חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
בדיקת הלוואה לעסק ב-3 שלבים

נתחיל בשאלון קצר המורכב מ-3 שלבים בלבד, על מנת להבין טוב יותר את הצרכים הייחודיים של העסק שלכם.

לאחר מילוי הטופס, אנחנו ניצור אתכם קשר על מנת להתאים לכם את ההלוואה המשתלמת והמתאימה ביותר!

ליצירת קשר וייעוץ מקצועי

השאירו פרטים ונשמח לחזור אליכם בהקדם!

ייעוץ פיננסי לעסקים

ייעוץ פיננסי לעסקים
תוכן עניינים

מרבית העסקים בישראל נעזרים בשירותי ייעוץ פיננסי, בין שמדובר בעסקים קטנים ובין שמדובר בחברות גדולות ומובילות; בין שמדובר ביוזמה עסקית חדשה ובין שמדובר בעסק פעיל ותיק.

נראה שהמהמורות הכלכליות הגלובליות המאפיינות את תקופתנו, אינן משאירות מקום לספק באשר לנחיצותו של הייעוץ הפיננסי בעסק.

היועץ הפיננסי לא רק מספק לבעל העסק מערך ייעוץ תומך אלא במקרים רבים נעשה שחקן חיזוק אקטיבי בעסק וחלק בלתי נפרד ממנו. שירותי ייעוץ פיננסי מועילים גם לבעל העסק וגם לעבודתו התקינה של העסק ולעתידו.

הייעוץ הפיננסי נחוץ בכל ההיבטים של הפעילות העסקית גם אם העסק עובד בצורה תקינה ובעליו מעוניינים להרחיב אותו ואת פעילותו, וגם – ובמיוחד – אם העסק נקלע לקשיים ויש לנקוט אמצעים מידיים לייצובו, לחיזוקו ולהבראתו.

מעטפת השירותים שהיועץ הפיננסי נותן לבעל העסק היא רחבה, תכליתית ויעילה. היא מלמדת את בעל העסק לתכנן את צעדיו בתבונה כדי לייצב את המצב הפיננסי בעסק ועוזרת לו לייעל את השימוש בכספי העסק, לאזן את התזרים, לשפר ביצועים, לאתר אפיקי מימון חדשים ומיטביים ולהבטיח את עתידו של העסק.

עם היועץ הפיננסי לצידו בעל העסק יכול להתמקד בדבר שהוא יודע לעשות הכי טוב – לעבוד – ולדעת שבכל הנוגע לפיננסים ולעתיד העסק, יש לו על מי לסמוך.

מנהלים עסק ורוצים לשפר את מצבו הפיננסי, להשביח אותו ולקדם אותו? כך תעשו את זה נכון.

 

לתכנן את עתידו הפיננסי של העסק

השלב המתאים לתהליך ייעוץ פיננסי לעסקים, הוא שלב היוזמה.

יזמים שמתכננים להקים עסק, יכולים להיעזר בנקודת המבט הרחבה של היועץ העסקי וביכולת שלו לזהות אתגרים וקשיים עוד לפני שהם מתהווים. אחד הדברים החשובים בשלב היוזמה ובתהליך ההקמה של העסק הוא התקציב, וליתר דיוק – תכנון התקציב.

במרבית המקרים היזמים הם אנשים מקצועיים שבדרך כלל מקדישים חלק נכבד מזמנם לתכנון הפעילות העסקית, לפיתוח של מוצרי העסק והשירותים הנלווים, לגיוס לקוחות, לבניית מערך תמיכה ללקוחות ולתכנון אסטרטגיות שיווקיות לקידום העסק.

בשלבים הראשונים והקדחתניים הללו התכנון הפיננסי אומנם משתלב בעבודתו של היזם, בעל העסק, אך הוא אינו מקבל תשומת לב מספקת. וכאן היועץ הפיננסי נכנס לתמונה.

כדי לתכנן את עבודת העסק ביעילות יש לתכנן תקציב ולעבוד לפיו. היועץ הפיננסי יסייע לבעל העסק גם לתכנן את התקציב הראשוני וגם להכין את הקרקע לגיוס הון ולבניית מערך פיננסי בטוח ואיכותי.

 

תוכנית עסקית לגיוס הון ולאיתור משקיעים

היזמים החדשים בדרך כלל מביאים לעסק את ההון העצמי שלהם. יש כאלה שמצליחים לקבל הלוואה קטנה בבנק, אך רבים מהם מתמודדים עם קשיי מימון ואינם מודעים לאפשרויות המימון השונות העומדות בפניהם.

יועץ פיננסי מקצועי, מיומן ומנוסה יודע שכדי לאתר אפיקי מימון אופטימליים יש לדעת היכן לחפש אותם, איך לפנות למוסדות הפיננסיים השונים, ואיך לרתום אותם לטובת העסק.

היועץ העסקי יודע שכל פנייה למוסדות הפיננסיים השונים, הן הבנקאיים והן החוץ בנקאיים, מחייבת את הפונה להתנהל באופן ענייני ומקצועי ולהציג פרזנטציה איכותית וממצה על העסק, על הפעילות העסקית, על תוכניות ההשבחה המתוכננות ועל ההשקעה הכספית הנדרשת.

היועץ הפיננסי מבין שאין טעם להתחיל ולחפש מימון בלי להציג לגורמים המממנים תוכנית עסקית מקיפה ומפורטת שמדברת בשפה של הבנק ומציגה לו את כל הנתונים הנדרשים. התוכנית העסקית היא כרטיס הביקור של העסק בכל שלב, וקשה מאוד להתקדם בלעדיה.

 

יועץ פיננסי לעסקים

 

יועץ פיננסי לעסקים במשבר

לא רק עסקים חדשים אלא גם – ובעיקר – עסקים וותיקים שנקלעו למשבר, יכולים להיעזר בשירותיו של יועץ פיננסי לעסקים.

משבר פיננסי יכול להתבטא בדרכים רבות – בביצועים נמוכים, ברווחים מזעריים, בבעיות תזרים, בקושי לגייס ממון, בעומס חובות, בהליכים משפטיים ועוד.

במצבי משבר בעל העסק עלול להרגיש שהוא הגיע למבוי סתום ואולי יהיה מוכן להרים ידיים ולוותר, אך יועץ עסקי מיומן יודע שתמיד אפשר לאבחן את מקור הבעיה, לשפר את המצב, להיחלץ מהקשיים הפיננסיים המכבידים וליישם תהליכי שיקום והבראה בעסק.

כדי לצאת מהמשבר היועץ הפיננסי ינתח את מצב העסק, יבחן גם את ההתנהלות הפיננסית וגם את ההתנהלות העסקית, יזהה את נקודות החולשה בעבודה השוטפת, יאתר כשלים ניהוליים, לוגיסטיים וארגוניים ויעריך את הפוטנציאל לשיקום ולרווחים. הוא ייתן קדימות להתנהלות הפיננסית של העסק, יבדוק את ההוצאות ביחס להכנסות, יתווה דרך לייעול העבודה בכל תחום ויצמצם הוצאות ככל האפשר.

תוכנית עסקית תסייע לבעל העסק ליישם תהליכי רה־ארגון בעסק ותשפר את סיכוייו מול אפיקי המימון השונים שעומדים לרשותו, ולגייס את ההון הנדרש לקידום העסק.

 

ייעוץ פיננסי לעסקים במשבר

 

לבנות מודל כלכלי איכותי

חשוב לבסס את הפעילות העסקית על מודל כלכלי איכותי שיבטיח רווחים ואף יגדיל אותם בחלוף הזמן. רווח הוא לא רק השורה התחתונה של הפעילות העסקית, הוא גם התנאי העיקרי להישרדותו של העסק.

המודל הכלכלי הוא הבסיס לרווחים הגולמיים של העסק, ובאמצעותם אפשר לכסות את כל ההוצאות שלו. היועץ הפיננסי יבנה לעסק מודל כלכלי רלוונטי בהתבסס על מצבו העסקי בכלל ומצבו הפיננסי בפרט.

המודל הכלכלי מתווה לעסק דרך ליצור רווחים והכנסות מהמוצרים והשירותים שהוא מציע ללקוחותיו, ומשמש את בעל העסק גם בעבודה היום-יומית וגם בחיפוש אחר משקיעים חדשים ואפיקי מימון רווחיים.

כדי לבנות לעסק מודל כלכלי איכותי היועץ העסקי צריך להכיר היטב את המודלים הכלכליים הרווחים בעולם ולדעת איך להתאים את הרלוונטי ביותר למידותיו של העסק. הוא גם צריך להכיר את השוק שבו העסק פועל, את הצרכים שלו ואת רמת התחרותיות שלו ולזהות את המגמות המאפיינות אותו. יועץ עסקי רב ניסיון יבנה לעסק מודל כלכלי מותאם ומשופר שיגדיל את רווחיו ויעצים את כוחו בשוק שבו הוא פועל.

 

איך לבחור את היועץ הפיננסי הנכון לעסק?

היועץ הפיננסי הנכון לעסק צריך להיות איש מקצוע איכותי עם ניסיון רב-שנים והשכלה רחבה בתחומי הניהול, הכלכלה, הפיננסים והחשבונאות.

העבודה המשותפת עם היועץ הפיננסי הוא תהליך ארוך טווח ומקיף אך גם ממוקד ויעיל מאוד.

היועץ הפיננסי מסייע לבעל העסק לתכנן את ההתנהלות הפיננסית, לשפר את תמחור המוצרים, לכתוב תוכנית עסקית מדויקת, לבנות מודל כלכלי מותאם, לחזק את הקשר עם המוסדות הבנקאיים והפיננסיים, להשתמש היטב בהשקעות ובממון, לשפר את הליכי הגבייה ועוד.

מומלץ לכל בעל עסק לעבוד עם יועץ פיננסי מנוסה ומשכיל גם אם העסק מתנהל היטב וגם אם הוא מתמודד עם אתגרים פיננסיים וניהוליים, כדי לייעל את הפעילות העסקית ולהשביח אותה, לשפר את השורה התחתונה וליהנות מרווחים משמעותיים.

 

ייעוץ פיננסי עם פפר פיננסים

 

ייעוץ פיננסי ממוקד עם פפר פיננסים

חברת פפר פיננסים מציעה תהליכי ייעוץ פיננסי ממוקדים, ממצים, איכותיים ויעילים לבעלי עסקים בכל שלב של הפעילות העסקית.

פפר פיננסים היא חברת בוטיק איכותית ומובילה בתחומה שמציעה ללקוחותיה מגוון רחב של שירותים בכל התחומים הרלוונטיים להתנהלות עסקית מיטבית ורווחית. כושר אנליטי מפותח לצד הבנה פיננסית מעמיקה מאפשרים לנו לבנות אסטרטגיה עסקית של רצוי לעומת מצוי, לצד בניית רוח רווח והפסד ותזרים המזומנים הצפוי לשלוש השנים הבאות.

לעסקים בקשיים ו/או TURNAROUND מציעה חברת פפר פיננסים תוכניות ייעול והבראה, בין היתר דרך חישוב נקודת איזון וניתוח חוזקות וחולשות.

מתמודדים עם קשיים פיננסיים בעסק? זקוקים לעין מקצועית?
אל תתמודדו לבד, בשביל זה אנחנו כאן.

דברו אתנו עוד היום, ויחד נשפר את רווחי העסק ונבטיח את עתידו.

השאירו פרטים ונשמח לחזור אליכם בהקדם!

לקריאה נוספת
חיפוש

תפריט נגישות

השאירו פרטים ונשמח לחזור אליכם בהקדם!

פפר פיננסים - סיירת המטכ"ל של היועצים הפיננסיים בישראל!
נגן וידאו אודות אלון פפר מחברת פפר פיננסים
מימון בתקופת אי וודאות ומלחמה ובפרט בזמן מלחמת חרבות ברזל