חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
בדיקת הלוואה לעסק ב-3 שלבים

נתחיל בשאלון קצר המורכב מ-3 שלבים בלבד, על מנת להבין טוב יותר את הצרכים הייחודיים של העסק שלכם.

לאחר מילוי הטופס, אנחנו ניצור אתכם קשר על מנת להתאים לכם את ההלוואה המשתלמת והמתאימה ביותר!

ליצירת קשר וייעוץ מקצועי

השאירו פרטים ונשמח לחזור אליכם בהקדם!

גיוס הון באמצעות משכנתא עסקית

אין ספק שהאפשרות הטובה ביותר להבטחת המשכיותו של העסק, היא משכנתא לעסקים.

משכנתא עסקית היא לא רק אמצעי לחיזוק העסק, היא גם הבטחה – הבטחה ליציבות העסק בעתיד, לפיתוחו ולהרחבתו. בעלי עסקים שפונים לאפיקי השקעה בנדל"ן, יודעים שאם הם רוצים ליישם את תוכניות הפיתוח שלהם או לחזק את מעמדו של העסק בשוק, הם חייבים לעשות זאת באמצעות משכנתא. הלוואת משכנתא מעניקה לעסקים את קרש הקפיצה המדויק ביותר להצלחה, להתפתחות ולשגשוג בהווה ובעתיד.

אלא שלצעד מהסוג הזה קיימות משמעויות רבות – ביצוע נכון שלו יכול לשפר משמעותית את הנתונים של העסק, ומאידך בניית ההלוואה באופן שאינו מותאם במדויק לנתונים ולפרמטרים של החברה יפגע בביצועים העסקיים שלה.

מנהלים עסק ורוצים להתרחב? חולמים להבטיח את יציבותו של העסק לאורך שנים? השקעה בנדל"ן היא הדרך הטובה והנכונה לחיזוק העסק, ורק משכנתא לעסקים תאפשר לכם, בעלי עסקים, לחזק את הגב הכלכלי של העסק שלכם. למה? משום שהצלחת העסק שלכם תלויה לא רק במוצר שהוא מציע או בשירות שהוא נותן. הצלחת העסק שלכם תלויה בעיקר ביכולות הכלכליות שלו.

השאירו פרטים ונשמח לחזור אליכם בהקדם!

מה צריך לדעת על משכנתא לעסקים

  • קיים הבדל מהותי בין משכנתא מסחרית למשכנתא פרטית – חשוב מאד להתאים את אופי התהליך לסוג המשכנתא כדי לוודא שהיא משיגה את מטרתה בטווח הארוך.
  • שימוש נכון בכלי המשכנתא אינו מסתכם בבקשתה וקבלתה – אלא נמשך במעקב שוטף אחרי שינויי הריבית לאורך התקופה ובחינת אפשרויות לשיפור תנאים ומחזור המשכנתא.
  • עצם קבלת אישור הבנק להלוואה אין פרושו כי זו ההלוואה הנכונה עסקית עבורכם.
  • בטרם תחילת התהליך נבצע עבורכם בדיקת התאמה מקיפה ללא עלות וללא התחייבות.

משכנתא עסקית עם ריבית מצוינת

נטילת משכנתא לצורך הלוואה מסחרית ועסקית היא מורכבת ביחס למגזר הפרטי – לאור הסיכונים הקיימים במגזר העסקי, השפעת מבנה ההלוואה על המיסוי, וחשיבות תכנון ובניית ההלוואה באופן המותאם לביצועי העסק.

המשימה שלנו היא להתאים לכם את המשכנתא באופן שיניב לכם יציבות עסקית, ייצר מינימום חשיפה לכם ולבנק, ובהתאמה לכך יעמיד לרשותכם את הריביות הכי טובות שניתן לקבל.

משכנתא עסקית

משכנתא עסקית

במסגרת השירות לקבלת משכנתא עסקית, אנו נלמד לעומק את המספרים, המהות העסקית והמורכבויות מאחורי החברה שלכם כדי לגבש עבורכם את ההלוואה שתייצר לכם ודאות. כמו כן, נשתמש בהיכרות שלנו עם המערכת הבנקאית כדי לאתר עבורכם את העסקה הטובה ביותר.

אנו ננהל את התהליך בשמכם מתחילתו ועד לקבלת כספי ההלוואה, ולאחר מכן נבצע מעקב שוטף אחרי שינויי הריבית לאורך התקופה כדי לבחון אפשרויות לשיפור תנאי המשכנתא.

למה צריך משכנתא לעסקים?

חשוב להבין: הבנק בסופו של דבר משמש כחנות: הוא מציע מוצרים ומסלולים שונים, בעוד התפקיד שלכם הוא להבין מה המשמעות וההשפעה שלהם על תזרים העסק והביצועים העסקיים שלו. למרות הקשיים שהבנקים מערימים, עצם קבלת אישור הבנק לקבלת משכנתא עסקית אין משמעו שבחרתם את ההלוואה שנכונה לכם באופן עסקי.

מעבר לכך, לא כל הבנקים מעמידים את אותם התנאים והמסלולים. כדי להשיג את התנאים הטובים ביותר בהתאם לאופי העסק וגם לבחור ולהתאים את ההלוואה למאפיינים העסקיים שלו – נדרש ליווי המשלב ייעוץ עסקי עם היכרות מעמיקה עם המערכת הבנקאית.

לצד הריביות והתנאים הבסיסיים של כל מסלול, קיימות גם עלויות נלוות, קנסות אפשריים ותנאים נוספים שהגדרה מדויקת שלהם משמעותה חיסכון כספי עצום לאורך השנים.

ומעבר לכל אלו – מדובר בנטרול הצורך בעיסוק בנושא בירוקרטי ומורכב, שכל פן בו הוא בעל השלכות כלכליות משמעותיות ורבות שנים.

גיוס משכנתא לעסקים

משכנתא פרטית

משכנתא לעסק

משכנתא לעסק

ייעוץ מקצועי למחזור משכנתא

ייעוץ למחזור משכנתא (עסקי ופרטי)

הידעתם?

המחלקות המסחריות בבנקים אינן כפופות לרגולציה הקיימת במגזר הפרטי בנושא המשכנתאות וכל בנק יכול להחליט באופן אינדיבידואלי על שיעור המימון, תקופת ההלוואה ועוד.

כחלק מכך, תנאי המימון ותקופות ההלוואה שונים מהלוואת משכנתא במחלקת המשכנתאות בבנקים השונים ויש לתת לכך את הדעת בתכנון המימון הנדרש.

תהליך התאמת משכנתא לעסק אינו מסתכם רק בריביות ובפריסת התמהיל כי אם בפרמטרים רבים שהם קריטיים להתנהלות עסקית נכונה ובמקרים רבים לא זוכים להתייחסות (למשל: נקודות יציאה או שינויים אפשריים בהתאם לשינויים עתידיים שחלים בעסק).

מאחר שקבלת סירוב לבקשה הראשונה מקטין את הסיכויים לקבלת ההלוואה בעתיד, קיימת חשיבות עצומה לאופן הגשת הבקשה ולליווי שתבחרו.

לייעוץ מקצועי חייגו אלינו 072-3939687

חשוב לנו שתדעו

סקר שוק לקבלת משכנתא

חלק חשוב בהשגת התנאים הטובים ביותר למשכנתא לעסק בא לידי ביטוי בעריכת סקר שוק מעמיק ("שופינג") בין הבנקים. במסגרת הזו, נדרשת יכולת לדעת כיצד לתווך אתכם לבנק בצורה הנכונה ביותר, תוך היכרות עם הדרישות והאופי הניהולי הייחודי של כל סניף.

למה לבחור בנו?

פפר פיננסים מתמחים באיתור דרכים יצירתיות להקטין את הסיכון עבור הבנק. מעבר לליווי המקצועי, אנו מחזיקים בהיכרות אישית מעמיקה ורבת שנים עם המערכת הבנקאית, שמאפשרת לנו להעמיד לרשותכם תנאים ייחודיים שלא ניתנים בשגרה לגופים עסקיים או אנשים פרטים.

בשורה התחתונה - איך אנחנו יכולים לעזור לעסק שלך?

במקרים רבים, אנו מצליחים לחסוך מאות אלפי שקלים גם ללקוחות שכבר מחזיקים במשכנתא קיימת – באמצעות שיפור הריביות ותמהיל התשלומים.

הצעד הראשון הוא ללא עלות

כדאי תמיד לפנות אלינו לבדיקת התאמה ללא עלות וללא דמי טיפול. במסגרת הבדיקה נבחן את הפרמטרים הכספיים של החברה ונעניק לכם עצות עסקיות מועילות.

אלון פפר

שאלות ותשובות נפוצות בנושא משכנתא לעסקים

בעלי עסקים שפונים להשקעה בנדל"ן, בדרך כלל מנהלים עסקים פעילים וותיקים שנמצאים בתהליכי התרחבות ורוצים להפסיק לשלם דמי שכירות ולהבטיח את מקום פעילותו של העסק. הם גם מסוגלים לעמוד בתנאי ההחזר של המשכנתא. בניגוד למשכנתא פרטית הלוואת משכנתא לעסקים ניתנת לפרק זמן קצר בהרבה, וזאת בשל ערכו הנמוך יחסית של הנדל"ן המסחרי. זהו למעשה גם יתרונה הגדול ביותר. פרק הזמן שמוקצה להלוואת משכנתא עסקית הוא קצר בהרבה מפרק הזמן שמוקצה למשכנתא פרטית. בשל כך עסקים פעילים ורווחיים יכולים להחזיר את הלוואת המשכנתא במלואה בתוך שנים בודדות. עם זאת הלוואת משכנתא לעסקים נושאת ריביות גבוהות ביחס למשכנתאות פרטיות, ויש להביא זאת בחשבון.

כמו בכל ניסיון לגייס הון מתאגידים בנקאיים או פיננסיים, גם בעת הגשת בקשה למשכנתא עסקית יש להציג תוכנית עסקית יסודית, מוקפדת ומלאה. צריך להביא בחשבון שהגופים המלווים מתייחסים אל משכנתא עסקית כאל הלוואה בסיכון גבוה, וזאת משום שהכנסות העסק הן לא דבר מובטח. הן משתנות ותלויות בגורמים רבים. הן תלויות בתנאי השוק, ביכולתו של העסק להתגבר על קשיים ועל משברים כלכליים, בתקופות פעילות יותר לעומת תקופות פעילות פחות ובביקוש שיש למוצר שהעסק מפתח או בשירותים שהעסק נותן. לפיכך, בבואו של בעל העסק לבקש משכנתא עסקית, עליו להציג לא רק תוכנית עסקית מעמיקה שישימה לטווח ארוך, אלא גם את הפרופיל העסקי של העסק – אסמכתאות למצבו הכלכלי, הוכחות לניהול כלכלי מושכל והוכחה ליכולתו של העסק לעמוד בתנאי ההלוואה. נוסף על כל אלה בעל העסק צריך להעמיד לרשות הבנק מידע מלא על הנכס המבוקש ועל המאפיינים שלו. הוא צריך להסביר את התועלת של הנכס המבוקש לעסק, להוכיח את התאמתו לצורכי ההתרחבות העתידיים של העסק ולִצפות את הרווחים שהוא עתיד להניב.

בעלי עסקים רבים למדו בדרך הקשה שלא די בחיפוש משאבים כלכליים לעסק ובגיוס הון. צריך גם לדעת איך לעשות את זה נכון. קבלת מימון להשקעה בנדל"ן תאפשר לעסק לגדול בטבעיות, להתפתח ואף להתרחב. בשנים האחרונות תחום הנדל"ן קורץ יותר ויותר לתאגידים עסקיים – קטנים וגדולים כאחד – הודות לתשואות הגבוהות שהוא מניב ובשל העובדה שיותר מכל השקעה אחרת, הנדל"ן מבטיח לעסק גב כלכלי חזק ויציבות לתקופה ארוכה. עם זאת, אף שבעלות על נדל"ן מחזקת את העסק מבחינה כלכלית, לפני שניגשים לחיפוש אפיק השקעה מיטבי, חשוב לבדוק אם אכן מדובר בהחלטה עסקית נכונה. חשוב לבדוק אם העסק יכול להחזיק נדל"ן לאורך זמן ולהתמודד באופן מיטבי עם העלויות שלו, ואם אתם כמנהלי העסק יכולים לעמוד בתנאי ההחזר של המשכנתא.

כדאי להתאים את השקעת הנדל"ן לצרכים העתידיים של העסק. אם אתם מצפים שהעסק יגדל, יתפתח ויתרחב, כדאי שהנכס שתרכשו יספק תנאים מיטביים לתהליכי ההתרחבות ויתאים להם. מוטב שתרכשו נכס שיתאים לחזון העסקי שלכם ולאו דווקא למצבו הנוכחי.

אף שיש יתרונות רבים להשקעה עסקית בנדל"ן מסחרי, חשוב לזכור שההחלטה להשקיע בנדל"ן היא מהותית. יש לה השלכות משמעותיות על עתידו הכלכלי של העסק, וצריך לשקול אותה בכובד ראש. לפני שהעסק יוכל ליהנות מהיתרונות שהנדל"ן ייתן לו, הוא צריך להתמודד עם הגשת הבקשה למשכנתא ולהוכיח את יכולתו לעמוד בתנאי ההלוואה ולעמוד בתשלומי ההחזר מדי חודש בחודשו.

יועץ פיננסי מקצועי, מיומן ומנוסה יבחן את מצבו הכלכלי של העסק ויעריך את התועלת שהוא יכול לקבל מהשקעה בנדל"ן. הייעוץ הפיננסי יבדוק את יכולתו של העסק לעמוד בתנאי ההחזר של המשכנתא, יערוך את השינויים הנחוצים במערך האירגוני ויוודא התנהלות כלכלית מושכלת לפני שיסייע לבעל העסק לקבל את הלוואת המשכנתא. בבואו לבדוק את מסלולי המשכנתאות הטובים ביותר לעסק, היועץ הפיננסי ינהל משא ומתן עם הבנקים כדי לקבל את תמהיל המשכנתא הנכון והמשתלם ביותר. הוא יגבש יחד עם בעל העסק תוכנית עסקית מקיפה ויציג אותה כעדות ליכולתו הכלכלית של העסק ולאיתנותו.

ממליצים עלינו
לקריאה נוספת
קו אשראי
קו אשראי

בכל הנוגע לניהול עסק מצליח, קו אשראי הוא משאב חיוני. קו אשראי הוא זכות שמעניק בנק, או כל מוסד פיננסי אחר, ללקוח – כדי שיוכל

קרא עוד »
ערבויות לעסקים
ערבויות לעסקים

בעולם עסקי מורכב ודינמי הצלחה תלויה לרוב באיזון העדין השורר בין הזדמנות ובין סיכון. ערבויות לעסקים הן מוצר פיננסי שמשמש עסקים הנדרשים להתחייב לתשלומים בסכומים

קרא עוד »

תפריט נגישות

השאירו פרטים ונשמח לחזור אליכם בהקדם!

פפר פיננסים - סיירת המטכ"ל של היועצים הפיננסיים בישראל!
נגן וידאו אודות אלון פפר מחברת פפר פיננסים
מימון בתקופת אי וודאות ומלחמה ובפרט בזמן מלחמת חרבות ברזל