חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
בדיקת הלוואה לעסק ב-3 שלבים

נתחיל בשאלון קצר המורכב מ-3 שלבים בלבד, על מנת להבין טוב יותר את הצרכים הייחודיים של העסק שלכם.

לאחר מילוי הטופס, אנחנו ניצור אתכם קשר על מנת להתאים לכם את ההלוואה המשתלמת והמתאימה ביותר!

ליצירת קשר וייעוץ מקצועי

השאירו פרטים ונשמח לחזור אליכם בהקדם!

גיוס אשראי לעסק ופתרונות מימון

הצלחה של חברה, הרבה מעבר לאיכות המוצר או השירות שעומדים מאחוריה, תלויה במידה רבה ביכולות הפיננסיות שלה. 

גיוס אשראי לעסק והון בתנאים מטיבים משפיע באופן ישיר על היכולת של חברה לגדול ולהתפתח, ובשונה ממה שנהוג לעתים לחשוב, לא מדובר בהליך גנרי וקבוע אלא כזה שיש לבצע בהתאמה אישית לסוג החברה ולאופן בו היא מתנהלת.

במקרים מסוימים, גיוס אשראי לעסק עשוי להיות מהלך קריטי עבור חברה שנקלעה לקשיים או לתזרים שלילי. אלא שהמציאות מלמדת שדווקא בנקודות האלו, לא ממהרים הגופים הפיננסיים להעמיד בפניכם פתרונות איכותיים בתנאים הנדרשים לצורך יצירת הצמיחה החיובית הרצויה. 

וכאן ישנה חשיבות מהותית לאופן ביצוע התהליך והפנייה לגופים הפיננסיים.

השאירו פרטים ונשמח לחזור אליכם בהקדם!

שימו לב

כדי להביא את המחזור והרווחיות לרמה המקסימלית, במקביל לתהליך גיוס אשראי לעסק או הון ממקורות חיצוניים, יש לפעול גם באופן פנים ארגוני – קראו עוד בעמוד ייעוץ עסקי ובניית תכנית עסקית

בטרם תחילת התהליך נבצע עבורכם בדיקת התאמה מקיפה ללא עלות וללא התחייבות.

גיוס אשראי בנקאי לעסקים

גיוס אשראי בנקאי לעסק בסיכויי הצלחה גבוהים ובתנאי מימון מיטיבים בסופו של דבר מסתכם בביצוע מקצועי ומדויק של 2 אספקטים:

הראשון, כתיבת תכנית עסקית על ידי מי שמתמצא היטב בנתוני החברה לעומקם, תוך התאמה למבנה החברה ולבעלי העניין בה – ובמקביל תוך התאמת הקו המנחה לאופי ולדרישות הגוף הפיננסי המיועד. 

השני, תיווך החברה והנגשתה למערכת הפיננסית בצורה נכונה על ידי מי שמכיר את החברה לעומק, ובמקביל דובר את השפה המקצועית הנדרשת בהתנהלות מול גופים פיננסיים. 

במסגרת השירות אנו נלמד את החברה שלכם לעומק, ננתח את המספרים והמידע הפיננסי ונמצא את אפיק גיוס ההון הטוב ביותר בהתאמה אליכם. לאחר מכן, נבנה את תמהיל העסקה והמסמכים הנדרשים, לרבות תכנית עסקית חכמה, ונייצג אתכם מול הגוף הפיננסי משלב המשא ומתן, דרך החתימה, ועד קבלת ההון בפועל.

שלבי התהליך של גיוס אשראי לעסק

שלב מקדים - בדיקת התאמה

בשלב המקדים נבצע בדיקת התאמה מעמיקה ללא עלות, שבסופה נקבע אם אתם עונים על תנאי הסף הנדרשים ויש ביכולתנו לעזור לכם. רק במקרה שבו ימצא כי אתם עונים עליהם, או שיש ביכולתנו להביא אתכם לנקודה הזו – נציע לכם את עזרתנו. בשלב זה, נבדוק את דירוג האשראי של החברה לצד הדירוג האישי של בעלי המניות, נסקור את דוחות החברה וחברות הבת ככל שיש, נבחן את תזרים המזומנים הנוכחי והפוטנציאלי, וכן את מבנה האשראי הקיים ועלותו למול החלופות ויכולת ההחזר. בהתאם לבדיקה, נדע לקבוע אילו מוצרי אשראי מתאימים לחברה (בנקאיים, חוץ בנקאיים, משקיעי הון  ובמקרים מסוימים גם מענקי מדינה), את מחירם ואת רמת המינוף המתאימה לה.

עבור חברות שלא עונות על תנאי הסף, יש אפשרות לבניית תכנית אסטרטגית שתסייע להגיע לפרמטרים הנדרשים לצורך גיוס אשראי לעסק והתנהלות אופטימלית. פנו אלינו לפרטים נוספים.

גיוס אשראי לעסק

1 – הגדרת תכנית פעולה

לאחר השלמת השלב המקדים והיציאה לדרך (עבור חברות שנמצאו מתאימות), בשלב הראשון נשב איתכם ונבין לעומק את המאפיינים של החברה והעומדים מאחוריה. בהתאם לנתונים שנמצאו בשלב המקדים, נחליט סופית על אפיקי הגיוס הרצויים, ונבחן האם ניתן ליהנות מתנאי אשראי טובים יותר על ידי שיפור ההתנהלות בעסק.

מדוע כדאי לבנות תוכנית עסקית

2 – בניית תכנית עסקית

עם השלמת שלב הלמידה, השלב הבא הינו בניית תכנית עסקית מקיפה ומותאמת אישית למאפייני החברה, וכן להליך גיוס ההון הנדרש. התכנית העסקית תשקף בין היתר את הפרמטרים הפיננסיים של החברה, ולצדה את העובדים, הלקוחות, הספקים, תנאי השוק ועוד – מתוך מטרה להגיע להתאמה מירבית בין התמונה המתקבלת לבין הליך הגיוס המיועד.

בדיקת זכאות למחזור הלוואה

3 – השגת המימון

לאחר השלמת המחקרים ובניית האסטרטגיה לצורך גיוס ההון לעסק – נפנה עבורכם לגופים הפיננסיים שנקבעו, במטרה לתווך אתכם בצורה הנכונה ביותר בהתאמה לסוג הגוף, מתוך היכרות ארוכה ומעמיקה עם המערכת הפיננסית והבנקאית, ובמטרה להשיג עבורכם את תנאי המימון הטובים ביותר. במסגרת זו, נבצע את כל הפניות והפגישות באופן עצמאי, ועם מציאת העסקה הנכונה וקבלת אישורכם נכין את בקשת המימון ונלווה אתכם אישית עד לקבלת האישור הסופי לסכום האשראי המבוקש. בטרם החתימה עם המוסד הפיננסי הנבחר נערוך עמכם פגישת היערכות, ונדאג להכין את המסמכים והתשתית הנדרשת על מנת להגיע לבנק במוכנות מלאה.

חתימה על הסכם של גיוס

4 – חתימה על הסכם גיוס

שלב זה מבוצע בתיווכנו המלא, ובו יוצגו בפניכם מסלול האשראי והתנאים שנקבעו, כפי שסוכמו עמכם קודם לכם. הליווי שלנו ימשך גם בתום השלב, ועד למועד קבלת הסכום בפועל.

חשוב לנו שתדעו

גיוס אשראי לעסק לא נמדד רק בקבלת אשראי, אלא גם (ובעיקר) בתנאים הנלווים לו. ריביות ותנאים מטיבים כרוכים ביכולת לתווך אתכם לגוף הפיננסי בצורה נכונה, ובאופן בו הוא מודע ליתרונות שלכם ורואה בכם פוטנציאל החזר גבוה.

הבדיקה המקדימה משלבת דיסציפלינות שונות מעולם החשבונאות הפיננסית והבנקאות בארץ ובעולם, במטרה להביא אתכם לנראות המקסימלית הנדרשת.

תהליך הלימוד שנועד לתווך אתכם בצורה הנכונה לגופים הפיננסיים מבוסס על היכרות מעמיקה עמכם, מתוך ביקורים במשרדי החברה, עיון מעמיק בדוחות ובמסמכים ופגישות אישיות עם אנשי החברה.

שירות גיוס אשראי לעסק מבוצע על ידנו באופן אישי – והוא שונה בתכלית מהמקובל בתחום. לאורך כל הדרך, אנו נפעל עבור העסק שלכם כאילו היה שלנו, ונלווה אתכם מהרגע הראשון ועד לגיוס האשראי בפועל.

כתבה שהתפרסמה בעיתון דה מרקר
"זאת הטעות הגדולה ביותר בגיוס אשראי"

כיצד ניתן לגייס הלוואות בתנאים נוחים – גם כשריבית הפריים חצתה את רף ששת האחוזים? "אל הבנקים צריך לפנות עם תכנית עסקית מקיפה – מה שמגדיל את סיכויי אישור ההלוואה ותורם להפחתת עלויות האשראי" אומר רו"ח אלון פפר מחברת פפר פיננסים

חקר מקרה

גיוס אשראי לעסק של מיליוני שקלים ליבואן שסבל מבעיות הון חוזר

המקרה הבא יעזור לנו להבין את השלבים שצריך לעבור כדי לגייס יותר כסף מהבנק. רצוי ואף מומלץ לדעת איך עושים את זה נכון.

בין שאתם צריכים לקבל הלוואה לעסק, בין שיש לכם בעיה בתזרים המזומנים, ובין שאתם רוצים לפתח את העסק, אתם יכולים לגייס הון כמה פעמים, להזרים הלוואת בעלים לעסק ולעשות את זה כמעט ללא הון אישי. הינה חקר מקרה שמצביע על דרכי הפעולה הנכונות.

פרטי העסק

לפני מספר שנים פנו אלינו בעלים של חברה יבואנית בתחום המזון. הבעלים עבדו כשכירים במשך שנים ולאחר מכן נעשו בעלים של סופר קטן שנמכר ברווח. הם פתחו חברה לייבוא גבינות ומוצרי חלב ממזרח אירופה.

בהתחלה העסק התקדם מצוין וקצב הצמיחה היה של עשרות אחוזים בשנה. החברה הייתה רווחית מהשנה הראשונה לפעילותה והתרחבה בזכות רווחי החברה השוטפים ובעזרת הלוואות מהבנקים.

אך לאחר כמה שנים החברה נקלעה למצוקת תזרים מזומנים והון חוזר, שעיכבה את הפיתוח העסקי והצמיחה.

עסק לייבוא גבינות ומוצרי חלב בבעיית תזרים מזומנים

איך עסק מצליח נקלע לבעיית תזרים מזומנים?

החברה מייבאת בעיקר מאירופה ומגדילה בהתמדה את מעגל הספקים. וזה אומר שמשלמים במזומן בעד הסחורה, ועד שהיא מגיעה לארץ ונמכרת, עוברים לפחות 3 חודשים. נוסף על כך תנאי התשלום בישראל הם שוטף פלוס ואף יותר, ולכן החברה מקבלת את התמורה בעד הסחורה בחלוף חצי שנה לפחות ממועד התשלום עליה.

איך פתרנו את הבעיה?

  • ניתחנו את ההוצאות הקבועות והמשתנות.
  • ניתחנו את החוב לבנקים ואת תנאי ההחזר החודשי.
  • ניתחנו את משיכות הבעלים לצורכי מחיה שוטפת.
  • ניתחנו את המוצרים לסוגיהם ואת הרווח מהמוצרים העיקריים.
  • הכנו תקציב ותזרים מוזמנים לשנה וכן תחזית פיננסית מורחבת לשלוש שנים.
  • בפעם הראשונה הגשנו בקשה להלוואה בערבות המדינה להוספת צוות עבודה וחדרי קירור.

בתוך חמישה שבועות החברה קבלה את ההלוואה בסכום המלא!

פתרון הבעיה באמצעות גיוס אשראי לעסק

גיוס אשראי נוסף בעקבות משבר הקורונה

כעבור שנתיים פרצה הקורונה, ואף שהחברה לא הייתה זכאית להלוואה במסלול קורונה כיוון שענף המזון לא נפגע, הצלחנו להשיג לה שתי הלוואות בסכומים מהותיים של מעל מיליון שקלים בערבות המדינה בתנאי מסלול קורונה.

גיוס אשראי לעסק עקב גירעון בהון החוזר וחוסר יכולת לספק הזמנות

לפני שנה שוב החברה הגיעה לנקודה, שלא מצליחה לצמוח עקב גרעון בהון החוזר ואינה יכולה לספק את כל ההזמנות. ניתחנו את האובליגו הבנקאי ומצאנו שהגיע הזמן לרה־ארגון ונחוץ לבצע גיוס אשראי לעסק בשווי של כמה מיליוני שקלים. כמו כן, הבנו שנכון "להקפיץ" את החברה מהחטיבה הקמעונאית לסניף עסקי ששייך לחטיבה המסחרית ולעבוד עם שני בנקים גדולים ולהכפיל את האובליגו הבנקאי של החברה.

ואכן לאחר עבודה מאומצת שנמשכה מספר חודשים, החברה הכפילה את האובליגו שלה, שיפרה את תנאי המימון, המסחר והעמלות שהיא משלמת לבנק ועובדת עם שני בנקים בלבד, דבר, שייעל את עבודת מחלקת הכספים בחברה ובנוסף הגדילה את מחזור המכירות שוב בעשרות אחוזים.

איך הצלחנו לגייס את האשראי המבוקש 3 פעמים בתוך 5 שנים?

כי דיברנו עם הבנק שפה שנקראת: שפה בנקאית, שפה שרוב בעלי העסקים הקטנים והבינוניים
לא מדברים ומבינים. זה אומר להציג לבנק תוכניות כלכליות ריאליות, תקציב ותזרים מזומנים צפוי שגורמות לבנק להרגיש "רגוע" ולהיות יותר גמיש עם בעל העסק. כמובן צריך גם להסביר ולדבר עם הבנקאים,
אבל הבסיס להידברות הזו, אלה הדיווחים והתחזיות הכלכליות.

כמובן, צריך גם לדבר עם הבנקאים ולהסביר להם את התוכנית, אבל הבסיס להידברות הזאת הוא הדיווחים והתחזיות הכלכליות. אם אתם רוצים לעבור מגירעון בהון החוזר לרווח, להרוויח יותר ולדעת כמה כסף דרוש לשם כך, בואו ניפגש לקפה ראשון על חשבוננו.

פתרון הבעיות של העסק - גיוס אשראי שלוש פעמים בתוך חמש שנים
לייעוץ מקצועי חייגו אלינו 072-3939687

למי מתאים שירות גיוס אשראי לעסק?

גיוס אשראי מתאים לחברות בשלבי הקמתן.
חברות הנמצאות בנקודה שבה נדרשת השקעה לצורך השגת צמיחה עסקית – לדוגמה לצורך מימון של מכשור, שיאפשר לחברה דריסת רגל בתחומים חדשים.
חברות הזקוקות לפתרון קבוע לסגירת הפרשי העיתוי במועדי התשלומים בין ההוצאות להכנסות.
חברות שנקלעו לקשיים תזרימיים נקודתיים או מהותיים.

מהי מטרת השירות?

גיוס הון נדרש תוך שימוש בהליך המתאים ביותר עבורכם, באופן שיניב את סיכויי ההצלחה הגבוהים ביותר, ההון המקסימלי האפשרי ותנאי האשראי המיטיבים ביותר.

איך אנחנו יכולים לעזור לעסק שלך?

שמה של פפר פיננסים וניסיונה הולך לפניה בענף, והם אלו שמאפשרים לנו להעמיד בפניכם תנאי מימון שלא תמיד זמינים לציבור הרחב. אנו ממליצים לפנות אלינו גם במקרה שכבר סורבתם בעבר. השירות במלואו מבוצע על ידנו באופן עצמאי – מהתנהלות מול הגורמים הפיננסיים השונים ועד לעבודה מול רואה החשבון שלכם לצורך קבלת המסמכים הנדרשים.

אלון פפר ייעוץ עסקי
ממליצים עלינו
לקריאה נוספת
ניכיונות שיקים
ניכיונות צ'קים

בעלי עסקים רבים נעזרים בניכיון צ'קים אם יש להם צ'קים דחויים של לקוחות אך לא יכולים להמתין עד למועד הפירעון וצריכים להזרים הון נזיל ומידי

קרא עוד »
יועץ כלכלי לעסקים
ייעוץ כלכלי לעסקים

הלקוחות העסקיים שמקבלים ייעוץ כלכלי, ליווי, סיוע ותמיכה מחברת פפר פיננסים, מספרים על שיפור מהיר, מתמיד ומתמשך ברווחי העסק, על תהליכי צמיחה שלא עוצרים לרגע,

קרא עוד »

תפריט נגישות

השאירו פרטים ונשמח לחזור אליכם בהקדם!

פפר פיננסים - סיירת המטכ"ל של היועצים הפיננסיים בישראל!
נגן וידאו אודות אלון פפר מחברת פפר פיננסים
מימון בתקופת אי וודאות ומלחמה ובפרט בזמן מלחמת חרבות ברזל