חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
בדיקת הלוואה לעסק ב-3 שלבים

נתחיל בשאלון קצר המורכב מ-3 שלבים בלבד, על מנת להבין טוב יותר את הצרכים הייחודיים של העסק שלכם.

לאחר מילוי הטופס, אנחנו ניצור אתכם קשר על מנת להתאים לכם את ההלוואה המשתלמת והמתאימה ביותר!

ליצירת קשר וייעוץ מקצועי

השאירו פרטים ונשמח לחזור אליכם בהקדם!

מענקים ותמריצי מדינה תמיכה במו"פ

בשונה מגיוס הון או מהלוואה – שניתנים כנגד אחוזים מהחברה או תשלום ריבית, מענקי מדינה ניתנים כתמריץ וללא כל תמורה. עבור העסקים שעונים על תנאי הסף מדובר באפשרות מימון נהדרת, אולם נדרשת כברת דרך מסוימת כדי להגיע אליה.

כדאי לדעת
  • ההנחיות ותנאי הסף לקבלת מענקים ותמריצי מדינה משתנים מעת לעת. השתדלנו לפרט את הקווים הכלליים, אולם כדי לקבל את התנאים המדויקים לכל מענק נכון להיום, אנו ממליצים לפנות אלינו.

  • בטרם תחילת התהליך נבצע עבורכם בדיקת התאמה מקיפה ללא עלות וללא התחייבות.

השאירו פרטים ונשמח לחזור אליכם בהקדם!

המשימה והאתגר הכרוך בה

האטרקטיביות הגדולה של מענקי מדינה הופכת אותם למוצר מבוקש, מייצרת תחרות ומביאה להקשחת תנאי הסף משנה לשנה. לצד הוכחת עמידה בפרמטרים המצוינים תחת כל מענק, קיימים אספקטים נוספים הנבחנים על ידי בודקי רשות החדשנות, המשתנים בתדירות גבוהה בהתאם לתקציבי המדינה ושיקולי הממשלה.

האתגר במקרה זה הוא לא רק הוכחת עמידה בפרמטרים השונים, אלא גם מידת העמידה בהם. לפיכך, השקעה בתהליך חכם מתבטאת לא רק בהגדלת סיכויי קבלת המענק למול המתחרים, אלא גם בהגדלת סכום המענק הניתן.

כדי להגדיל את סיכויי קבלת המענק ולמקסם את הסכום הניתן, נדרשת היכרות מעמיקה עם תכניות המענקים הקיימות, הדרישות העדכניות של כל אחת מהן ואופן קבלת ההחלטה של הרשות הרלוונטית –  לצד יצירתיות רבה, המתבטאת ביכולת לייצר את ההתאמה הטובה ביותר בין החברה לבין התכנית המיועדת.

מענקים ותמריצי מדינה לעסק

מהות השירות ומטרתו

מטרת השירות היא לנתב את החברה למסלול שבו קיים עבורה הסיכוי הגבוה ביותר לקבל את המענק הטוב ביותר, ולהציג עמידה מקסימלית בתנאי הסף, בפרמטרים השונים ובאספקטים נוספים הנבחנים על ידי משרד הכלכלה.

במרבית המקרים, נוכל לייצר התאמה אופטימלית בין החברה לבין סוג המענק באמצעות בניית התיעוד הנכון וביצוע של התאמות תפעולית סטנדרטיות, שעשויות להיות מינוריות לפעילות החברה, אולם בעלות משקל מהותי בקבלת המענק. במקרים מסוימים, נדרש לתהליך מעט יותר מעמיק על מנת להביא אתכם לנקודה בו אתם עומדים בתנאי המענק בצורה מלאה.

מבנה השירות

כדי לבחור עבורכם את התכנית הנכונה ביותר ולהביא את סיכוי ההצלחה שלכם ואת הסכום המאושר למקסימום האפשרי, אלו שלבי העבודה שבהם אנו פועלים:

  1. אפיון וניתוח מעמיק החברה – סוג העיסוק, מבנה ארגוני, בעלי שליטה, עובדים, ספקים, מתחרים, וכן מצב השוק בו פעילה החברה וביצועיה ביחס אליו.
  2. בחינת תכניות המענקים הקיימות והדרישות המפורסמות, וכמותן יתר האספקטים שנבחנים על ידי רשות החדשנות, כפי שניסיוננו בתחום מלמד.
  3. בחירה של התכנית המתאימה ביותר לאופי החברה, בתאם לפוטנציאל העמידה בתנאים שניתן להוכיח.
  4. בניית תכנית עסקית טכנולוגית מדעית, שנועדה להנגיש ולהבליט את הצדדים הרלוונטיים של החברה בהתאמה לסוג המענק ודרישותיו. התכנית תיבנה בשיתוף פעולה ועבודה עם מהנדס מומחה טכנולוגיה, באופן שמסביר את החדשנות הטכנולוגית ומדגים את העמידה בדרישות באופן הכי מפורט שניתן.
  5. במסגרת התכנית העסקית – נסייע לכם לבצע את השינויים הנדרשים, שיגדילו את אחוזי ההתאמה למענק – בהתאם לדרישות הרשמיות, ויתר האספקטים שעל בסיסם תיבחנו.

הליווי שלנו מבוצע באופן אישי, שוטף וצמוד – מהרגע הראשון, דרך הגשת הבקשה, הביקורת הטכנית והפיננסית המתקיימת בחברה, ועד לדיון בוועדה של משרד הכלכלה, וכולל ייצוג בהליך ערעור, ככל שנדרש.

תנאי הסף לקבלת המענקים

לצד התנאים פרטניים הכרוכים בכל מענק, אלו התנאים הכלליים שרלוונטיים לרוב המוחלט של המענקים:

  • הוכחת חדשנות טכנולוגית – מוצר מיוחד
  • הגדלת הייצוא
  • הוכחת גידול בכוח האדם המשתייך למגזרים הנתמכים על ידי המדינה

סוגי מענקים ותמריצים

סוגי המענקים והתמריצים משתנים מעת לעת. אלו העיקריים שהם:

  • הטבות רשות החדשנות
  • הטבות לחברות תעשייה ויוצאנים
  • הטבות משרד הכלכלה לגידול בייצוא (תוכנית "כסף חכם")
  • הטבות לקבלנים ויזמי בנייה
  • הטבות למפעלים מאושרים, תעשייה ויצואנים

חשוב לנו שתדעו

סוגי המענקים והדרישות משתנים ומתעדכנים חדשות לבקרים בהתאם לתקציב המדינה ושיקולים נוספים.

לצד תנאי הסף והדרישות הרשמיות, קיימים אפיקים נוספים שאותם בוחנת הוועדה המאשרת את המענקים.

חברת פפר פיננסים מתמחה בתחום במשך שנים רבות. במסגרת זו, אנו מעודכנים באופן שוטף בסוגי המענקים והדרישות העדכניות, וחשוב מכך – מכירים את אופן המחשבה וקבלת ההחלטות בוועדות השונות.

שיעור העמידה בתנאים וגובה המענק אינם אמת מוגמרת: לעתים פעולות אלמנטריות כמו ניוד עובדים, שינויים במבנה השכר או התאמות מינוריות אחרות, עשויות להיות בעלות משקל מהותי בגובה המענק המתקבל.

לייעוץ מקצועי חייגו אלינו 072-3939687

למה לבחור בנו?

לפני הכל אנו מכירים היטב את הכללים והדרישות המנימאליות לגיוס מענקים, תמריצים ו/או אפשרות גיוס הון ודבר ראשון אנו בודקים נאותות ועמידה בדרישות הרגולטוריות, שנועדה לקבוע האם קיימת אפשרות לסייע לחברה.

מהם אחוזי ההצלחה שלנו בקבלת מענקים?

אחוז ההצלחה שלנו בנושא הוא גבוה מאד. רק במקרים בהם מוצאת פפר פיננסים פוטנציאל סיוע, העבודה המשותפת מתחילה. חשוב להדגיש כי לא ניקח לקוח שלדעתנו לא נוכל לסייע לו.

איך מתחילים לעבוד יחד?

תרימו טלפון, ספרו על החברה, אנו נשאל שאלות רלבנטיות ונבקש מסמכים רלבנטיים, נבדוק אותם היטב ונשקף לכם מה הם האופציות העומדות בפניכם.

אלון פפר

ממליצים עלינו

לקריאה נוספת

תקציב לעסק

איך להכין תקציב לעסק?

תקציב הוא אחד הכלים החשובים והעיקריים לניהול עסק; התקציב עוזר לעסק להתמודד עם אתגרים פיננסיים וניהוליים, משפר את הפעילות העסקית בקביעות ומוביל את העסק להצלחה.

קרא עוד »
יועץ כלכלי לעסקים

ייעוץ כלכלי לעסקים

הלקוחות העסקיים שמקבלים ייעוץ כלכלי, ליווי, סיוע ותמיכה מחברת פפר פיננסים, מספרים על שיפור מהיר, מתמיד ומתמשך ברווחי העסק, על תהליכי צמיחה שלא עוצרים לרגע,

קרא עוד »

תפריט נגישות

השאירו פרטים ונשמח לחזור אליכם בהקדם!

פפר פיננסים - סיירת המטכ"ל של היועצים הפיננסיים בישראל!
נגן וידאו אודות אלון פפר מחברת פפר פיננסים
מימון בתקופת אי וודאות ומלחמה ובפרט בזמן מלחמת חרבות ברזל