חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
בדיקת הלוואה לעסק ב-3 שלבים

נתחיל בשאלון קצר המורכב מ-3 שלבים בלבד, על מנת להבין טוב יותר את הצרכים הייחודיים של העסק שלכם.

לאחר מילוי הטופס, אנחנו ניצור אתכם קשר על מנת להתאים לכם את ההלוואה המשתלמת והמתאימה ביותר!

ליצירת קשר וייעוץ מקצועי

השאירו פרטים ונשמח לחזור אליכם בהקדם!

כל הדרכים לקבל הלוואה מיידית לעסקים

הלוואה מיידית לעסקים
תוכן עניינים
בדיקת הלוואה לעסק ב-3 שלבים

נתחיל בשאלון קצר המורכב מ-3 שלבים בלבד, על מנת להבין טוב יותר את הצרכים הייחודיים של העסק שלכם.

לאחר מילוי הטופס, אנחנו ניצור אתכם קשר על מנת להתאים לכם את ההלוואה המשתלמת והמתאימה ביותר!

כלל אצבע הוא שעסקים זקוקים למימון תמידי. בין שמדובר במינוף של עסקים חדשים, בין שמדובר בסיוע לעסקים ותיקים ובין שמדובר בהרחבת הפעילות העסקית שלהם, מימון הוא חלק מהותי במעטפת הפיננסית של העסק ונחוץ תמיד לחיזוקו, להבראתו, להשבחתו ולהתרחבותו.

מנהלי עסקים קטנים וגדולים כאחד מבינים שבמציאות הכלכלית הנוכחית מימון בנקאי או חוץ בנקאי הוא לפעמים הדרך היחידה להתניע את העסק, לאזן את נתוני התזרים ולהיחלץ מקשיים.

למרבה המזל, גם הגופים הפיננסיים המובילים בישראל מבינים את זה. הביקוש להלוואות מיידיות לעסקים מניע גם אותם לפעולה, והתחרות על תשומת ליבם של הלקוחות העסקיים מעודדת אותם לשפר תדיר את מסלולי ההלוואות ואת תנאי המימון המוצעים.

הגופים הפיננסיים מנמיכים באופן תמידי גם את הבטוחות וגם את הריביות הנדרשות ומשתדלים להציע לכל לקוח את התנאים הטובים ביותר. הביקוש להלוואות מיידיות לעסקים וההיצע האטרקטיבי של המוצרים הפיננסיים המוצעים ללקוחות יוצר שפע חסר תקדים, וכיום כמעט כל עסק יכול למצוא במהירות אפיקי מימון משתלמים ממקורות פיננסיים שונים ולראות את הכסף בחשבון העסקי בתוך ימים ספורים.

מנהלים עסק ומחפשים פתרונות מימון מהירים? הינה כל הדרכים לקבל הלוואה מיידית לעסקים.

הלוואה מיידית לעסקים

במרבית המקרים הבנק שלכם הוא נקודת המוצא הטובה ביותר בחיפוש אחר הלוואה מיידית לעסקים. נציגי הבנק בדרך כלל מכירים אתכם ואת העסק שלכם היטב. הם יכולים להעריך סיכונים במהירות על סמך ההיכרות אתכם ולאשר לכם הלוואה מיידית בסכומים של עד מאה אלף ש"ח ולעיתים אף יותר בלי להתעקש על ניירת, נתונים ודוחות או על פרזנטציה מקיפה.

המוסדות הבנקאיים מבינים שבכל הנוגע למימון מידי הם רק שחקן אחד בשורה מפוארת של שחקנים איכותיים, ולכן הם משתדלים לעשות הכול כדי לבוא לקראת הלקוחות העסקיים ולאשר להם תנאי מימון מיטביים במהירות.

להצעה שתקבלו מהבנק יש ערך לא מבוטל. היא יכולה לתת לכם אינדיקציה לתנאים שתוכלו לקבל במוסדות פיננסיים אחרים, ואתם יכולים להשתמש בה כדי למנף את הצעות המימון של כל אחד מהגופים הללו.

מנהלים משא ומתן עם הבנק להקצאת אשראי או לקבלת מימון מהיר? חברת פפר פיננסים קשרה קשרים ענפים עם ההנהלות של המוסדות הבנקאיים המובילים בישראל, והודות למוניטין הרב שצברה בחלוף השנים, היא נמנית עם קומץ החברות הבלעדיות שעובד עם הבנקים ישירות.

הלוואה מהירה לעסק

אל תוותרו על הלוואה מהירה לעסק בערבות המדינה

הביקוש להלוואות בערבות המדינה הולך וגובר גם בשל הרצון של המדינה לתמוך בעסקים קטנים ובינוניים ולחזק את הכלכלה וגם בשל התנאים הנוחים שלהן. בעלי עסקים שמחפשים הלוואה מהירה לעסק ומתקשים לגייס אשראי בנקאי, יכולים לפנות לאפיק המימון המיוחד הזה  – קרן ההלוואות לעסקים קטנים ובינוניים של הסוכנות לעסקים ושל משרד האוצר – ולקבל הלוואה יחסית תוך זמן קצר.

חשוב להדגיש שאת ההלוואה בפועל נותן מוסד בנקאי מוכר לאחר שקיבל אישור לכך מהגוף המתאם של קרן ההלוואות. ואף כי יש משמעות וחשיבות רבה לערבות המתקבלת מהמדינה, לא די בה להבטיח את האישור הסופי של הבנק.

כדי לקבל הלוואה בערבות המדינה בעל העסק צריך לעמוד בתנאי סף מוגדרים, להגיש בקשה מפורטת, לתאר את מצבו הכלכלי ולהציג תוכנית עסקית משכנעת שמעידה על פוטנציאל הצמיחה של העסק.

בעל העסק צריך לשכנע את מנהלי קרן ההלוואות, לעבור ועדת האשראי (שכוללת את נציג המדינה, את הגוף המתאם ואת הבנק עצמו) ולקבל את אישורה לאיתנותו הפיננסית של העסק וליכולות ההחזר שלו.

הלוואה בערבות המדינה נחשבת אומנם אפיק מבוקש למימון מידי בתנאים נוחים וגמישים, אך העבודה המקדימה הנדרשת בו, אורכת זמן ומחייבת סבלנות.

שוקלים לפנות לקרן ההלוואות? בפפר פיננסים נעזור לכם להכין בקשה מפורטת ומלאה להלוואה בערבות המדינה ונבטיח את אישורה המהיר.

הלוואות מהירות חוץ בנקאיות – החלופה המשתלמת לעסקים

בעשורים האחרונים הגופים החוץ בנקאיים נעשו שחקנים שווי ערך בזירת המימון לעסקים עד כי נדמה שהם מצליחים לערער במעט את מעמדם היציב של המוסדות הבנקאיים.

הלוואה חוץ בנקאית היא חלופה משתלמת להלוואות בנקאיות, ובעלי עסקים רבים מעדיפים לרכוש את המוצרים הפיננסיים שלהם אצל המוסדות החוץ בנקאיים. כיוון שתחרות היא פועל יוצא של כל כלכלה חופשית, היא באה לידי ביטוי גם בענף המימון הישראלי ומועילה מאוד ללקוחות בכלל ולבעלי עסקים בפרט.

הגופים החוץ בנקאיים – חברות ביטוח, חברות אשראי וקרנות למיניהן – מציעים ללווים, בעלי העסקים, אשראי מידי נוסף לזה שקיבלו מהבנק ובלי קשר אליו, בבטוחות נמוכות יחסית.

אומנם הריביות גבוהות יותר, אך המענה למבקשי ההלוואה גמיש יותר ומתחשב בצורכי האשראי המיידים שלהם.

ההלוואות החוץ בנקאיות נותנות יתרונות רבים לבעלי חברות ולעסקים. לנוכח ההקצאות המהירות של מסגרות האשראי הנוספות הם יכולים להרחיב את הפעילות העסקית בלי להזדקק לביטחונות או לשעבודים נוספים וליהנות מתנאי מימון טובים יחסית ומשירות אישי, מהיר ומקצועי. כמו כן קו האשראי הנוסף הוא אמצעי מיקוח יעיל מול הספקים ומאפשר לבעל העסק לדרוש וגם לקבל – הנחת מזומן.

נוסף על כך, בעל העסק יכול להציע ללקוחותיו תנאי אשראי אטרקטיביים יותר. בתנאי השוק התחרותיים הקיימים בארץ ובעולם מסגרות אשראי נוספות מאפשרות גמישות עסקית, יצירתיות וחופש פעולה מסחרי, ויש לכך ערך עצום לעסקים שמעוניינים ליצור בידול מול המתחרים העסקיים ולבסס את אמינותם בקרב הספקים והלקוחות.

הלוואות מיידיות לעסקים

הינה מקצת הגופים החוץ בנקאיים המובילים בישראל שמציעים מימון, אשראי, שירותי פקטורינג וניכיון המחאות בסכומים משמעותיים ובתנאים גמישים.

חברת פנינסולה

חברת פנינסולה היא חברה ציבורית מבית מיטב. היא פעילה בשוק המימון מזה עשרים שנה ומציעה פתרונות אשראי לעסקים בתחומים שונים במשק כולל תעשייה, ייצור, מסחר, ייבוא, הפצה, בנייה, תשתיות, יהלומים, קמעונאות ושירותים.

ההלוואות ניתנות לעסקים בסכומים של עד מיליון ש"ח לתקופה של שנה עד שנה וחצי. החברה מתאימה לכל עסק פתרונות אשראי לפי הצרכים הפיננסיים שלו ובכך מסייעת להתחזקותו, להתפתחותו ולשגשוגו.

פתרונות האשראי כוללים, בין השאר, מימון ייבוא, מימון רכש וספקים, הלוואות גישור, ניכוי המחאות מסחריות, מימון לטווח בינוני, מימון ציוד וכלים והלוואת סולו לכל מטרה.

גמא פיננסים

חברת גמא פיננסים מקבוצת הפניקס היא חברה ציבורית המציעה הלוואות חוץ בנקאיות ליזמים ולעסקים. היתרון הגדול של גמא הוא ביכולתה להציע לבעל העסק One Stop Shop לכל צורכי המימון שלו וכן שירותים פיננסים פיננסיים שונים כמו הלוואות כנגד סליקת כרטיסי אשראי, ניכוי שוברי אשראי, ניכוי המחאות, מימון ציוד, מימון יבוא, שירותי פקטורינג, הלוואות סולו, ערבויות פיננסיות וכן מימון כנגד נכסי נדל"ן.

קרן מפרש

קרן מפרש מקבוצת קו מנחה הציבורית שמציעה לבעלי עסקים פתרונות מימון יעילים ומהירים ליישום פעולות עסקיות מיידיות ולמימוש יעדים קצרי טווח שמעודדים את התפתחות העסק ואת צמיחתו.

בקרן מפרש תמצאו מבחר פתרונות אשראי למימון לטווח קצר ולצורכי הון חוזר כמו מימון רכש ספקים, הלוואות לגישור על פערי גבייה, מסגרות לניכוי המחאות ותשלומים דחויים ומסגרת אשראי מתחדשת של עד מיליון ש"ח. כמו כן הלוואות לטווח ארוך לטובת הפעילות העסקית לתקופה של שנה עד חמש שנים כמו מימון ציוד וקווי יצור, השקעה ברכוש או בשיפורים במושכר, רכישת נכס מסחרי ואף רכישת שותף וכן הענקת שירותי ערבות (ביצוע, בדק וטיב) בלי צורך בריתוק הון וללא ניצול המסגרת הבנקאית כך שאפשר לגשת למספר מכרזים בעת ובעונה אחת.

BTB ישראל

BTB (BE THE BANK) ישראל הוא מוסד השקעות מוביל שמציע הלוואות חברתיות (הלוואות P2P) ליזמים ולעסקים שנותנים שירותים בתחומים מגוונים. BTB נהנית מתמיכה של משקיעים רבים שמעוניינים לתמוך במיזמים עסקיים רבים ולקבל פיזור מקסימלי. הלוואות BTB ניתנות לעסקים לצורך מימון הון חוזר או להשקעות וכנגד נכסי נדל"ן או כנגד בטוחות של ערבים.

קבוצת אחים נאוי

קבוצת אחים נאוי היא חברה ציבורית שעובדת בעיקר עם המגזר העסקי בישראל ומציעה לו מבחר פתרונות מימון בתנאים אטרקטיביים לצרכים שונים. פעילות הקבוצה מהווה מוצר איכותי משלים למערכת הבנקאית, הבולט באמינותו ובאטרקטיביות שלו. החברה מתמחה במימון של יוזמות נדל"ן, מימון ייבוא, מימון רכש וספקים, מימון ציוד, מימון בתמורה להמחאות מסחריות וכן הלוואות גישור בסכומים שונים לפי הצרכים העסקיים של הלווים ומצבם הכספי.

מלר"ן פרויקטים ומסחר בע"מ

חברת מלר"ן מציעה פתרונות מימון "תפורים" לעסקים לפי צורכיהם המשתנים. מקצת השירותים המוצעים של החברה הם הלוואות עסקיות, הקצאה של מסגרות אשראי, סחר בממסרים דחויים (ניכוי המחאות), הלוואות בשעבוד נדל"ן וצמ"ה, ליסינג מימוני לרכישת כלים וצמ"ה, מימון ייבוא וספקים ועוד.

מדליס בע"מ

חברת מדליס מתמחה בסיו ומתן מימון לעסקים קטנים ובינוניים ועושה זאת בעיקר באמצעות ליסינג מימוני לטווח ארוך לרכישת ציוד ומכונות לתעשייה. מדליס עוסקת גם במימון לטווח קצר לצורך מימון ייבוא, מלאי, תשלומים לספקים בארץ ובחו"ל, מימון הון חוזר וניכוי ממסרים דחויים.

ואליו קפיטל וואן בע"מ

חברת ואליו קפיטל היא חברת ציבורית שעוזרת לתהליכי האצה מושכלים של עסקים ומציעה להם מעטפת של שירותי מימון שתומכת בהם בכל שלב. ואליו קפיטל מציעה מימון מלאי ליבואנים, מימון ממסרים דחויים, מימון כנגד שעבוד נכסים, מימון ציוד ושירותי פקטורינג.

מיכמן בס"ד בע"מ

חברת מיכמן היא חברת ציבורית שמציעה פתרונות אשראי מהירים, מדויקים ובטוחים שמובילים עסקים להתפתחות ולצמיחה. תחומי ההתמחות של מיכמן הם אשראי מגובה נדל"ן, מימון המחאות מסחריות, הלוואות סולו, מימון ייבוא, מימון ספקים וכן במיוחד מימון ציוד וכלי צמ"ה ובפרט התמקדות במימון מכונות לתעשייה: מפעלי מזון, יצרני פלסטיקה, תעשיות מתכת ועץ (נגריות), דפוס (דיגיטל), שלטים ומכשירים רפואיים (לייזר, טיפולי עור) לרופאים, לקליניקות לאסתטיקה ועוד.

מקס עסקים

חברת מקס עסקים מציעה הלוואות בעיקר לעסקים שסולקים דרכה כרטיסי אשראי, וכן מימון ספקים עד חצי שנה, ערבויות להשכרת נכס עסקי, מימון רכבים לחברות ולעסקים ועוד.

קרן תואם

חברת תואם מלווה עסקים מזה ארבעה עשורים ומתגאה בהיכרות המעמיקה שלה עם עולם המסחר והייבוא. תואם מציעה לעסקים פתרונות אשראי גם אם הלקוח חתום על שש"כ לכל הבנקים, ופותחת מסגרות מימון לייבוא עד מאה אחוזים מערך הסחורה כולל תשלום ישירות לספק והנפקת מכתבי אשראי (Letter of Credit) במחירים אטרקטיביים ולא על חשבון האובליגו הבנקאי של הלקוח. קרן תואם גם עוסקת בשירותי מימון חשבוניות (פקטורינג) ובמתן הלוואות גישור ארוכות מועד ומגובות נדל"ן לתקופה של עד 24 חודשים. האשראי של הקרן משמש לרוב בהלוואות גישור עד לקבלת האשראי מהבנק או עד למכירת הנכס.

אמפא קפיטל

חברה חוץ בנקאית מובילה העוסקת בעיקר במתן קו אשראי מתחדש לעסקים והון חוזר, ניכוי המחאות מסחריות, אשראי לנדל"ן (כולל ליווי פרויקטים, השלמת הון לפרויקטים, משכנתה בדרגה שנייה והלוואות לנכסים מסחריים) וכן מימון ציוד וצמ"ה (כולל ציוד למפעלים תעשייתיים, נגררים, משאיות, אוטובוסים ועוד).

הלוואות לעסקים מיידי

חשוב להדגיש שאף שמדובר באפיקי מימון משתלמים, נוחים ומהירים, ואף שהמוסדות החוץ בנקאיים באים לקראת הלקוחות ונוטים לאשר או לדחות במהירות את בקשת האשראי, גם כאן בעלי העסקים צריכים להקדיש זמן ולהשקיע מאמצים בהכנת הבקשה להלוואה – להגיש נתונים פיננסיים ודוחות תזרים, למסור דפי בנק עדכניים המעידים על מצב האשראי של העסק, להציג תוכנית עסקית מפורטת שמתווה דרך להבראת העסק ולהשבחתו ולנהל משא ומתן מקצועי עם נציגי המוסד הפיננסי, לשכנע אותם בדבר נחיצות ההלוואה ולפרט את דרכי השימוש בה.

רוצים להבטיח אישור מידי של הלוואה חוץ בנקאית? צוות פפר פיננסים, המנוסה ובעל קשרים מקצועיים ענפים עם גופי האשראי החוץ בנקאיים, יגבש לכם תוכנית עסקית מבטיחה, יכין את תיק המסמכים הנחוץ וינהל בשמכם משא ומתן לקבלת הלוואה עסקית מיידית ומשתלמת.

הלוואה מהירה לעסקים

כדי לקבל הלוואה מיידית לעסק צריך לעבוד

אף שענף המימון נהנה מתחרות בריאה שתומכת בבעלי עסקים ומאפשרת להם לבחור אפיקי מימון משתלמים שמתאימים להם, כדי לקבל הלוואה מיידית צריך להשקיע זמן ומאמץ.

כיוון שהפרזנטציה העסקית חשובה לא פחות (ואולי אף יותר) מיכולות המיקוח של בעל העסק, יש לוודא שהיא מגובשת דיה ומציגה נאמנה את חזקותיו של העסק ואת פוטנציאל הצמיחה שלו.

לפני שפונים לקבלת הלוואה צריך לערוך סקר שוק יסודי, לנתח את הצרכים והתנאים המוצעים בכל מסלול הלוואה ובכל מוסד פיננסי ולהיערך להצגה ראויה של העסק בפני נציגי המוסד. מלבד דוחות תזרים, נתונים פיננסיים, דפי בנק ופירוט תיק ההלוואות של העסק על הפרזנטציה לכלול גם תוכנית עסקית מקיפה המיישמת שינויים ארגוניים ולוגיסטיים מרחיקי לכת שיבטיחו את צמיחתו ואת שגשוגו של העסק.

רוצים להצליח במשא ומתן עם המוסדות הפיננסיים השונים ולקבל הלוואה מיידית לעסק? היועצים המקצועיים המומלצים של פפר פיננסים ישמחו לעמוד לרשותכם ויתנו לכם את מלוא הסיוע הנחוץ לשם כך.

הלוואות מיידיות לעסקים ורכישת מוצרים פיננסיים נוספים במוסדות הבנקאיים והחוץ בנקאיים מצריכות היערכות מקצועית וטיפול מסור של אנשי מקצוע מנוסים ומיומנים מן השורה הראשונה. אז אל תתפשרו על פחות מהטוב ביותר. דברו אתנו והבטיחו לכם ולעסק שלכם פתרונות מימון איכותיים בתמהיל הנכון ביותר בשבילכם.

רואה חשבון אלון פפר
רואה חשבון אלון פפר

רואה חשבון מוסמך ובעל תואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת קולומביה בארה"ב בהצטיינות. מומחה בגיוס אשראי ומימון, ניהול כספים ובעל עשרות שנות ניסיון עבודה מצטבר בחברות מקומיות ובינלאומיות.

השאירו פרטים ונשמח לחזור אליכם בהקדם!

לקריאה נוספת
חיפוש

תפריט נגישות

השאירו פרטים ונשמח לחזור אליכם בהקדם!

פפר פיננסים - השותפים שלכם בזמן משבר!
נגן וידאו אודות אלון פפר מחברת פפר פיננסים
גיוס אשראי לעסקים וחברות בזמן מלחמת חרבות ברזל.
זקוקים למימון בתקופת אי וודאות? אנחנו כאן כדי לעזור!