חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
בדיקת הלוואה לעסק ב-3 שלבים

נתחיל בשאלון קצר המורכב מ-3 שלבים בלבד, על מנת להבין טוב יותר את הצרכים הייחודיים של העסק שלכם.

לאחר מילוי הטופס, אנחנו ניצור אתכם קשר על מנת להתאים לכם את ההלוואה המשתלמת והמתאימה ביותר!

ליצירת קשר וייעוץ מקצועי

השאירו פרטים ונשמח לחזור אליכם בהקדם!

הלוואה ללא ריבית לעסקים קטנים

הלוואה לפתיחת עסק ללא הון עצמי
תוכן עניינים
בדיקת הלוואה לעסק ב-3 שלבים

נתחיל בשאלון קצר המורכב מ-3 שלבים בלבד, על מנת להבין טוב יותר את הצרכים הייחודיים של העסק שלכם.

לאחר מילוי הטופס, אנחנו ניצור אתכם קשר על מנת להתאים לכם את ההלוואה המשתלמת והמתאימה ביותר!

המצב הכלכלי בארץ מקשה מאוד על עסקים קטנים ובינוניים שמצליחים רק בקושי להחזיק את הראש מעל המים. הלוואות בנקאיות וחוץ־בנקאיות הן גלגל ההצלה היעיל ביותר בשבילם, אך הוא לא מגיע בלי מחיר. בין שבעל העסק מצליח לקבל הלוואה בבנק, ובין שהוא מצליח לקבל אותה במוסד חוץ־בנקאי כזה או אחר, עליו להתמודד עם תקופת החזר קצרה, עם תנאי החזר נוקשים, עם עמלות יקרות ובעיקר עם ריביות גבוהות. הריביות הגבוהות הנלוות למרבית ההלוואות לעסקים קטנים ובינוניים מכבידות עוד יותר על הנטל הכלכלי הכבד המוטל עליהם, ולכן לא מפתיע לגלות שעסקים רבים נאלצים להכריז על חדלות פירעון ומפסיקים לפעול בתוך שנה או פחות ממועד הקמתם. מיותר לציין שבמקרה של חדלות פירעון ההלוואה משנה סטטוס לחוב, והחוב הזה ממשיך לרדוף את בעל העסק ולעכב את תהליך השיקום שלו.

אין ספק שקשה מאוד להחזיק עסק בישראל בלי הלוואה. למרבה המזל, יש מוצר פיננסי ייחודי בשוק ההלוואות, והוא מיועד לעסקים קטנים ובינוניים. מוצר זה הוא הלוואה ללא ריבית לעסקים קטנים ובינוניים, ובעלי עסקים רבים כבר נהנים ממנה. כן, יש דבר כזה – הלוואה ללא ריבית – וגם אתם יכולים ליהנות ממנו. מוכנים לקבל את ההלוואה החדשה שלכם ולהבטיח את התקינות של הפעילות העסקית? הינה כל מה שאתם צריכים לדעת על הלוואות ללא ריבית.

 

הלוואה בנקאית ללא ריבית

לפני שנדון בהלוואה בנקאית ללא ריבית, נברר במה מדובר. הלוואה ללא ריבית – כשמה כן היא – הלוואה בנקאית או חוץ־בנקאית ללא ריבית ו/או הצמדה ולרוב גם ללא דמי טיפול. מרבית הבנקים בישראל מציעים הלוואות ללא ריבית ללקוחות עסקיים. הלוואות אלה ניתנות רק לעסקים שעונים על קריטריונים מוגדרים, והן לא שכיחות. אף על פי כן הסכומים שלהן יכולים להיות גבוהים למדי ולהגיע עד ל־250 אלף ש"ח. מהם הקריטריונים המוגדרים? פתיחת חשבון עסקי חדש, הכנסה חודשית קבועה בשיעור מוגדר, הצגת ביטחונות או ערבים במעמד הגשת הבקשה להלוואה, הצגת תוכנית עסקית, היסטוריית אשראי תקינה ואיכותית ודירוג אשראי חיובי והוכחת ניסיון קודם רלבנטי בתחום העסק המוקם. כלומר הבנקים בדרך כלל מציעים הלוואות לעסקים קטנים ללא ריבית כאסטרטגיה למשיכת לקוחות חדשים. חשוב להדגיש שאף שההלוואה ניתנת ללא ריבית, נלוות אליה עמלות כמו עמלת פתיחת תיק ועמלת פירעון מוקדם, והעמלות האלה יכולות להיות גבוהות למדי. אז אם מתאים לכם לפתוח חשבון עסקי חדש ואתם עומדים בקריטריונים לזכאות, מומלץ לשקול את האפיק הזה.

 

הלוואות ייעודיות לעסקים קטנים ובינוניים במוסדות חוץ־בנקאיים

אך האפיק הבנקאי אינו האפיק היחיד שאפשר לפנות אליו. לאמיתו של דבר, בכל הנוגע להלוואות ללא ריבית, דווקא המוסדות הפיננסיים החוץ־בנקאיים מתאימים יותר מהמוסדות הבנקאיים כיוון שבדרך כלל אין להם התניות מחמירות כמו דרישה לפתוח חשבון עסקי חדש. מוסדות חוץ־בנקאיים הם חברות ביטוח, חברות אשראי, חברות מימון ופיננסים וקרנות מימון לעסקים. מוסדות אלה מציעים ללווים סכומים גבוהים מאוד בתמורה לריבית אפסית ובדרישות נוחות למדי כמו הצגת ערבים, היסטוריית אשראי תקינה והיעדר חובות פעילים. בעל עסק שעומד בקריטריונים לזכאות יכול להגיש בקשה בהליך מהיר – בדרך כלל מקוון – להציג את הנתונים הפיננסיים ואת האסמכתאות הנדרשות ולקבל תשובה חיובית בתוך שבועות ספורים.

 

קרנות פילנתרופיות לתמיכה בעסקים קטנים ובינוניים

קרן נתן

קרן נתן היא קרן פילנתרופית שמעודדת יזמות מקומית ותומכת בעסקים קטנים ובינוניים באמצעות הלוואות ללא ריבית. קרן נתן חרטה על דגלה סיוע ליזמים להקמת עסקים חדשים. הקרן פועלת ללא מטרות רווח וכל רצונה הוא לעודד יזמים שאין להם הון עצמי או גב כלכלי איתן  או שקיבלו סירוב מהבנקים ולא יכולים לעמוד בריביות גבוהות. הקרן עוזרת להם להגשים חלום ולפתוח עסק בתהליך פשוט, ידידותי ומהיר. יזמים מתחילים יכולים לקבל מקרן נתן הלוואות ללא ריבית לעסקים קטנים בסכומים יחסית גבוהים  – עד 240 אלף ש"ח – וליהנות מתקופת החזר נוחה של חמש שנים. עם זה, חשוב לציין שיזמים העונים לקריטריונים של קרן נתן, צריכים להציג לנציגי הקרן תוכנית עסקית מקיפה של הקמת עסק חדש ויחיד כאשר נדרש להוכיח כי ליזם יש ניסיון רלבנטי בתחום העסק שלו. מלבד כתיבת תוכנית עסקית מקיפה, היזם צריך להתראיין במשרדי הקרן ולהוכיח מיצוי אפשרויות מימון טרם הפניה לקרן (סירוב ע״י הבנקים ו/או אישור הלוואה שאינה ממצה את צרכי העסק, ואף לצרף ערבים לפני אישור הבקשה ולפני קבלת הכסף.

קרן עוגן

כמו קרן נתן גם קרן עוגן היא קרן קרן הלוואות ללא ריבית לעסקים קטנים. קרן עוגן, המכונה גם האגודה הישראלית להלוואות ללא ריבית, היא גוף פיננסי שפועלת ללא כוונת רווח ומסייעת ליזמים ולעסקים באמצעות הלוואות ללא ריבית (במסלול של עד לסכום של מאה אלף ₪) או בריבית מסובסדת (במסלול של עד לסכום של 300 מאות אלף ₪, כאשר הריבית בשנה הראשונה הינה פריים פחות 3% והחל משנה השנייה בריבית פריים). מרבית ההלוואות ניתנות לתקופה של עד חמש שנים בתנאי החזר נוחים וגמישים. הקרן מאשרת הלוואות ליזמים או לבעלי עסקים לפי  קריטריונים מיוחדים – כדי שהיא בוחנת, אם ההלוואה אכן תעזור לעסק החדש להתבסס ולצמוח. אם היא מקבלת את הרושם שהעסק יפיק תועלת מרבית מההלוואה, היא מאשרת אותה.  יש לזכור שכדי למקסם את סיכוי הבקשה לעוגן: א) דו"ח אשראי של היזם צריך להיות נקי "וצח כשלג" ב) לגבי השגת הלוואה לעסק קיים רצוי להציג רווחיות רצופה בשנתיים האחרונות עם יחסי מינוף נמוכים.

 

יועצים פיננסיים מטעם הקרן מלווים את היזמים לכל אורך הדרך ועוזרים להם להתנהל בחוכמה כדי לעמוד בתנאי ההלוואה. כל בעל עסק קטן ובינוני וכל יזם שמעוניין להקים עסק יכול להגיש את מועמדותו להלוואה. כדי לקבל הלוואה מקרן עוגן צריך להוכיח היסטוריה של התנהלות פיננסית תקינה, להציג תוכנית עסקית מפורטת, לצרף ערבים ולהסכים לעבוד עם המלווה הפיננסי מטעם הקרן.

 

הלוואות בערבות המדינה בריבית מזערית וללא ביטחונות

מנהלים עסק קטן או בינוני? מלבד הקרנות הפילנתרופיות שנותנות הלוואות ללא ריבית, תוכלו לפנות לקרן ההלוואות בערבות המדינה ולקבל הלוואה בסכומים יחסית גבוהים (500 אלף ₪ או 8% מהמחזור של שנה שעברה– הסכום הגבוה מבניהם), בתנאים נוחים וללא בטוחות ניכרים. אומנם הריבית הנלוות להלוואה בערבות המדינה היא יחסית נמוכה , אך אתם לא צריכים לדאוג לערבים או להרבה בטוחות כדי לקבל אותה. כולנו יודעים שקשה למצוא ערבים בימים אלה, במיוחד במצב הביטחוני והכלכלי הקשה של היום. ולכן, אם אפשר לקבל הלוואה בלי ערבים או בלי בטוחות, זולת הפיקדון, ולשלם תמורתה ריבית מזערית, זה בהחלט דבר שכדאי לשקול בחיוב.

הלוואות לעסקים קטנים ללא ריבית

הלוואה בערבות המדינה היא אחד מאפיקי המימון הטובים ביותר הנגישים לעסקים קטנים ובינוניים. המדינה, שמצטרפת להלוואה כערבה לבנק, מעודדת את המוסדות הבנקאיים לאשר הלוואות ליזמים או לבעלי עסקים בתנאים גמישים ונוחים ובריבית יחסית נמוכה . כיוון שהמדינה היא גם כן ערבה, אין צורך לצרף להלוואה ערבים נוספים או להציג בטוחות, זולת הפיקדון שמופקד בבנק (בדר"כ כ- 15% מסכום ההלוואה המאושרת) . בעלי עסקים רבים מעדיפים לשלם ריבית יחסית נמוכה ולא להציג ערבים או בטוחות בסכומים נכרים, ולכן אפיק זה משתלם להם בהרבה מאפיקים של הלוואות ללא ריבית. כדי לקבל הלוואה בערבות המדינה צריך להגיש בקשה מקוונת ולצרף אליה נתונים פיננסים מפורטים וכן תוכנית עסקית מקיפה. אי אפשר לקבל הלוואה בערבות המדינה בלי להציג תוכנית עסקית, ולכן לפני שמגישים בקשה להלוואה, צריך לעבוד על תוכנית עסקית יסודית ומעמיקה. מועמדים להלוואה שעומדים בכל הקריטריונים לזכאות, מקבלים אישור להלוואה בתוך פרק זמן קצר יחסית. סכומי ההלוואה גבוהים מאוד ויכולים להגיע אף ל־500 אלף ש"ח ובתנאים מסוימים גם לסכומים גבוהים יותר. הלוואה בערבות המדינה היא המוצר הפיננסי הבטוח והמשתלם ליזמים ולבעלי עסקים, ולא כדאי לוותר עליו.

 

תוכנית עסקית – נקודת המוצא של כל הלוואה ללא ריבית

המכנה המשותף של כל אפיקי המימון שסקרנו הוא התוכנית העסקית. העניין הוא פשוט – אם אתם רוצים הלוואה איכותית בתנאים נוחים ובריבית אפסית או מינימלית, אתם צריכים להתחיל לעבוד – לא רק על הקמת העסק, אלא גם על בנייה וכתיבה של תוכנית עסקית מקיפה. והאמת היא שזה הגיוני לגמרי. כל המוסדות הפיננסיים שמוכנים לתת לכם גב כלכלי חזק בלי להרוויח עליו כמעט, רוצים לדעת שההשקעה שלהם נבונה ונכונה, ושהיא תשתלם לא רק לכם, אלא גם למשק הישראלי ולחברה הישראלית.

מוכנים להתחיל לעבוד?

חברת פפר פיננסים, שנכללת ברשימת היועצים המורשים של קרן עוגן,  תגבש לכם תוכנית עסקית מקצועית המבוססת על הקווים המנחים האונברסלים  שהותוו לכתיבה ובנייה של תוכניות עסקיות. יש לנו ניסיון רב בעבודה עם עסקים קטנים ובינוניים ובגיבוש תוכניות עסקיות מדויקות שמתאימות לכל עסק ועסק, ושיעור ההצלחה שלנו בתיווך הלוואות איכותיות לעסקים קטנים ובינוניים הוא מהגבוהים בארץ. אך זכרו – כדי לקבל הלוואה איכותית ונוחה אתם צריכים להציג תוכנית עסקית. ובשביל זה אנחנו כאן.

 

פפר פיננסים – משיגים לכם הלוואות ללא ריבית

מומלץ להגיש בקשות להלוואות ללא ריבית בעזרת יועץ עסקי מנוסה ובעל מוניטין, שמתמחה בתחום הלוואות כיוון שהלוואות ללא ריבית אי אפשר לקבל בלי לעשות עבודה מקדימה ובלי להשקיע בתוכנית עסקית מפורטת וממוקדת. התהליך לקבלת הלוואה הוא פשוט בדרך כלל, ואינו מצריך בירוקרטיה מורכבת, אך הוא כן מצריך הכנה מדוקדקת. פפר פיננסים היא חברת בוטיק לייעוץ פיננסי ועסקי. עיקר ההתמחות שלנו הוא עבודה עם עסקים קטנים ובינוניים והשגת  הלוואות ללא ריבית או בריבית מינימלית אטרקטיבית עבורכם. מטרתנו היא לעזור לכם לשפר את התוצאות העסקיות והתפעוליות, להגדיל רווחים, לגייס ממון איכותי ולשפר את יכולות הניהול שלכם ואת התזרים החודשי.  מחפשים ייעוץ עסקי שמדבר בשורה התחתונה – הגדלת הרווח! פפר פיננסים מומחים בניתוח נתוני העסק, בדיקת רווחיות החברה ובניית תכנית עסקית מותאם אישית.  60 שנות ניסיון מקצועי מצטבר ומוניטין ללא דופי מדברים בעד עצמם עם מעל ל- 95% הצלחה!!., והם יכולים לדבר גם בשבילכם בבנק או במוסד החוץ־בנקאי מוכנים לקבל הלוואה ללא ריבית? זה אפשרי בהחלט, אך רק אם תעשו את זה נכון; כשאנחנו נעשה את זה נכון ביחד..

לקביעת פגישת ייעוץ עסקי ליזמים ללא עלות וללא התחייבות פנו אלינו עכשיו בהודעה, טלפון או ווטסאפ.  דברו איתנו, אנחנו מחכים לכם

רואה חשבון אלון פפר
רואה חשבון אלון פפר

רואה חשבון מוסמך ובעל תואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת קולומביה בארה"ב בהצטיינות. מומחה בגיוס אשראי ומימון, ניהול כספים ובעל עשרות שנות ניסיון עבודה מצטבר בחברות מקומיות ובינלאומיות.

השאירו פרטים ונשמח לחזור אליכם בהקדם!

לקריאה נוספת
חיפוש

תפריט נגישות

השאירו פרטים ונשמח לחזור אליכם בהקדם!

פפר פיננסים - השותפים שלכם בזמן משבר!
נגן וידאו אודות אלון פפר מחברת פפר פיננסים
גיוס אשראי לעסקים וחברות בזמן מלחמת חרבות ברזל.
זקוקים למימון בתקופת אי וודאות? אנחנו כאן כדי לעזור!