חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
בדיקת הלוואה לעסק ב-3 שלבים

נתחיל בשאלון קצר המורכב מ-3 שלבים בלבד, על מנת להבין טוב יותר את הצרכים הייחודיים של העסק שלכם.

לאחר מילוי הטופס, אנחנו ניצור אתכם קשר על מנת להתאים לכם את ההלוואה המשתלמת והמתאימה ביותר!

ליצירת קשר וייעוץ מקצועי

השאירו פרטים ונשמח לחזור אליכם בהקדם!

הלוואה בערבות המדינה לפתיחת עסק

לא פשוט לפתוח עסק חדש בארץ. בדיקה אקראית של עסקים קטנים ובינוניים מגלה אמת לא פשוטה – מרבית הישראלים חוששים לפתוח עסק, והרבה יזמים פעילים נמנעים מיוזמות עסקיות חדשות. ויש לכך סיבה טובה – מצב המשק אינו מזהיר בשנים האחרונות ומושפע ממציאות ביטחונית קשה, מקשיים כלכליים של אזרחים, מבירוקרטיה מעיקה ומהנוהג לדחות תשלומים עד כמה שאפשר בכל תחום. הישראלים לא רוצים להשקיע משאבים בהקמת עסק רק כדי לחכות שהמציאות הקשה תטפח להם בפנים, ובצדק.

אחת המשוכות הראשונות שעומדות בפני יזמים מתחילים, היא היעדר ממון. לרובם יש רעיון עסקי נהדר, אך אין להם הון עצמי או דרך לממן את היוזמה העסקית. אלה המנסים לקבל הלוואות בבנק, נתקלים לרוב בדלתות סגורות ונעולות; המוסדות הבנקאיים מסרבים בדרך כלל לתת הלוואות או קווי אשראי ליזמים שאין להם איתנות פיננסית ולא יכולים להוכיח את יכולת ההחזר שלהם.

ואם הם פונים למוסדות החוץ־בנקאיים, הם אומנם פוגשים לעיתים אוזן כרויה, שירות לבבי ונכונות לסייע אך רק בתמורה לריביות גבוהות מאוד יחסית, לעמלות יקרות ולתנאי החזר לא גמישים. לא מפתיע, אם כן, שיזמים רבים מוותרים אחרי התנסות שלילית אחת או יותר במוסדות הפיננסיים. אך מה אם נאמר לכם שיש פתרון, ושהוא פשוט למדי? מוכנים להיפתח לרעיון של הלוואות בערבות המדינה? הלוואות אלה הן הדרך של המדינה לתת גב ליזמים ולעסקים חדשים, קטנים ובינוניים. ומתברר שהגב הזה משתלם.

חולמים לפתוח עסק חדש ומרגישים מיואשים? אל תתייאשו, כי הפתרון נמצא בהישג ידיכם. הינה כל מה שאתם צריכים לדעת על הלוואה בערבות המדינה לפתיחת עסק.


לקבל עזרה מהמדינה

הלוואה בערבות מדינה היא פתרון לכשלי שוק מובנים. אף על פי שרוב העסקים בארץ מוגדרים קטנים או בינוניים, דווקא הם מתקשים לקבל מימון ממרבית המוסדות הפיננסיים בארץ. יזמים שפועלים לפתיחת עסק חדש מצויים בפלונטר קשה עוד יותר – ברוב המקרים אין להם דרך להוכיח היסטוריה  פיננסית תקינה, והם מתקשים לשכנע את המוסדות הפיננסיים להשקיע בהם ובמיזם העסקי שלהם. וכאן הקרן בערבות המדינה לתמיכה בעסקים קטנים ובינוניים נכנסת לתמונה ועוזרת ליזמים ולבעלי עסקים לקבל הלוואות בתנאים נוחים.

הלוואה לפתיחת עסק בערבות המדינה היא הדרך של המדינה להושיט סיוע ליזמים. עיקר העזרה הוא ערבות מטעם המדינה להלוואה שנותן הבנק. ההלוואה עצמה מיועדת להקמת עסק ואינה מוגדרת מתנה או מענק מטעם המדינה אלא ערבות מטעם המדינה לבנק או למוסד הפיננסי שנותן את ההלוואה.

ערבות המדינה ניתנת לבנק או למוסד הפיננסי כדי למזער את הסיכון והחשיפה שנלווים למתן הלוואות ליזמים חדשים. חשוב לציין שעל היזם להעביר למוסד הפיננסי הון עצמי בשיעור של 20 אחוזים מהסכום המבוקש כדי לקבל את ההלוואה. כמו כן עליו לחתום על ערבות אישית להלוואה, ערבות שהבנק יממש אם היזם לא יעמוד בתשלומי ההחזר.

ההלוואה עצמה ניתנת ליזמים בסכומים גבוהים יחסית שלרוב מכסים את הצרכים שלהם בשלבים הראשונים לפתיחת העסק (עד 500 אלף ש"ח). ההלוואה ניתנת בתמורה לביטחונות מטריאליים נמוכים יחסית שנותנים ליזמים נקודת פתיחה טובה ומאפשרים להם לבסס את העסק החדש, לחזק אותו ולהשביח אותו. תקופת התשלומים היא ארוכה יחסית (5 שנים), תנאי ההחזר גמישים, הגרייס ניתן לחצי שנה, העמלות בסיסיות, והריביות נמוכות יחסית. במקום שיזמים יסתבכו עם הלוואות יקרות במוסדות חוץ־בנקאיים, בחברות מימון או אפילו בשוק האפור, המדינה נותנת להם גב כלכלי חזק ועוזרת להם לעשות את הצעד הראשון בתחום היזמות.

ולמה הבנקים משתפים פעולה? כי זה משתלם; כי המדינה היא תאגיד פיננסי יציב וחזק שיש לו משאבים כספיים אין־סופיים; כי אם הלווים לא יעמדו בהלוואה, המדינה תשלם ברוב המקרים את יתרת החוב; כי הכסף שלהם לא הולך לאיבוד. בהלוואות בערבות המדינה כל הצדדים מרוצים – גם הבנקים, גם היזמים וגם המדינה שנותנת ערבויות ליזמים, מחזקת את המשק ומרוויחה בעקיפין ולטווח ארוך.


חושבים על הלוואה בערבות המדינה? כך תקבלו אותה

כדי לקבל הלוואה בערבות המדינה לפתיחת עסק יש למלא מספר דרישות בסיסיות – להירשם כעוסק מורשה עצמאי (כלומר לנהל עסק עצמאי) או להקים חברה; להראות היסטוריית אשראי תקינה ולהוכיח יכולת לעמוד בתשלומים בלי לערער את המצב הפיננסי האישי והעסקי.

למה צריך לעמוד בתנאים האלה? משום שאנשים רבים מנסים לנצל לרעה את התנאים המקילים של הלוואות בערבות המדינה ולהתחזות ליזמים או לבעלי עסק כדי לקבל את הכסף ולהשתמש בו למטרות אחרות. כמו כן, לווים שיש להם חובות בטיפול משפטי או תיקי הוצאה לפועל פעילים או חובות מיסים או קנסות למדינה, לא בהכרח מתאימים לניהול עסק ובוודאי לא יוכלו לעמוד בתנאי ההלוואה.

אף על פי שלכאורה הלוואה בערבות המדינה פתוחה לכולם – יזמים חדשים ומנוסים כאחד ומנהלי עסקים קטנים ובינוניים, צריך למלא את הדרישות הבסיסיות ולהוכיח ניסיון רלבנטי לעסק שיוקם ויכולת לעמוד בתנאי ההחזר.

הלוואה בערבות המדינה לפתיחת עסק

תוכנית עסקית – התנאי הלא כתוב להלוואה בערבות המדינה

רוצים לפתוח עסק ועומדים בדרישות הבסיסיות להלוואה בערבות המדינה? יש דרישה נוספת – ולא כתובה – להלוואה, והיא תוכנית עסקית; ולא סתם תוכנית עסקית אלא תוכנית עסקית מקצועית, מקיפה וממוקדת. למה תוכנית עסקית חשובה? כי היא הפנים של העסק במוסדות הפיננסים המממנים, וכי הבנקים לא באמת יכולים להסתפק רק בהיסטוריית אשראי תקינה, בהתנהלות פיננסית מושכלת, בפרזנטציה של היזם ובניסיון מעשי שלו.

עיקר ההסכמה של הבנקים להלוואה לעסק מושתת על תוכנית עסקית מקיפה ומקצועית. הבנקים רוצים לדעת על העסק המתוכנן – על החזון שלו, על היעדים שלו, על המנהלים שלו, על הנתונים הפיננסיים שלו, על צפי ההכנסות שלו ועל צפי ההוצאות. הבנקים רוצים לדעת איך בכוונתכם לשווק את העסק; אם ערכתם מחקר שוק; אם פילחתם את קהלי היעד; אם בדקתם את המתחרים. הבנקים מעוניינים במידע על המוצרים והשירותים של העסק; על המשוב שהתקבל ממדגם צרכנים מייצג; על השיפורים שערכתם במוצר לאחר קבלת המשוב; ועל שיטת התמחור המתוכננת. לבנקים חשוב לשמוע על תוכניות המימון שלכם; על אסטרטגיית גיוס המשקיעים; ועל הקשר שלכם עם המוסדות הפיננסיים המובילים בארץ. 

הבנקים רוצים לדעת אם יש לכם יועץ עסקי מנוסה ומקצועי שמלווה אתכם; הם גם רוצים להכיר אותו. בלי כל זה – בלי תוכנית עסקית – לא תהיו שונים משאר המועמדים להלוואה בערבות המדינה: חסרי ייחוד וחסרי סיכוי. כדי לקבל הלוואה בערבות המדינה אתם צריכים תוכנית עסקית; וכדי שתהיה לכם תוכנית עסקית איכותית, אתם צריכים יועץ עסקי מנוסה ובעל מוניטין.


פפר פיננסים – ממקסמים לכם את הסיכוי להלוואה בערבות המדינה

חברת פפר פיננסים נהנית מניסיון מקצועי מצטבר של יותר משישים שנות עבודה בעולם העסקים, ויש לה קשרים הדוקים עם המוסדות הפיננסיים המובילים בארץ. צריכים הלוואה בערבות המדינה? הצוות המקצועי של פפר פיננסים ימקסם בשבילכם את הסיכוי להלוואה בערבות המדינה. איך? עם תוכנית עסקית מקיפה ובליווי מקצועי שישפיעו על ההחלטה של המוסד הפיננסי ולמעשה יטו את הכף לטובת אישור ההלוואה.

מה אנחנו נעשה בשבילכם? בגדול, נדאג שתקבלו יחסית במהירות הלוואה איכותית בתנאים שמתאימים לכם. תוך כדי עבודה נבחן את החזון העסקי שלכם או את מצבכם העסקי בפועל; נגבש לכם תוכנית עסקית שתהיה מפת הדרכים שלכם ושל העסק שלכם ותתווה לכם דרך להתנהלות נבונה בכל תחום ובכל היבט; נציע לכם שירותי ניהול כספים במיקור חוץ כדי שתוכלו להתפנות לדבר שאתם עושים הכי טוב – עבודת שטח; נפתח בשבילכם דלתות במוסדות הפיננסיים השונים; נכין מצגת היכרות לעסק שלכם ונציג אותה לאנשי מפתח בבנקים או במוסדות החוץ־בנקאיים; ננהל את המשא ומתן בשבילכם כדי שתקבלו את תנאי המימון התחרותיים והמיטביים  בשבילכם נציע לכם תובנות על ניהול וייעוץ ארגוני, על תפעול, על לוגיסטיקה, על אסטרטגיה ועל שיווק ופיתוח עסקי; ונלווה אתכם לכל אורך הדרך.

שיעור ההצלחות של פפר פיננסים בגיוס הלוואות בכלל ובגיוס הלוואה בערבות המדינה בפרט עומד על יותר מ־95 אחוזים, שזה מעל ומעבר ליכולות ולביצועים של יועצים עסקיים אחרים בשוק.

  • אנחנו יודעים איך לנווט במים העמוקים של הבירוקרטיה הפיננסית ונעשה את זה בשבילכם.
  • אנחנו מתמחים בכתיבת תוכניות עסקיות מקיפות וממוקדות שמדברות בשפה של הבנקים.
  • אנחנו מכירים את אנשי המפתח המובילים בכל הבנקים והמוסדות הפיננסיים בארץ ונוכל לפתוח לכם את הדלתות אלהם בקלות.
  • אנחנו מעמידים לרשותכם את הניסיון העסקי העשיר שלנו. אתם מוזמנים להשתמש בו וליהנות מיתרונותיו.

נקודה למחשבה

אף על פי שאפשר להגיש בקשה להלוואה בערבות המדינה לבד, חשוב לדעת ששיעורי ההצלחה של יזמים הפונים לאפיק הפיננסי הזה לבד, נמוכים. שיעור ההצלחות שלנו בפפר פיננסים הוא 95 אחוזים ויותר.

למה? כי מלבד הניסיון המקצועי שלנו, המוניטין שצברנו לאורך השנים והידע הפיננסי שעומד לרשותנו, יש לנו קילומטראז' ארוך בכתיבת תוכניות עסקיות מנצחות. לא סתם אנחנו נבחרנו להיכלל ברשימות יועצים אקסקלוסיביות של מספר רב של הנהלות ראשיות של בנקים מהמובילים בארץ וכן על ידי מוסדות הפיננסיים חוץ בנקאיים שונים. האקסקלוסיביות שלנו היא היתרון שלכם. קבלו את זה כנקודה למחשבה.


ליהנות מהלוואה בערבות המדינה

רוצים לפתוח עסק בלי לחשוש ממימון לא מספק? רוצים להיות אלה שמצליחים? אתם צודקים – מגיע לכם! פפר פיננסים מגישה מאות בקשות להלוואות לעסקים בשנה, ובזכות שיעור ההצלחה הגבוה שלנו יש לנו יכולת, ידע מקצועי וקשרים לעזור גם לכם. אז בואו לממש את הפוטנציאל העסקי שלכם איתנו.

הצוות שלנו מורכב מאנשי הכלכלה והפיננסיים המובילים בארץ. ההתמחות שלנו בייעוץ עסקי ופיננסי, הידע התאורטי שלנו וניסיוננו רב־השנים הם היתרון שלכם. אנחנו עומדים לרשותכם ונעזור לכם להוציא לפועל את היוזמה העסקית שלכם ולנהל עסק רווחי ומשגשג. בעבודה המשותפת נבדוק מה התמהיל הממוני הנכון לכם, ואיזה סוג מימון יתאים לכם. אנחנו נגיש בשבילכם בקשה להלוואה בערבות המדינה ונמקסם לכם את הסיכוי לקבל אותה בתוך זמן קצר יחסית.

חולמים להגשים את עצמכם? להתפתח וליהנות מהעשייה המקצועית שלכם? אתם מוזמנים להתחיל את דרככם העסקית ברגל ימין; אתם מוזמנים לעבוד עם פפר פיננסים. זכרו שהחוזקות שלנו הן גם החוזקות שלכם, וזאת נקודת פתיחה מצוינת. אז דברו איתנו; בואו נממש יחד את החזון העסקי שלכם.

לקביעת פגישת ייעוץ ללא עלות וללא התחייבות ולקבלת הלוואה בערבות מדינה פנו אלינו עכשיו בהודעה, בטלפון או בווטסאפ

השאירו פרטים ונשמח לחזור אליכם בהקדם!

לקריאה נוספת
חיפוש

תפריט נגישות

השאירו פרטים ונשמח לחזור אליכם בהקדם!

פפר פיננסים - סיירת המטכ"ל של היועצים הפיננסיים בישראל!
נגן וידאו אודות אלון פפר מחברת פפר פיננסים
מימון בתקופת אי וודאות ומלחמה ובפרט בזמן מלחמת חרבות ברזל