לחזור אליכם בהקדם!

פפר פיננסים - סיירת המטכ"ל של היועצים הפיננסיים בישראל!
נגן וידאו אודות אלון פפר מחברת פפר פיננסים
מימון בתקופת אי וודאות ומלחמה ובפרט בזמן מלחמת חרבות ברזל