חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
בדיקת הלוואה לעסק ב-3 שלבים

נתחיל בשאלון קצר המורכב מ-3 שלבים בלבד, על מנת להבין טוב יותר את הצרכים הייחודיים של העסק שלכם.

לאחר מילוי הטופס, אנחנו ניצור אתכם קשר על מנת להתאים לכם את ההלוואה המשתלמת והמתאימה ביותר!

ליצירת קשר וייעוץ מקצועי

השאירו פרטים ונשמח לחזור אליכם בהקדם!

הלוואה לפתיחת עסק חדש

הלוואה לפתיחת עסק חדש
תוכן עניינים
בדיקת הלוואה לעסק ב-3 שלבים

נתחיל בשאלון קצר המורכב מ-3 שלבים בלבד, על מנת להבין טוב יותר את הצרכים הייחודיים של העסק שלכם.

לאחר מילוי הטופס, אנחנו ניצור אתכם קשר על מנת להתאים לכם את ההלוואה המשתלמת והמתאימה ביותר!

יש לכם חזון עסקי ויעדים עסקיים מוגדרים? מחפשים אפשרויות מימון אטרקטיביות שיאפשרו לכם להגשים חלום ולפתוח עסק חדש בתנאים מיטביים? אתם בדרך הנכונה.

עסקים חדשים קטנים או בינוניים חיוניים לכלכלת המדינה ולצמיחת המשק. כיוון שהם אינטרס מהותי של המדינה, היא עושה מאמצים רבים לסייע ליזמים ולתמוך בהם באתגרים הפיננסיים שנקרים בדרכם להקמת עסקים חדשים.

התמיכה העיקרית שנדרשת לכל עסק בראשית דרכו, היא תמיכה פיננסית. מרבית היזמים יודעים שקשה מאוד לפתוח עסק חדש ללא מימון מתאים ומחפשים אפיקי מימון רלוונטיים במוסדות הפיננסיים הגדולים והנחשבים הן הבנקאיים והן החוץ בנקאיים. העולם הפיננסי מציע ליזמים שפע של אפשרויות למימון עסקי בתנאים שונים, וכל יזם יכול למצוא את מסלולי ההלוואה המתאימים לו ביותר.

יזם חדש המעוניין בהלוואה להקמת עסק, יכול למצוא אפיקי מימון אופטימליים בסיועו של יועץ פיננסי מקצועי ומנוסה. חברת פפר פיננסים, חברת בוטיק מובילה לייעוץ פיננסי ולליווי מקצועי של יזמים ובעלי עסקים, מעמידה לרשותכם את שמה הטוב ואת קשריה הענפים עם המוסדות הפיננסיים השונים ועם נציגיהם כדי לאתר את פתרונות המימון הטובים ביותר שיתמכו בכם ובעסק החדש שלכם.

מחפשים פתרונות מימון שיתמכו ביוזמות העסקיות שלכם? זקוקים להלוואה לפתיחת עסק חדש? הינה כל מה שאתם צריכים לדעת על פפר פיננסים ועל אפשרויות המימון העומדות לרשותכם.

 

ייעוץ מקצועי מקיף והכנה לקבלת הלוואה לפתיחת עסק חדש

אחד הדברים החשובים ביותר שאתם כיזמים צריכים לדעת לפני שאתם פונים למוסדות פיננסיים או לקרנות תמיכה, הוא שהדבר העיקרי שמכריע את הכף לטובת אישור הלוואה לפתיחת עסק חדש, הוא הדרך שבה אתם מציגים את עצמכם ואת החזון העסקי שלכם. לא מספיק לגשת למוסדות בנקאיים ופיננסיים ולבקש ממון להקמת עסק חדש. צריך להתכונן היטב לפגישות עם נציגי המוסדות השונים, להציג בפניהם תוכנית עסקית מקצועית ומפורטת ולנהל את המשא ומתן להלוואה מעמדת יתרון.

התוכנית העסקית שתציגו היא נקודת החוזקה המרכזית שלכם. היא מאפשרת לכם להציג את היוזמה העסקית שלכם במקצועיות כיוון שהיא מתווה את הדרך להוצאתה מן הכוח אל הפועל בבטחה. לא נגזים אם נאמר שהתוכנית העסקית היא כרטיס הכניסה של היזמים למוסדות הפיננסיים המממנים, בין שמדובר במוסדות בנקאיים וחוץ בנקאיים, ובין שמדובר בקרנות בערבות המדינה או בקרנות תמיכה פילנתרופיות. כרטיס הכניסה הזה פותח דלתות ליזמים ומבטיח להם הצלחה בקבלת מימון.

עבודה משותפת עם היועצים המנוסים והמקצועיים של חברת פפר פיננסים, ששמה הולך לפניה הן במוסדות הבנקאיים והן במוסדות החוץ בנקאיים, מקילה את התהליך ומסייעת לכל יזם מתחיל לגייס את ההון הנחוץ לו ולהתחיל לפתח את העסק החדש.

תוכנית עסקית לקבלת הלוואה לפתיחת עסק חדש

 

מקימים עסק חדש? על תוכנית עסקית חשבתם?

אם אתם מקימים עסק חדש, כדאי שתעבדו לפי תוכנית עסקית מקצועית ולפי ההתוויות שהיא מגדירה.

מדוע? כיוון שהתוכנית העסקית לא רק פותחת בפניכם דלתות לגיוס ממון, היא גם מפרטת את שלבי ההקמה של העסק ומסייעת לכם ליישם אותם. התוכנית העסקית כתובה בהלימה לפרספקטיבות השונות המאפיינות כל עסק ועסק  – פרספקטיבה של המוצר, השירות, תזרים המזומנים, הספקים, הלקוחות ועוד. כל פרספקטיבה עומדת בפני עצמה, אך כולן יחד משפיעות זו על זו ותלויות זו בזו.

חברת פפר פיננסים נמנית עם חברות הייעוץ המובילות והמוערכות בהנהלות של בנקים מובילים כדוגמת בנק מזרחי, בנק הפועלים, בנק לאומי ובנק דיסקונט ואף כלולה ברשימת החברות שקיבלו זכות חיתום בקרן לאומי לעסקים (קרן בהיקף של 3 מיליארד ₪) וכן מונתה מטעם הנהלה ראשית של בנק הפועלים כבקר ומלווה פיננסי של חברת היי טק מובילה שמוכרת בהיקף של מאות מיליוני דולר.

רוצים להיכנס למוסדות הפיננסיים המובילים ולקבל יחס חם ואדיב ושירות עם חיוך? תוכנית עסקית של פפר פיננסים תסלול את דרככם למימון בנקאי איכותי ולהצלחה עסקית מלאה.

 

הלוואה בערבות מדינה לפתיחת עסק

הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים ומשרד האוצר מציעים ליזמים הלוואות לפתיחת עסק חדש בערבות המדינה ובתנאי החזר נוחים וגמישים. מדובר בהלוואות שניתנות ללווים במוסד בנקאי מוכר ומגובות בערבות המדינה.

התהליך עצמו פשוט מאוד, וכל יזם יכול להגיש בכל עת בקשה לקבלת הלוואה מקרן ההלוואות של הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים. על מנת להיות זכאי לקבלת ההלוואה יש להכין תכנית עסקית הנבדקת על ידי כלכלן מטעם המדינה שצריך לאשר אותה יחד עם הבנק המלווה.

את ההלוואה עתיד לקבל היזם עצמו. הקרן מציעה לכם – יזמים המקימים עסק חדש – הלוואות בסכומים משמעותיים עד 500 אלף ש"ח עם בטחונות מטריאליים יחסית נמוכים, שייתנו לכם נקודת פתיחה טובה, ויאפשרו לכם לבסס את העסק החדש שלכם, לחזק אותו ולהשביח אותו.

הלוואות בערבות המדינה כוללות תקופת גרייס של שישה חודשים, כך שבחודשים הראשונים להקמת העסק תוכלו לעבוד בנחת ולהתרכז במשימות החשובות העומדות לפניכם.

משרדינו הגיש בהצלחה מרובה מאות בקשות לקרן. הידע שצברנו במהלך השנים, ההיכרות ומערכת היחסים עם מקבלי ההחלטות והבנה מעמיקה של אופן ושיטת העבודה הם סודות ההצלחה של קהל לקוחותינו ושלנו.

הלוואה בערבות מדינה לפתיחת עסק

 

קרן עוגן – אפשרות לקבלת הלוואה לפתיחת עסק חדש

קבוצת עוגן היא קבוצה פיננסית הפועלת ללא כוונת רווח כדי לסייע ליזמים חדשים להשתלב במגזר העסקי ולקבל מימון מתאים שיסייע להם להתמודד עם כל האתגרים הפיננסיים הנקרים בדרכם.

קבוצת עוגן מעמידה לרשות יזמים חדשים קרן להלוואות ללא ריבית או הלוואות בריבית נמוכה. יזמים צעירים שאינם יכולים להציע בטוחות למוסדות הפיננסיים הגדולים ומתקשים לקבל הלוואות בשל כך, יכולים לפנות לקרן עוגן, להציג תוכנית עסקית מגובשת ומפורטת, להגיש בקשה להלוואה ולקבל מימון הולם שיתמוך בהם בדרך להגשמת חזונם העסקי.

עוגן מציעה ליזמים חדשים כמה מסלולים לקבלת הלוואה לפתיחת עסק ומאפשרת לכל יזם להגיש בקשה מסודרת ללא עלות. הסכום המרבי להלוואות עוגן הוא 400 אלף ש"ח, והן ניתנות בדרך כלל לתקופה של חמש שנים.

בעוגן תוכלו לקבל הלוואות במסלולים שונים ולהתאים את מסלול ההלוואה לצרכים שלכם:

  • יש הלוואות שניתנות בתמורה לחתימת ערב וללא פיקדון.
  • יש הלוואות שניתנות ללא ערבים בתמורה לפיקדון בשיעור עשרים אחוזים.
  • יש מסלולים נוספים שתומכים גם בכם וגם בעסק החדש שלכם.
 

קרנות פילנתרופיות ייעודיות

קרנות פילנתרופיות רבות מציעות מימון נוח ליזמים חדשים ותנאי החזר לא מחמירים בריבית ובביטחונות נמוכים. הקרנות הפילנתרופיות בדרך כלל מכוונות לסקטורים מסוימים או לאזורי פריפריה מרוחקים ותומכות ביזמים לפי מצבם החברתי והכלכלי, לפי קריטריונים מוגדרים שנקבעו מראש ולפי השירותים העסקיים שהם מציעים לרווחתן של שכבות חברתיות חלשות.

כדי ליהנות מתמיכה של קרן פילנתרופית כזאת או אחרת יש להגיש בקשה מסודרת לקבלת הלוואה, להראות תוכנית עסקית מפורטת ולעמוד בדרישות הקרן ובתנאיה.

מימון מקרן פילנתרופית יכול להיות חד־פעמי, אך הוא גם יכול להיות שנתי ומותנה בהגשת בקשות לתמיכה מדי שנה בשנה.

הלוואת מדינה לפתיחת עסק

 

גיוס אשראי בנקאי

יזמים חדשים הנמצאים בתהליך להקמת עסק חדש, יכולים לפנות לבנק שבו מתנהל חשבונם העסקי ולגייס באמצעותו אשראי לעסק. עם זאת, לא די בפנייה ישירה ובהגשת בקשה להקצאת אשראי או לקבלת הלוואה. כדי לגייס אשראי מהבנק צריך לדבר בשפה של הבנק. וכדי לדבר בשפה של הבנק צריך להציג לו נתונים כספיים, דוחות שונים ותוכנית עסקית מאורגנת שמאבחנת את העסק, מנתחת את המצב התזרימי והפיננסי שלו, מפרטת את אפיקי המימון ואת אמצעי השיווק, מתווה דרך לרה-ארגון, מנתחת את מצב השוק והמתחרים ועוד. אך לא די בכך. כדי לקבל הלוואה בנקאית בתנאים מצוינים צריך לעבוד עם יועץ פיננסי שהבנק מכיר ובוטח בו.

רוצה לקבל אשראי בנקאי במהירות? תן לצוות המוביל של פפר פיננסים לדבר עם הבנק בשבילך, והרשה לעצמך ליהנות מהטוב ביותר גם בתחום גיוס האשראי.

 

ליהנות מהיתרונות של פפר פיננסים לעסקים

לחברת פפר פיננסים יש ניסיון מקצועי מצטבר של שישים שנות עבודה עסקית בשיתוף פעולה מלא עם המוסדות הפיננסיים המובילים בישראל. והיתרונות שלנו הם קרש הקפיצה שלכם. רוצים ליהנות מהטוב ביותר שיש לנו להציע? אנחנו נעמיד לרשותכם ייעוץ עסקי ופיננסי כולל שירותי ניהול כספים, תמחיר ובקרה וכן בנייה של תוכנית עסקית ריאלית ומורחבת הכוללת ניתוח יכולת החזר, יחס כיסוי חוב, תחזית פיננסית עתידית וכן הצגת מטרות ההלוואה והשלכותיה על הפעילות העסקית. אנחנו גם נסלול לכם את הדרך לתהליכי רה־אורגניזציה מועילים ונקשור למענכם קשרי עבודה מצוינים עם המוסדות הפיננסיים ועם נציגיהם.

כאשר אנו נפגשים עם הלקוח, תוך זמן קצר יחסית ניתן להגיע לתיאום ציפיות בהסתברות די גבוה של סיכוי הצלחה לגיוס אשראי בנקאי, ריביות צפויות, לוחות זמנים ובניית התוכנית העסקית שתשרת במיטבה את הרעיון העסקי וצרכי הלקוח.

פפר פיננסים מבצעת מאות בקשות מול כל הבנקים והקרנות, ולכן יש לנו היכולת, הידע והקשרים לעזור ללקוח לממש את הפוטנציאל העסקי ללא פשרות ובמהירות האפשרית.

אנשי המקצוע של פפר פיננסים הם מהמנוסים והמובילים בישראל בתחום הייעוץ העסקי והפיננסי, הם יעמדו לשירותכם ויסייעו לכם להוציא לפועל כל יוזמה עסקית ולנהל עסק מצליח ומשגשג. בעבודה משותפת נבדוק איזה מימון יהיה האפקטיבי ביותר לעסק שלכם, מהו התמהיל הממוני המדויק הנחוץ לו ואילו ביטחונות יידרשו מכם לקבלתו. כמו כן ננהל משא ומתן מקצועי לביטחונות נמוכים בתמורה להלוואות בסכומים מרביים ובתנאים מצוינים.

חולמים להגשים את עצמכם מבחינה אישית ומקצועית, להתפתח וליהנות מעשייה מספקת בעסק משלכם? תנו לעסק החדש שלכם נקודת פתיחה טובה יותר ופתחו לו דלתות להצלחה עסקית מרשימה. צוות היועצים של חברת פפר פיננסים עומד לרשותכם לכל אורך הדרך בין אם מדובר בהלוואות בערבות המדינה לפתיחת עסק או בהלוואות חוץ בנקאיות. יחד נגבש תוכנית עסקית להקמת העסק ולהפעלתו, נגייס ממון מקסימלי ונבטיח תנאי החזר גמישים, נוחים שיתמכו בכם, בעבודתכם ובעסק החדש שלכם.

החזקות של פפר פיננסים הן גם החזקות שלכם. אז דברו אתנו. יחד נצא לדרך עסקית חדשה ונעזור לכם לממש את החזון העסקי שלכם.

רואה חשבון אלון פפר
רואה חשבון אלון פפר

רואה חשבון מוסמך ובעל תואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת קולומביה בארה"ב בהצטיינות. מומחה בגיוס אשראי ומימון, ניהול כספים ובעל עשרות שנות ניסיון עבודה מצטבר בחברות מקומיות ובינלאומיות.

השאירו פרטים ונשמח לחזור אליכם בהקדם!

לקריאה נוספת
חיפוש

תפריט נגישות

השאירו פרטים ונשמח לחזור אליכם בהקדם!

פפר פיננסים - סיירת המטכ"ל של היועצים הפיננסיים בישראל!
נגן וידאו אודות אלון פפר מחברת פפר פיננסים
מימון בתקופת אי וודאות ומלחמה ובפרט בזמן מלחמת חרבות ברזל