חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
בדיקת הלוואה לעסק ב-3 שלבים

נתחיל בשאלון קצר המורכב מ-3 שלבים בלבד, על מנת להבין טוב יותר את הצרכים הייחודיים של העסק שלכם.

לאחר מילוי הטופס, אנחנו ניצור אתכם קשר על מנת להתאים לכם את ההלוואה המשתלמת והמתאימה ביותר!

ליצירת קשר וייעוץ מקצועי

השאירו פרטים ונשמח לחזור אליכם בהקדם!

אודות

פפר פיננסים היא חברת בוטיק העוסקת בייעוץ עסקי ופיננסי לחברות ובבנייה של תוכניות עסקיות אסטרטגיות, המיועדות לשפר את התוצאות העסקיות והתפעוליות, להגדיל את הרווחיות ולגייס אשראי והון. 

הקמנו את החברה לפני 10 שנים ב-4 ידיים, ועד היום העבודה שלנו מסתמכת על ניסיון מצטבר של למעלה מ-60 שנה, על המלצות מלקוחות חוזרים ועל הפניות מבנקים, עורכי דין ורואי חשבון.

מעבר למומחיות פיננסית וארגונית, אנו מביאים עמנו כלי אחד חשוב וייחודי – אותנו. כחברת בוטיק, כל הלקוחות שלנו זוכים לטיפול ולליווי אישי צמוד שלנו, והגישה בכל חברה שאנחנו עובדים איתה היא כאילו זו החברה שלנו.

החיבור האישי שלנו לתוך החברה הוא שעומד מאחורי המסירות שלנו, והאמביציה לעשות כל פעולה שניתן כדי לגרום לחברות שאנו מלווים להצליח. כפי שאנו רואים זאת, מי שלא לוקח באופן אישי כל לקוח שהוא מלווה – לא נמצא במקום הנכון עבורו, עבור החברה שלו ועבור הלקוחות שלו.

ייעוץ כלכלי לעסקים אלון וענבר פפר

אנחנו פוגשים סוגים מגוונים של חברות ועסקים: כאלו שנמצאים בתהליך גדילה וצריכים לגייס כספים, וכאלו שנמצאים בבעיה כלכלית וזקוקים לשיפור בתזרים כדי להחזיר את העסק להתנהלות תקינה. 

רבים מלקוחותינו מגיעים בעקבות המלצה מהבנק, חלקם נכשלו בעבר בגיוס אשראי בסיוע חברות שונות, או שנפלו בידי אנשי מקצוע לא אמינים.

בין אם הגעתם לכאן בעקבות המלצה לקבלת ליווי מהבנק או מהמלצה של לקוח אחר או מרואה החשבון או העו"ד שלכם  – אנחנו נשמח לעזור לכם לממש את היעדים הפיננסים שלכם בצורה חכמה, שתואמת את האופי העסקי שלכם.

לפני שנצא לדרך, נבצע עבורכם בדיקת התאמה מקיפה ללא עלות וללא התחייבות, במסגרתה ניתן לכם עצות מועילות ואפקטיביות.

הצוות שלנו

יועץ כלכלי עסקי​ אלון פפר

רו״ח אלון פפר

שמי אלון פפר, אני רואה חשבון מוסמך ובעל תואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת קולומביה בארה"ב בהצטיינות. אני מומחה בגיוס אשראי ומימון, ניהול כספים ובעל עשרות שנות ניסיון עבודה מצטבר בחברות מקומיות ובינלאומיות.

לפני שפתחתי את חברת פפר פיננסים, עבדתי בתפקידים פיננסיים ניהוליים בכירים בחברות ציבוריות ופרטיות וכן בשוק ההון הישראלי והאמריקאי. אני בעל רקע נרחב באשראי, ניתוח חברות ודירוג חוב, בבנקאות להשקעות ובליווי פיננסי של עסקאות מורכבות, וכן בבניה וארגון של חבילות מימון לפרויקטים, לרבות הנפקות ציבוריות וגיוסי הון, פיתוח עסקי ותכנון אסטרטגי תוך ראייה מערכתית, כתיבת תוכניות עסקיות, ביצוע ניתוחים עסקיים וכלכלים מורכבים והכנת תחזיות פיננסיות. 

אני מכיר היטב ובאופן אישי את שוק ההון ואת מערכת הבנקאות בארץ ובחו"ל, כמו גם מוסדות פיננסים מובילים בארץ ובעולם, ועושה שימוש רב בהיכרות זו כדי להשיג את המטרות של לקוחותיי.

כפי שאני רואה זאת, הדרך להגדיל רווחיות של חברה עוברת ב-3 פרמטרים: גיוס כספים, שיפור ההתנהלות העסקית והפיננסית, והצגת העסק באור הנכון. אני עושה זאת תוך חיבור בין כל הפרמטרים – לשוחח עם המערכת הבנקאית בשפה שלה, לדעת להציג את העסקים שאני מלווה באופן שעונה על הצרכים שלה ולדעת לגבות את המידע במספרים הנכונים. 

אלו, בסיוע ההיכרות האישית שלי עם המערכת הבנקאית, הם שמסייעים לי ולפפר פיננסים לגייס עבור לקוחותינו את ההון הנדרש ולהקטין את עלויות האשראי למינימום האפשרי – ואני אעשה הכל כדי לגרום לזה לקרות.

יועצת כלכלית עסקית ​ענבר פפר

ענבר רוזנברג

שמי ענבר רוזנברג. אני מומחית בנושאי כספים, חשבות ושכר, בשיפור תהליכים ארגוניים, אפיון והקמה של מערכים ארגוניים, וכן ניהול לוגיסטי. לפני שהקמתי את פפר פיננסים ביחד עם אלון, ניהלתי מערכים לוגיסטיים, מחלקות שכר ומחלקות משאבי אנוש בחברות בעלות מחזור שנתי של מאות ועשרות מיליוני שקלים.

אני בעלת כושר אנליטי, חשיבה עסקית, ומשלבת ידע פיננסי עם הבנה מעמיקה במשאבי אנוש וייעוץ ארגוני תוך הבנה רבה בחוקי עבודה והעסקה, בשילוב דיני המס בארץ ובחו"ל. אלו, בסיוע  ראיה מערכתית רחבה, יצירתיות וגמישות מחשבתית, מאפשרים לי לנהל תהליכים חוצי ארגון שמביאים עסקים וארגונים מנקודה של אי ודאות מוחלטת ועד ליציבות ארגונית ופיננסית ולרווחיות.

שיטת העבודה שלי כוללת התבוננות ולימוד מעמיק של החברה, והיא מאפשרת לי לטפל בבעיות ובאתגרים תפעוליים ופיננסיים, ולהצביע עבור בעל העסק על סוגיות מהותיות בחברה שבמקרים רבים לא ניתן לראות מתוך המערכת.

לאורך השנים זכיתי לסייע בהקמה ובהצלה של לא מעט עסקים ולהביאם ממצב של סף פשיטת רגל, ועד לרווחיות ארוכת טווח, ולנקודה בה הם יכולים להסתדר בלעדי. 

כפי שאני רואה זאת, הסיוע שלי לחברות מתבטא במתן האפשרות להגשים את החלום העסקי שלכם כמקימי החברה, כמו גם לשמר ולהגדיל את מצבת העובדים – וזהו גם הסיפוק האישי שלי. אם הצלחתי להשיג ללקוח מענק שבזכותו יש ביכולתו להשאיר 5-6 עובדים בעבודה – אני מאושרת. 

מטרת השירות

אנחנו כאן כדי לסייע לעסקים להצליח ולהתפתח באמצעות הגדלה ושיפור האובליגו, הגדלת הרווחים, והטמעת שיפורים פיננסיים ועסקיים שמאפשרים לשמר גדילה עסקית לאורך זמן. אנו עושים זאת באמצעות טיפול סימולטני ב-3 אפיקים מקבילים:

  1. שיפור התזרים של העסק באמצעות גיוס כספים מאפיקים חיצוניים: השקעה, הלוואה או קבלת מענק – ובמקביל, הקטנת עלויות האשראי.
  2. הגדלת הרווחיות של העסק או החברה באמצעות פעולה באפיקים פנימיים: התייעלות כלכלית (התרחבות או צמצום, ארגון מחדש), הרחבת קו המוצרים, פתיחת ערוצים חדשים וכו'.
  3. שיפור ההתנהלות העסקית והארגונית באופן שמאפשר לחברות להפוך ליציבות ולגדול בצורה עקבית.

כיצד עובד השירות שלנו?

במסגרת הליווי שלנו אנחנו עובדים לצידכם לאורך תקופה, שבה אנו בעצם מתפקדים בדומה ליועץ עסקי ולמנהל כספים חיצוני – הלומד את העסק לעומק ומתמקד בשיפור ההתנהלות הפיננסית והעסקית ובהגדלת ההון, באמצעות גיוסי אשראי מבנקים וממוסדות פיננסים חוץ בנקאיים.

כדי להגדיל את ההון לא די בבניית תכנית עסקית והצגתה – יש צורך במהלך פנימי יסודי שיצביע על פוטנציאל רווחיות, באופן שיהפוך את הגיוס לצעד כלכלי בעיני הגוף המממן, ויצליח לגייס את ההון האמור בתנאים המיטביים.

מסיבה זו, גיוס הכספים מתבסס על עבודה ב-2 מישורים מקבילים:

כלפי חוץ

אנו עושים שימוש בכלים פיננסיים חכמים על מנת לאתר את מקור הגיוס המתאים ביותר. האפיק הראשון לרוב יהיה מענקים ותמריצים, ולאחר מיצויו האפיק הבא יהיה הלוואות וגיוס כספים.

במסגרת הזו, אנו פועלים כדי להגיע ליעד הסופי של הגיוס בפיקחות, בעקביות, ולעיתים באסרטיביות. כחלק מכך, נדע כיצד להציג את התמונה הנכונה כדי לקבל את מירב הסכום הדרוש והתנאים הטובים ביותר, איך לבנות את העסקה מבחינת המורכבות שלה (ערבים, בטחונות וכו') כדי להוריד את הסיכון והריבית, לאילו בנקים או סניפים כדאי לפנות בכל סוג הלוואה, איזו דמות מטעם החברה כדי לבחור כדי לייצג אתכם כלפי הגוף הפיננסי, ועוד.

כלפי פנים

במקביל למישור החיצוני, אנו פועלים גם בתוך החברה המגייסת כדי להגדיל את פוטנציאל הגיוס והתנאים, ובמקביל לשפר את הרווחיות הקיימת, עוד לפני שגויס השקל הראשון. במסגרת זו, נבצע ניתוח מעמיק של ההתנהלות העסקית והפיננסית, בדיקת כדאיות וייעוץ כלכלי להנהלה, ניהול ומעקב אחר תזרים המזומנים וארגון מחדש של הנקודות הקריטיות שיובילו את החברה להצלחה עסקית ופיננסית.

תפריט נגישות

השאירו פרטים ונשמח לחזור אליכם בהקדם!

פפר פיננסים - סיירת המטכ"ל של היועצים הפיננסיים בישראל!
נגן וידאו אודות אלון פפר מחברת פפר פיננסים
מימון בתקופת אי וודאות ומלחמה ובפרט בזמן מלחמת חרבות ברזל