חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
בדיקת הלוואה לעסק ב-3 שלבים

נתחיל בשאלון קצר המורכב מ-3 שלבים בלבד, על מנת להבין טוב יותר את הצרכים הייחודיים של העסק שלכם.

לאחר מילוי הטופס, אנחנו ניצור אתכם קשר על מנת להתאים לכם את ההלוואה המשתלמת והמתאימה ביותר!

ליצירת קשר וייעוץ מקצועי

השאירו פרטים ונשמח לחזור אליכם בהקדם!

ייעוץ עסקי לעסקים קטנים

ייעוץ עסקי לעסקים קטנים
תוכן עניינים

בעלי עסקים רבים מבינים שבתקופה הכלכלית המאתגרת שבה אנו חיים, אין תחליף לייעוץ עסקי מקצועי. נראה שייעוץ עסקי הוא אחד התהליכים הנחוצים ביותר לעסקים קטנים, להתנהלותם התקינה ואף להישרדותם, ויש שיאמרו שהוא צריך להיות חלק בלתי נפרד מתוכנית העבודה שלהם.

ייעוץ עסקי לעסקים קטנים הוא תהליך מעמיק, שיטתי ויסודי שעוזר לבעל העסק להתמודד עם כל הקשיים והאתגרים הנלווים לעבודה היום-יומית השוטפת, לתקן ליקויים מהותיים בעסק ולתכנן את עבודתו כדי שיגדל, יצליח וישגשג.

תהליך הייעוץ אינו מוגבל בזמן. הוא יכול להיות נקודתי ולהתמקד בנושא מסוים כמו גיוס ממון, כתיבת תוכנית עסקית או תכנון מהלכי רה־ארגון בעסק, והוא יכול להימשך ככל שבעל העסק נזקק לו.

מנהלים עסק קטן ורוצים להבריא אותו, להשביח אותו ולקדם אותו? אתם יכולים להפיק תועלת מייעוץ עסקי יסודי, להיעזר בניסיון רב השנים של חברת פפר פיננסים ולהבטיח את הצלחתו של העסק.

 

הינה כל מה שאתם צריכים לדעת על ייעוץ עסקי ועל חשיבותו לעסקים קטנים.

 

מהו ייעוץ עסקי?

ייעוץ עסקי בכלל וכן ייעוץ עסקי לעסקים קטנים בפרט הוא תהליך עבודה מדויק ושיטתי שמסייע לבעל העסק להסדיר את הפעילות העסקית בכל תחום ובכל היבט. על התהליך מנצח היועץ העסקי, ושיתוף הפעולה בינו ובין בעל העסק, משפר גם את יכולות הניהול של בעל העסק וגם את כלל המנגנונים הנחוצים לפעילותו התקינה של העסק.

תהליך הייעוץ יכול לעסוק במכלול התחומים הרלוונטיים לעסק, והוא יכול גם להתמקד בתחומים מסוימים כמו פיננסים, לוגיסטיקה, תפעול, שיווק, אסטרטגיה ניהולית ומשאבי אנוש.

היועץ העסקי נוקט גישה עניינית, שקולה ומעשית בבואו לבחון את ההתנהלות העסקית הכוללת ומשתמש בהשכלתו, בכישוריו, בידע שלו ובניסיונו כדי להניע בעסק תהליכי הבראה והשבחה ככל הנדרש.

 

ייעוץ לעסקים קטנים

 

מה כולל ייעוץ לעסקים קטנים?

ייעוץ וליווי עסקים קטנים הוא תחום מקצועי רחב, והביקוש לו הולך וצובר תאוצה בשנים האחרונות.

ייעוץ לעסקים קטנים נחוץ לא רק בתקופות של צמיחה כלכלית אלא גם – ובעיקר – בתקופות של משברים כלכליים שמובילים להאטה בפעילות המשק ומאיטים עסקים רבים.

ללא ליווי, תמיכה, ייעוץ וסיוע של יועץ עסקי המוביל בתחומו, בעלי עסקים קטנים – חדשים וותיקים כאחד – עלולים להיקלע לקשיים תזרימיים, לאבד ספקים ולקוחות ואף להגיע לחדלות פירעון.

במצבים כאלה עזרתו של יועץ עסקי מנוסה נחוצה לעסק כאוויר לנשימה ומסייעת לבעל העסק לצלוח משברים, להתייצב, להתחזק ולהחזיר את העסק לעבודה תקינה.

מעטפת השירותים של הייעוץ העסקי מתמקדת בארבעת ההיבטים העיקריים בכל העסק – פיננסים, ניהול, אסטרטגיה ושיווק.

בחינה מעמיקה של ארבעת ההיבטים הללו מאפשרת ליועץ העסקי ללמוד את העסק, לבחון את הקשיים שלו ולהבין את הכשלים בעבודתו.

כבר בשלבי הייעוץ הראשוניים היועץ העסקי יכתוב תוכנית עסקית מפורטת שתעזור לבעל העסק ליישם שינויים מהותיים בעסק ותתווה לו דרך לפעילות עסקית תקינה.

התוכנית העסקית כוללת פירוט של שיטות העבודה המומלצות לעסק ברמה הניהולית, הארגונית והלוגיסטית, יישום של רה־ארגון יעיל ואיכותי, התוויות לניהול מושכל של המשאב האנושי, תכנון אסטרטגיות לפיתוח מוצרים ושירותים ולשיווקם והמלצות לגיוס לקוחות ולשימורם.

התוכנית העסקית היא כלי ניהולי אסטרטגי רב-חשיבות, והיא חלק חשוב ובלתי נפרד מתהליך הייעוץ.

 

ייעוץ וליווי עסקים קטנים

 

מי צריך ייעוץ וליווי עסקים קטנים?

כל יזם שרוצה להקים עסק חדש וכל מי שמנהל עסק קטן, בין שהוא חדש ובין שהוא ותיק, יכול להפיק תועלת מייעוץ עסקי לעסקים קטנים.

הייעוץ העסקי הוא נדבך חשוב בדרכו של העסק ליישום הליכי הבראה והשבחה ולהתנהלות עסקית שוטפת, יעילה ותקינה.

לא נטעה אם נאמר שמרבית היזמים החדשים ובעלי העסקים הקטנים בישראל לא למדו מנהל עסקים, אינם בקיאים בדוקטרינות הניהול המובילות הנהוגות כיום ואינם מכירים את שיטות הניהול הבסיסיות המומלצות לעסקים. בעלי עסקים הם בדרך כלל אנשי מקצוע, ומבחינתם השירות המקצועי שהם מציעים ללקוחות, הוא הדבר החשוב ביותר.

אף שהניסיון המקצועי של בעל העסק הכרחי להצלחתו, בהיעדר ידע ניהולי וללא ניסיון בניהול, קשה מאוד להפעיל עסק, לנהל אותו ולהוביל אותו לצמיחה ולשגשוג. במצב דברים זה היועץ המקצועי נכנס לתמונה, משרטט לבעל העסק תמונת מצב קיימת, מראה לו תמונת מצב רצויה, מלמד אותו עקרונות ניהול בסיסיים, מתווה קווים להתנהלות פיננסית יעילה, עוזר לו לצלוח מהמורות ולגבור על קשיים, מנווט אותו ואת העסק שלו לחוף מבטחים ומבטיח את הישרדותו של העסק.

הניסיון מלמד שבעלי עסקים קטנים שנעזרים בתהליכי ייעוץ עסקי, מצליחים לגבור על אתגרי השנים הראשונות ומבטיחים לא רק את הישרדותו של העסק אלא גם את שגשוגו.

 

 

יתרונות הייעוץ העסקי לעסקים קטנים

תהליך הייעוץ העסקי יכול להיות קצר וממוקד או ארוך ומקיף.

היועץ העסקי אומנם מייעץ לבעל העסק ומנתב אותו לפעילות ניהולית, ארגונית ואסטרטגית מושכלת ויעילה, אך בסופו של דבר יישום הפעולות המומלצות הוא אחריותו הבלעדית של בעל העסק.

כדי ליהנות מיתרונותיו של תהליך הייעוץ חשוב שבעל העסק יתמסר לתהליך ויפעל ליישום המלצותיו של היועץ במלואן.

 

אז מהם היתרונות של הייעוץ העסקי?

ראשית, תהליך הייעוץ מכיר לבעל העסק עקרונות ניהול בסיסיים שמיושמים בארגונים גדולים ובחברות מובילות ומפשט אותם כדי ליישמם בעסק.

שנית, היועץ העסקי עוזר לבעל העסק להגדיר יעדים עסקיים כלליים לטווח קצר ולטווח ארוך ויעדים נקודתיים לכל תחום מתחומי העסק.

כמו כן היועץ העסקי מסייע לבעל העסק לייצב את התחום הפיננסי, לאזן את התזרים, לנקוט פעולות להגדלת המחזור ולגייס אשראי או ממון ככל שנדרש.

ולבסוף, היועץ העסקי מגבש תוכנית עסקית מקצועית ומפורטת שמתווה לבעל העסק מסלול בטוח לשיקום הפעילות הפיננסית והעסקית, לייצוב העסק, לחיזוקו ולהבראתו. התוכנית העסקית כוללת את כל תהליכי העבודה הנחוצים לעסק ומאפשרת לבעל העסק ליישם שינויים יעילים בקלות ובמהירות.

אפשר לומר שהעבודה המשותפת עם היועץ המקצועי היא יתרון משמעותי העומד בפני עצמו, והיא מומלצת לכל בעל עסק שמנהל עסק קטן וחפץ בהצלחתו.

 

יועץ לעסקים קטנים

 

פפר פיננסים – יועץ לעסקים קטנים

מנהלים עסק קטן ורוצים להבטיח את הצלחתו? מחפשים יועץ לעסקים קטנים בעל ניסיון של שנים בתחום? מחפשים ייעוץ עסקי לחברות?

חברת פפר פיננסים מתמחה בייעוץ עסקי לעסקים קטנים ומזה עשרות שנים מובילה עסקים קטנים בדרך הבטוחה להצלחה ולשגשוג. היציבות העסקית שלכם היא האינטרס שלנו, ולכן אנו מעמידים לרשותכם אנשי מקצוע שהם מובילים בתחומם, כדי לעזור לכם להניע את העסק שלכם קדימה.

העבודה בפפר פיננסים מתבצעת באופן אישי על ידי בכירים במשק המתייחסים לעסק שלכם כשלהם. אנחנו עובדים עם כל הנשמה ומובילים עסקים ליציאה מתהליכי כיבוי שרפות בעסק אל עבר תכנון עסקי ופיננסי מדויק עם יעדים ברורים.

לפפר פיננסים ניסיון גדול במתן ייעוץ עסקי לעסקים קטנים בפרט ולמגוון רחב של עסקים וחברות בקשת רחבה של תחומים וכמובן גם במתן ייעוץ לעסקים משפחתיים. שמה של החברה מוכר היטב במערכת הבנקאית ואפשר והציב אותנו ברשימת יועצים מובילים ומוערכים מטעם בנקים מרכזיים.

פפר פיננסים היא חברה אשר באמתחתה קילומטראז' רב של ניסיון מקצועי מגוון ומצטבר, המונע ללא אינטרסים חבויים, לעבר קבלת החלטות נכונות, קביעת יעדים ברורים לעסק וצעידה לעבר עתיד כלכלי מוצלח הרבה יותר.

כשאתם עם צוות היועצים המוביל של פפר פיננסים, אתם לא לבד.

אז אל תתמודדו עם ניהול העסק לבד. דברו אתנו, ובואו נתחיל לעבוד.

השאירו פרטים ונשמח לחזור אליכם בהקדם!

לקריאה נוספת
חיפוש

תפריט נגישות

השאירו פרטים ונשמח לחזור אליכם בהקדם!

פפר פיננסים - סיירת המטכ"ל של היועצים הפיננסיים בישראל!
נגן וידאו אודות אלון פפר מחברת פפר פיננסים
מימון בתקופת אי וודאות ומלחמה ובפרט בזמן מלחמת חרבות ברזל