חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
בדיקת הלוואה לעסק ב-3 שלבים

נתחיל בשאלון קצר המורכב מ-3 שלבים בלבד, על מנת להבין טוב יותר את הצרכים הייחודיים של העסק שלכם.

לאחר מילוי הטופס, אנחנו ניצור אתכם קשר על מנת להתאים לכם את ההלוואה המשתלמת והמתאימה ביותר!

ליצירת קשר וייעוץ מקצועי

השאירו פרטים ונשמח לחזור אליכם בהקדם!

שירותים

פפר פיננסים מעניקה ליווי צמוד ללקוחות תוך מתן מגוון רחב של פתרונות פיננסים ושירותי ייעוץ לכל הנושאים הבוערים. אנו מעניקים שירותים המיועדים לחברות ועצמאיים המעוניינים לשפר את התוצאות העסקיות והתפעוליות, להגדיל רווחים ולגייס אשראי והון.

שירותי חברת פפר פיננסים

גיוס אשראי
ופתרונות מימון

גיוס אשראי והון, תוך שימוש בהליך המתאים ביותר עבורכם, באמצעות כתיבת תכנית עסקית המותאמת למבנה החברה ולדרישות הגוף הפיננסי, וכן הנגשת החברה למערכת הפיננסית באופן שיניב את סיכויי ההצלחה הגבוהים ביותר, ההון המקסימלי האפשרי ותנאי האשראי המיטיבים ביותר.

הלוואות בערבות
מדינה

ליווי מלא ואישי בתהליך קבלת הלוואה בערבות המדינה (גם לעסקים וחברות שכבר סורבו בעבר) בתנאים הטובים ביותר, עבור עסקים קטנים ובינוניים שנמצאים בהקמה או עסקים הנתקלים בקושי בגיוס אשראי – באמצעות גיבוש תכנית עסקית ייעודית שמציגה אתכם כעסק יציב ובטוח עם פוטנציאל צמיחה.

ייעוץ עסקי
ובניית תוכנית עסקית

כתיבת תכנית עסקית חכמה ויסודית לעסקים בהקמה ועסקים קיימים, או לצורך גיוס אשראי או משקיע. בנוסף, נעניק ליווי אישי שוטף וצמוד, שיסייע להוציא את התוכנית מהכוח אל הפועל בצורה ישימה ויעילה, שתביא לשיפור ההתנהלות הפיננסית והעסקית של החברה.

גיוס הון באמצעות משכנתא

ליווי בתהליך קבלת משכנתא ושימוש בהיכרות מעמיקה עם המערכת הבנקאית במטרה לאתר את העסקה הטובה ביותר בהתאם למהות העסקית של החברה, ולהשיג יציבות פיננסית לשנים רבות. במסגרת השירות, אנו ננהל באופן מלא את התהליך מתחילתו ועד לקבלת כספי ההלוואה.

מימון נדל"ן ותמ"א 38

ליווי יזמים ורוכשים פרטיים הנדרשים להעמיד הון עצמי, וכן ליווי בנקאי לצורך עסקת נדל"ן. במסגרת זו, נבצע אינטגרציה בין דרישות הגוף המממן, תנאי העסקה הייחודיים, וכן ההיבטים המשפטיים והמיסויים והטכניים של כל מיזם, ביצוע צעדים שונים המיועדים להקטנת הסיכונים בסביבה עסקית מורכבת.

בחינה ומחזור תיקי אשראי

בחינת תיק האשראי של החברה למול מחירי העמלות וריביות השוק הנוכחיות, וניהול משא ומתן אובייקטיבי מול הגופים הפיננסים השונים, במטרה לגבש את ההצעה הטובה ביותר. במסגרת זו, נערוך ניתוח יסודי ומקיף של החברה שיוכיח את האיתנות הפיננסית שלה ויעמיד לרשותנו תנאי אשראי מיטיבים.

ניהול כספים במיקור חוץ


ניהול כספים מלא של החברה, לרבות תזרים מזומנים, בניית תקציב, כתיבה של תכנית עסקית ויצירת תחזיות ומהלכים ארוכי טווח, שמחזקים את הבסיס הפיננסי של החברה ומסייעים לה לצמוח בצורה הדרגתית, נכונה ובטוחה, ולממש בצורה מקסימלית את הפוטנציאל העסקי הטמון מאחורי המוצר או השירות שהיא מעניקה.

שיפור דירוג האשראי


ביצוע מחקר עצמאי בעזרת כלים ויכולת איתור מידע מתקדמת, ובנייה של תכנית שתאפשר לשנות את התמונה שהביאה לדירוג הנוכחי. במסגרת זו, נציג מסמכים נוספים, נפעל לשינוי הפרשנות שניתנה לסיטואציות שונות, ונקבע סדרת פעולות שיציגו שיפור משמעותי בהתנהלות הפיננסית של החברה.

מענקים ותמריצי מדינה – תמיכה במו"פ (מדען ראשי)

ניתוב החברה למסלול שבו קיים עבורה הסיכוי הגבוה ביותר לקבל את המענק הטוב ביותר מתוך המבחר הקיים בשוק, וכתיבה של תכנית עסקית פיננסית המציגה התאמה אופטימלית בין החברה לבין סוג המענק, לצד עמידה בתנאים ובפרמטרים השונים הנבחנים על ידי משרד הכלכלה.

תפריט נגישות

השאירו פרטים ונשמח לחזור אליכם בהקדם!

פפר פיננסים - סיירת המטכ"ל של היועצים הפיננסיים בישראל!
נגן וידאו אודות אלון פפר מחברת פפר פיננסים
מימון בתקופת אי וודאות ומלחמה ובפרט בזמן מלחמת חרבות ברזל