חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
בדיקת הלוואה לעסק ב-3 שלבים

נתחיל בשאלון קצר המורכב מ-3 שלבים בלבד, על מנת להבין טוב יותר את הצרכים הייחודיים של העסק שלכם.

לאחר מילוי הטופס, אנחנו ניצור אתכם קשר על מנת להתאים לכם את ההלוואה המשתלמת והמתאימה ביותר!

ליצירת קשר וייעוץ מקצועי

השאירו פרטים ונשמח לחזור אליכם בהקדם!

פתרונות פיננסים לעסקים שזקוקים לחבל הצלה ולהבראה

פתרונות מימון לעסקים
תוכן עניינים

בחיי כל עסק יש תקופות טובות יותר ותקופות טובות פחות. התקופות הטובות מאופיינות בתזרים חיובי, בהגדלת העסק ובהרחבת הפעילות שלו לטובת מנהליו, עובדיו ולקוחותיו. התקופות הפחות טובות נובעות לרוב ממשבר כלכלי מקומי או עולמי, מחוסר יכולת למנף את הפעילות הכלכלית לכיווני צמיחה ומהתנהלות ארגונית לוקה בחסר. למרבה המזל ארצנו בורכה במקצוענים פיננסיים שניחנו בחשיבה כלכלית חדה ומצליחים בכישרון רב לעשות מהלימון לימונדה – להפוך את המשבר לקרש קפיצה מדהים לחיזוק העסק, לקידומו ולמינופו.

 

פתרונות פיננסים לעסקים

פפר פיננסים, חברת בוטיק שנהנית מייחודיות בנוף הפיננסי הישראלי ומתמחה בפתרונות כלכליים לעסקים במשבר, בניהול פיננסי ממוקד צמיחה, באבחון ארגוני כולל ורב־תכליתי ובארגון מחדש של עסקים לצורכי התייעלות, רווחיות ומינוף, מעמידה לרשות לקוחותיה הרבים כלים מקצועיים איכותיים כדי להוציא את העסק מהמשבר, לחזק אותו ולהניעו קדימה במלוא הקיטור. אנחנו, אלון פפר וענבר רוזנברג שמנהיגים את פפר פיננסים זה שנים ארוכות, לא מפחדים ממשברים. להפך. בחלוף השנים השכלנו להבין שמשברים הם מנוע צמיחה מדהים ודרך מצוינת לחשל את העסק ואת פעילותו. מצאנו את הדרך הטובה ביותר לעשות זאת, ואנחנו רוצים לחלוק אותה אתכם.

מנהלים עסק שזקוק לחבל הצלה? רוצים לדעת איך לנתב את המשבר הכלכלי לצמיחה מדהימה ללא פשרות?

 

פפר פתרונות פיננסים – עזרה ראשונה לעסקים במשבר

אז מה היתרון בשירות שלנו? אנחנו בפפר פתרונות פיננסים נגבש יחד אתכם, בעלי העסקים, תוכנית עסקית מפורטת, ממוקדת וממצה שתציג אתכם לאחר יישום מוצלח של תהליך ההשבחה ו/או ההבראה העסקית, כעסק עם פוטנציאל חיובי, יציב ורווחי. פעמים רבות מספיק לנציגי מחלקת העסקים בבנקים לדעת שחברת פפר פיננסים מעורבת בתוכנית להבראת העסק, כדי לאשר מחזור הלוואות או הלוואות חדשות בחפץ לב. הדבר נובע מהרקורד העקיב של האיכות, האמינות והמקצועיות שהן בראש וראשונה המוניטין של פפר פיננסים.

אך עבודתנו אינה מסתיימת במחזור ההלוואות או בקבלת ההלוואה. אנחנו נלווה אתכם לאורך כל הדרך עד להבראה עסקית ועד שנהיה בטוחים שאתם מנהלים עסק יציב, חזק ורווחי. למה? כי אנחנו יודעים מה נחוץ להצלחת העסק ואנחנו נצעד יחד אתכם בדרך לאיזון התזרים, לשיפור המחזור העסקי, לרה-ארגון מנהלי, לחיסכון לוגיסטי ולרווחיות בכל תחום. רוצים לשמוע עוד על השירותים המתקדמים שלנו לעסקים במשבר? בואו נשב יחד לשיחה מעמיקה על העסק שלכם ועל פוטנציאל הרווחים שלו.

 

פתרונות פיננסים לעסקים שיעזרו לכם לשקם את העסק

בואו נתמקד בשיקום העסק ובהבראתו בתהליך עבודה משותף. כן, גם זה אפשרי ולמעשה הדבר הרצוי ביותר. למה? משום שאנחנו בפפר פיננסים אוהבים להתחיל בשיקום העסק בד בבד להשבחתו בדרך להבראתו המלאה. ניסיוננו רב השנים מלמד אותנו שעסקים במשבר צריכים בלם יד שיעצור את ההידרדרות שלהם, ייצב אותם, יבדוק אותם ויתקן את כל מה שדורש תיקון, כדי לנוע קדימה. צוות המומחים שלנו בקיא ומנוסה בכל תחום מתחומי העבודה בעסק ובניהולו, מנתח במהירות ובמקצועיות את הסיבות למשבר, מקבל החלטות הנוגעות להתייעלות העסק ולהבראתו, בשיתוף פעולה מלא עם מנהליו, מיישם אותן בשטח ומנווט בדרך עד לקבלת תוצאות משביעות רצון.

נקודת המוצא שלנו היא שהסיבות למשבר הן תמיד ניתנות לחקירה וברגע שמזהים אותן אפשר למצוא את שביל הזהב לתיקון הכשלים ולשיפור המצב. מנהלי העסק, חברי הדירקטוריון והצוות הבכיר אומנם חיים ונושמים את העסק אך מנסים להפיח בו חיים מנקודת מבט סובייקטיבית בעיצומה של סערת רגשות. בשל המעורבות הרגשית שלהם הם אינם מסוגלים לראות את הדברים נכוחה ולנתח את השטח באופן מושכל. אם העסק נקלע למשבר כלכלי המאיים על המשך פעילותו, יש להיכנס מיד למצב פעולה אובייקטיבי בנחישות ובקור רוח, וזה דבר שרק צוות ליווי עסקי חיצוני כמו פפר פיננסים יכול לעשות ביעילות.

 

פתרונות פיננסים לעסקים

 

מגוון רחב של פתרונות פיננסים לעסק

חברת פפר פיננסים היא הבית הטבעי לעסקים במשבר ולעסקים שרוצים להתחזק, להתפתח, להתייעל ולהתרחב. אנחנו מציעים לכם ייעוץ, ליווי ותמיכה אישיים לכל אורך הדרך. צוות החברה מומחה בטיוּב עבודת העסק בכל תחום החל באיזון התזרים ובחתירה להסדרת החובות, דרך ארגון מחודש של המערכים הלוגיסטיים והנעת העובדים וכלה בחיפוש אחר פתרונות גיוס אשראי בנקאי לעסקים ושיקום המוניטין העסקי מול המערכת הבנקאית, המערכת החוץ בנקאית, הספקים, נושים, העובדים וגם מול הלקוחות.

 

ניתוח עסקי נרחב

אנחנו בפפר פיננסים מנתחים את הפעילות הכלכלית והפיננסית של העסק ומסתמכים על הניתוח המקצועי כדי לאבחן את הבעיות המושרשות בו ואת הגורמים שהובילו למשבר. הניתוח העסקי שלנו מקיף ויסודי וכולל בחינה של כל תחום מתחומי העבודה בעסק – התחום הכלכלי, הפיננסי והממוני, התחום המבני והתחום התפעולי לוגיסטי. בחינה מדוקדקת של כל התחומים הללו נותנת לנו תמונה מלאה על המערך הארגוני הכולל בעסק ועל ההתנהלות הכלכלית שלו ומאפשרת לנו להסיק מסקנות ולגבש תוכנית עבודה מפורטת כדי להוביל תהליכי הבראה בעסק וליישם אותם הלכה למעשה.

  • ראשית, אנחנו מתחילים בניתוח כלכלי יסודי ומקיף המסתמך על נתוני הנהלת החשבונות והדוחות העסקיים והפיננסים השונים. אנחנו בוחנים את תזרים המזומנים, את המאזן ואת הנזילות של העסק , את הרכב הנכסים של החברה, את דוח הרווח וההפסד, את מגזרי הרווח המרכזיים ואת פעילותם, את התשלומים לספקים ולנושים. אנחנו מנערים את מנגנוני הגבייה ומשפרים אותם ובוחנים אפשרות להסדרים חדשים לסילוק ולפריסת חובות. כמו כן אנחנו עורכים שינויים נחוצים במערך הלוגיסטי העסקי בהסתמך על הנחיות רגולטוריות ועל דרישות המשק. אנחנו מנתחים את מצב השוק, את התחרות והרגולציה ולבסוף בוחנים אסטרטגיות שיווקיות חדשות.
  • שנית, אנחנו מנתחים את המבנה הארגוני ואת המערך התפעולי ומיישמים שינויים – לעיתים מרחיקי לכת – בכל הנוגע לניהול המשאב האנושי, לייעול תהליכי הגיוס, להקצאה מדויקת של כוח אדם למחלקות השונות, לחיסכון בעלויות שכר ולהשבחת העבודה החל ברצפת הייצור וכלה בדרגים הניהוליים הבכירים. כמו כן אנחנו מנתחים את המערך הלוגיסטי התפעולי ואת שיטות ניהול המלאי ותהליכי ההפצה ובודקים את התנהלות העסק מול הספקים והלקוחות במטרה להוזיל עלויות ולמקסם את פעולות הגבייה.
  • ולבסוף, אנחנו פונים לניתוח המצב הפיננסי של העסק ובודקים את מקורות המימון השונים. חברת פפר פיננסים בוחנת לעומק את ההון הקיים בעסק, משווה אותו למבנה החוב שלו ומנתחת אותם בהתייחס לנזילות העסק ולרווחיותו, למצב ההלוואות של העסק וליכולתו לעמוד בהחזרים החודשיים (כושר החזר).

פפר פיננסים עוסקת רבות בשיקום מערכת היחסים החשובה בין העסק ובין התאגידים הבנקאיים, המוסדות הפיננסיים, הספקים והנושים השונים וחותרת להידוק הקשרים. וזה מבחינתנו העיקרון החשוב ביותר בתהליך השיקום העסקי ובהבראת העסק. מהות העבודה שלנו מבוססת על ראייה רחבה וארוכת טווח המחברת בין הפן הפיננסי של העסק ובין הפן הניהולי והתפעולי שלו.

האבחון העסקי המקיף וההמלצות שלנו ליישום שינויים מיידים וארוכי טווח מאפשרים ללקוחותינו לקבל במהרה מידע ממצה ומדויק על מצב העסק ועל האמצעים שיש לנקוט כדי להוציא את העסק מהמשבר, להבריא, לחזק ואף להשביח אותו. אנחנו צועדים לצד לקוחותינו לכל אורך הדרך ומלווים אותם בדרך פעילה ומעשית להתייעלות עסקית. אנחנו שותפים מלאים לתהליך ההתייעלות ויחד עם מנהלי העסק מוציאים את התוכנית העסקית מן הכוח אל הפועל, והתוצאות לא מאחרות לבוא.

 

איך מיישמים תהליכי השבחה בעסק?

תהליכי ההשבחה בעסק תמיד מותאמים למצבו הייחודי של העסק ולמציאות העסקית שלו. ההשבחה מתבצעת בהלימה לדרישות הדירקטוריון מצד אחד ולחזון, למטרות וליעדים של העסק מצד שני. ההשבחה מתמקדת הן בבלימת המשבר ובייצוב העסק, בתיקון התשתית העסקית או בהנחת תשתית עסקית חדשה והן בעיצוב התרבות הארגונית החדשה ובייעול תהליכי העבודה בכל הרבדים.

כדי ליישם תהליכי הבראה מדויקים ויעילים צוות פפר פיננסים מתחיל בסקירה מקיפה של המצב העכשווי הכלכלי והפיננסי בעסק, ממשיך בגיבוש תוכנית עסקית לשיקום, להשבחה ולהבראת העסק ולבסוף מלווה את הנהלת העסק במקצועיות במטרה ליישם את התוכנית העסקית כהלכה ולהניב את התוצאות המיוחלות.

 

פתרונות מימון ייחודים לעסק קטן

 

תוכנית עסקית להבראת העסק

תוכנית עסקית ממצה ומפורטת, כזאת החייבת להיות ביצועית ולהתאים לאופיו של המבנה הניהולי והתפעולי של העסק, למערך הלוגיסטי ולתרבות הארגונית אך מחייבת את העסק ואת כל השכבות הניהוליות שלו ליישם את כל השינויים הנחוצים ולהתחייב במסירות לתהליכי השינוי. התוכנית העסקית להבראת העסק היא הבסיס המרכזי ליציאה מהמשבר וליישום השינוי, ולכן יש לכתוב אותה מנקודת מבט אובייקטיבית ורחבת אופקים ובהלימה לחזון העסקי, לצורכי השוק ולמצב המשק תוך אימוץ תרבות ארגונית חדשה ומתאימה להשגת היעדים של תוכנית ההבראה.

התוכנית העסקית נכתבת לאחר עיון מעמיק בספרי העסק ובדוחות הכספיים שלו; לאחר ניתוח המצב הפיננסי של העסק, מערך האשראי העסקי וסך החובות הקיימים; ניתוח תהליכי התפעול, שיטות הניהול וסדרי העבודה בכל אחת מהמחלקות ותיקון נוהלי העבודה וכתיבת נהלים חדשים. המסמך הסופי הוא תוכנית מפורטת המציגה כל שלב משלבי ההבראה, הייעול וההשבחה של העסק. הליווי העסקי של פפר פיננסים בתהליך הוצאת התוכנית מהכוח אל הפועל הוא תנאי להצלחתה המלאה ולהנעת העסק קדימה.

 

פתרונות פיננסים לעסקים קטנים וגדולים – ללא פשרות

רבים שואלים אותנו מה מניע את ההתעקשות חסרת הפשרות שלנו על ההצלחה של לקוחותינו. התשובה הפשוטה היא שצוות פפר פיננסים לעולם אינו מתפשר על העקרונות שלו, והם – שליחות, מקצועיות, חיסיון ועבודה ללא לאות בדרך לכיבוש היעדים העסקיים של לקוחותינו.

  • מהי השליחות שלנו? הרצון לתרום לכלכלת המדינה ולשגשוג המשק באמצעות השקעת מיטב המאמצים בלקוחותינו העסקיים, בגוף המנהל שלהם ובצוות העובדים והובלתם לצמיחה, להצלחה ולשגשוג. כשהלקוחות שלנו משגשגים, המשק משגשג, המדינה כולה צומחת, גדלה ומתפתחת, ואנחנו השלמנו את שליחותנו.
  • מהי המקצועיות שלנו? היכולת הטבעית שלנו לנצל את המשאבים המקצועיים, הכישרונות, המיומנויות של כל אחד מחברי הצוות של פפר פיננסים וגם את הניסיון העשיר שצברנו בעשרות שנים של הבראת חברות, ולהתמסר בשלמות לבלימת המשברים העסקיים של לקוחותינו, לאיזון מצבם הפיננסי ולהובלתם בדרך הבטוחה לשיקום, להבראה ולהצלחה.
  • למה חשוב לנו לשמור על חיסיון הלקוחות? חיסיון הוא התנאי הבסיסי להנעת העבודה המשותפת והכרחי להשתתת האמון ההדדי. שיקום עסקים והובלתם להבראה, להתחזקות ולשגשוג מחייב אותנו לדיסקרטיות מלאה בכל הנוגע לפעילות העסקית של העסק, למצבו הכספי, למקורות המימון שלו ולמטרותיו. האמון של הלקוחות בנו הוא מבחינתנו הבסיס לעבודה המשותפת, והוא מחייב אותנו לכל אורך הדרך.
  • איך מיישמים עבודה חסרת פשרות? אנחנו נותנים את הלב ואת הנשמה למען הלקוחות שלנו ולמען הצלחתם העסקית ולא מרפים עד שאנחנו משיגים את המטרה הנכספת. ואנחנו תמיד משיגים את המטרות שלנו.

 

פפר פיננסים מלווה אתכם יד ביד להצלת העסק ושיקומו

היכולת המוכחת שלנו בהצלת עסקים במשבר, בשיקומם, בחיזוקם ובהבראתם מאפשרת לנו לראות נכוחה כל עסק ועסק, לנתח במהירות ובמקצועיות את הסיבות שהובילו אותו למשבר, ליישם שינויים מרחיקי לכת בכל היבט ולהוביל את העסק לרווחה ואף להצלחה ולשגשוג. הניסיון המעשי שלנו כולל עבודה ארוכת שנים בכל התחומים העסקיים המאפיינים את המשק הישראלי כמו תעשייה, מסחר, נדל"ן, ניהול תשתיות, שיווק וקמעונאות, שירותים, טכנולוגיה, אירוח, מדיה, פרסום ועוד. אם אתם רוצים לשנות את מצבו של העסק, להוציאו מקיבעון ולהניע בו תהליכי שינוי וצמיחה, דעו שרק באמצעות השבחה עסקית אפשר ליישם מהפך אמתי ולהבטיח תוצאות עסקיות חיוביות. חברת פפר פיננסים מומחית ביישום מלא ושיטתי של תוכנית ההשבחה העסקית וצועדת לצידכם במסירות ומתוך מחויבות מלאה להצלחת התהליך כולו. הצלחתכם היא הצלחתנו, והצלחתה של המדינה כולה.

 

מגוון פתרונות מימון לעסקים שונים

 

למה לבחור בפפר פיננסים?

כדי להוביל עסק מדשדש לכיוונים מבטיחים של צמיחה, גידול ורווחה, כדי להוציא את העסק מקיבעון עסקי, פיננסי, ניהולי או לוגיסטי וכדי ליישם מהפכים עסקיים במהירות יש לנקוט אמצעים חסרי פשרות ולפעול בדרכים מושכלות להשבחתו או להבראתו. איך עושים זאת? בעבודת צוות מקיפה, יסודית ומדויקת של מומחי חברת פפר פיננסים המתמחה בייעוץ פיננסי לעסקים.

השבחה עסקית היא הרבה יותר מטיפול נקודתי בקיבעון עסקי כזה או אחר. השבחה עסקית מחייבת הרחבה של האופקים העסקיים והתבוננות יסודית, מעמיקה ומקיפה בכל תחום מתחומי העבודה בעסק. אנחנו לא מתמקדים במחלקה אחת כושלת, בחטיבה אחת מדשדשת או באגף אחד לא יצרני. העסק הוא סך כל מחלקותיו, ואנחנו רואים את כולו החל ברצפת הייצור, דרך מערך המִנהל, השיווק והשירות וכלה בניהול ובפיתוח העסקי. השבחה עסקית כוללת גם את הפן הניהולי, התפעולי והלוגיסטי וגם את הפן הכלכלי, הפיננסי והממוני. השבחה עסקית נוגעת לכל תחום מתחומי עבודת העסק, ורק התבוננות בעסק מנקודת מבט רחבה ומקיפה יכולה להוביל להצלחתו ולשגשוגו. צוות פפר פיננסים עובד בשיתוף פעולה מלא עם הלקוחות בדרך להשבחה עסקית. אנחנו מתמסרים לתהליך במלואו ומחויבים להצלחתו. הצלחת העסק מתבטאת בתוצאות עסקיות משופרות, משמעותיות ורווחיות. הצלחתכם היא ההצלחה שלנו.

הבראה עסקית היא פעולה כירורגית מהירה וממוקדת להוצאת העסק ממשבר. משברים עסקיים יכולים לנבוע משלל סיבות פנימיות וחיצוניות כאחת. הבראה עסקית מחייבת למעשה מעורבות מהירה ומידית של צוות המומחים של פפר פיננסים כדי לבלום את המשבר, לייצב את העסק ולתקן את כל הדורש תיקון. שיטות הניהול הנדרשות בתהליכי ההבראה העסקית מחייבות השתתה מידית של מערכת חדשה לאיזונים ובלמים, חריגה מגבולות הניהול השגרתי, ניתוח מהיר ומדויק של המצב העסקי בכללותו ויכולת לקבל החלטות על סמך כל הנתונים. הבראה עסקית נדרשת במצב חירום עסקי, ובמצבי חירום עסקיים צוות המומחים של פפר פיננסים נכנס לפעולה מידית. אנחנו עוזרים לעסק להתייצב, להבריא, להשתקם ואף להשתבח.

אז אם העסק שלכם נקלע למשבר תזרימי, ניהולי או לכל קושי בלתי צפוי אחר ונחוצים בו שינויים מהותיים ומרחיקי לכת, אם אתם מחפשים פתרונות פיננסים לעסקים, דברו אתנו עוד היום, ויחד נוביל את העסק למהפך אמתי ולרווחיות המיוחלת.

 

מוסדות ובנקים שאנחנו עובדים איתם

השאירו פרטים ונשמח לחזור אליכם בהקדם!

לקריאה נוספת
חיפוש

תפריט נגישות

השאירו פרטים ונשמח לחזור אליכם בהקדם!

פפר פיננסים - סיירת המטכ"ל של היועצים הפיננסיים בישראל!
נגן וידאו אודות אלון פפר מחברת פפר פיננסים
מימון בתקופת אי וודאות ומלחמה ובפרט בזמן מלחמת חרבות ברזל